Update Tunja - nu pag 8
Moderator: Lizzy
Re:Tunja straks naar DA
Nou een goede massage op zijn tijd vind ik ook lekker, zweverig of niet! haha
Zou me in kunnen denken dat dat voor honden hetzelfde is 8)
Zou me in kunnen denken dat dat voor honden hetzelfde is 8)
Klinkt niet slechtPeet schreef: Vanavond ga ik haar wat masseren met de PalmMag (massage op basis van magnetische velden) en vrijdag krijgt madame een cranio-sacrale massage...kijken of dat wat doet....
ohw... lees het nu pas..... Ik duim ook mee dat die mooie lieverd snel opknapt.. en brand een kaarsje voor jullie
..
Geef dr maar een lieve zachte knuffel van ons
Geef dr maar een lieve zachte knuffel van ons
Van die massage kan ze in elk geval lekker gaan ontspannen....
Beetje extra verwennerij en aandacht is nooit weg voor een zieke hond. Ik hoop dat ze snel opknapt!
Rachel.
Rachel.
Ik duim ook voor je!Peet schreef: Vanavond ga ik haar wat masseren met de PalmMag (massage op basis van magnetische velden) en vrijdag krijgt madame een cranio-sacrale massage...kijken of dat wat doet....
Heb je cranio-sacraal gestudeerd?
Tunja krabbelt (letterlijk) alweer redelijk overeind. Haar evenwicht laat haar nog wel af en toe in de steek, maar ze kan weer in de auto springen (onder begeleiding 8) ) en gisteren heeft ze weer gespeeld met een ander hondje.
Haar koppie hangt nog scheef maar toch....elke dag een kleine verbetering, denk ik......In ieder geval valt ze al veel minder en heeft ze niet meer zo'n dronkemans loop. Ze kan ook weer mee naar het bos, zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze tegen elke boom opknalt.
Goeie vooruitgang dus. Alle forummers en engeltjes hartelijk dank weer...jullie hebben weer prima geduimd voor mijn meisje
Haar koppie hangt nog scheef maar toch....elke dag een kleine verbetering, denk ik......In ieder geval valt ze al veel minder en heeft ze niet meer zo'n dronkemans loop. Ze kan ook weer mee naar het bos, zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze tegen elke boom opknalt.
Goeie vooruitgang dus. Alle forummers en engeltjes hartelijk dank weer...jullie hebben weer prima geduimd voor mijn meisje
Laatst gewijzigd door Peet op zo 19 mar 2006, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re:Update Tunja pag 6
goed nieuws! Fijn om te horen dat je vooruitgang ziet en dat ze nog steeds lol heeft 
Jippie!! Dat is goed nieuws Peet. Telkens weer een stapje vooruit dus, ik duim voor jullie dat je nog maar een lange tijd van Tunja mag genieten. Hoe gaat het met het masseren?
Ben blij dat ze weer een beetje de oude wordt 
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
hé, dat klinkt hoopvol, al komt het scheefhangende koppie niet helemaal goed, als hij maar weer redelijk goed uit de voeten kan, en met een beetje begeleiding in de auto klinkt in mijn ogen al heelwat. Ik hoop dat er een blijvende stijging in zit.

Pff klinkt hoopvol! Hoop maar dat deze stijgende lijn doorzet!!!
-
Femke
- 5-sterren

Fijn om te horen Peet......maar ik blijf doorduimen!!
Goed zo. Hopen dat ze weer helemaal opknapt. Maar ze kan tenminste weer lopen en spelen.
We duimen nog even door.
We duimen nog even door.
-
202spots
Peet..ik lees ook nu pas...kan het Vestibular Syndrome zijn?
Onze vorige hond had dat ook en als 't goed is gaat 't met 5-7 dagen weer beter...
(Voor de misselijkheid kon ik wagenziekte pilletje geven)
http://vetmedicine.about.com/gi/dynamic ... estib.html
http://www.peoriahs.org/vestibular.html
Onze vorige hond had dat ook en als 't goed is gaat 't met 5-7 dagen weer beter...
(Voor de misselijkheid kon ik wagenziekte pilletje geven)
http://vetmedicine.about.com/gi/dynamic ... estib.html
http://www.peoriahs.org/vestibular.html