wat nu??....nu is het over
Moderator: Lizzy
- Angelique
- 5-sterren

Re:wat nu??
Er zijn natuurlijk wel vetbulten en vetbulten, kende ooit een hond die er eenjte had ter grote van een 5je, na operatie was die met 3 maanden weer terug. Das altijd de pest met vetbulten, dat de operatie eigenlijk zo weinig zin heeft.
Daarbij heb je het over pus en zooi wat eruit komt lopen, das dan geen vetbult, maar duidelijk wat anders. Een vetbult kan natuurlijk in de weg liggen, maar pijnlijk zijn ze in de regel niet en honden beschikken over het mega-aanpassingsvermogen om dan maar zo te gaan liggen dat je er geen last van heb.
Het bedrag van de operatie vind ik ook erg hoog, dus zou ik zeker elders een 2end opinion gaan halen, want ik krijg ook het idee dat met het verwijderen van deze bult niet alle problemen over zullen zijn.
Daarbij heb je het over pus en zooi wat eruit komt lopen, das dan geen vetbult, maar duidelijk wat anders. Een vetbult kan natuurlijk in de weg liggen, maar pijnlijk zijn ze in de regel niet en honden beschikken over het mega-aanpassingsvermogen om dan maar zo te gaan liggen dat je er geen last van heb.
Het bedrag van de operatie vind ik ook erg hoog, dus zou ik zeker elders een 2end opinion gaan halen, want ik krijg ook het idee dat met het verwijderen van deze bult niet alle problemen over zullen zijn.
De kat van mijn ouders heeft overal vetbulten en hoevaak dat arme beest wel niet onder narcose is geweest de laatste jaren 
Ze zijn nog niet weggehaald of er duiken alweer nieuwe op.
Ze zijn nog niet weggehaald of er duiken alweer nieuwe op.
-
*Robin*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik wil iedereen allereerst bedanken voor zijn mening en reactie
de hond heeft vanmorgen toch een spuitje gehad
gisteren avond is de bult open gegaan en kwam er een heleboel bloed en vuil uit. me schoonmoeder had het niet meer. vanmorgen naar de DA gegaan en die zei dat zijn hart en longen heel erg zwak waren en dat het beter was om hem in te laten slapen.
hij was gewoon op.

me schoonmoeder zei dat Boas zelf ook voelde dat het einde naderde en dat hij heel rustig ging liggen om alles over zich heen te laten komen. hij word deze week gecremeert.
de hond heeft vanmorgen toch een spuitje gehad
gisteren avond is de bult open gegaan en kwam er een heleboel bloed en vuil uit. me schoonmoeder had het niet meer. vanmorgen naar de DA gegaan en die zei dat zijn hart en longen heel erg zwak waren en dat het beter was om hem in te laten slapen.
hij was gewoon op.
me schoonmoeder zei dat Boas zelf ook voelde dat het einde naderde en dat hij heel rustig ging liggen om alles over zich heen te laten komen. hij word deze week gecremeert.
Re:wat nu??....nu is het over
De hond zal ongetwijfelt zieker zijn geweest dan wij allemaal konden denken....heel veel sterkte met dit verlies 
-
roefus
Bailey, ik kende de hond niet, ik kende de problemen niet fatsoenlijk.
En het is volgens mij heel moeilijk om een mening te geven over dit soort dingen, als je werkelijk niet alles weet en ziet.
Het feit dat je schoonmoeder de hond laat cremeren, geeft (volgens mij) ergens wel aan....dat hij haar heel erg ter harte ging.
En dat het zeker niet een geldquestie zal zijn geweest.
Ik wil jou en diegenen heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Want één ding blijft voor mij overeind....van een hond houden en hem verliezen....moet altijd moeilijk zijn.
Veel sterkte.
En het is volgens mij heel moeilijk om een mening te geven over dit soort dingen, als je werkelijk niet alles weet en ziet.
Het feit dat je schoonmoeder de hond laat cremeren, geeft (volgens mij) ergens wel aan....dat hij haar heel erg ter harte ging.
Ik wil jou en diegenen heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Want één ding blijft voor mij overeind....van een hond houden en hem verliezen....moet altijd moeilijk zijn.
Veel sterkte.
Heel erg goed gezegdroefus schreef:
-
herder_lover
- 5-sterren

- Contacteer:
ach jee, dan zal het idd geen gewone veltbult zijn geweest. Hoe dan ook, heel veel sterkte met dit verlies. 
-
nikèdog2000
- 5-sterren

veel sterkte met het verlies
blijft altijd moeilijk
blijft altijd moeilijk
-
karin2
- 5-sterren

veel sterkte met jullie verlies .
Sterkte.
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
agosie, helaas komt er bij onze viervoetige huisvrienden ooit een eind aan, ik wens iedereen die Baily als vriendje had sterkte.
Heel veel sterkte, voor jou en je familie.
Ook van mij heel veel sterkte
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
heel veel sterkte met het verlies van Boas

-
*Robin*
- 5-sterren

- Contacteer:
heel erg bedankt voor jullie steun

het ging allemaal wat sneller dan verwacht maar het blijft moeilijk ook al verwacht je het wel.
het ging allemaal wat sneller dan verwacht maar het blijft moeilijk ook al verwacht je het wel.