Mannen en Barf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re:Mannen en Barf

Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Rovanna schreef: Sinds ik barf heb ik geen man meer 8)
Hoezo, heb je hem aan de honden gevoerd? ;D ;)
mutsie
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door mutsie »

Nelly schreef: Hoezo, heb je hem aan de honden gevoerd? ;D ;)
Ja bij gebrek aan adresjes ;D
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Heer Kruimel vindt het eigenlijk maar niks. Het kost veel geld (vindt hij, is niet waar, zeker als je de da-kosten verrekent) en tijd (mijn tijd, dat wel) en het stinkt en maakt troep. Kortom, het is geheel mijn pakkie-an. Zoals alles wat betreft de beesten trouwens, hij is bij de gratie des heren wel eens een kat bij de da wezen halen, en als ik heel ziek ben en geen paardenbeurt kan doen neemt hij het manhaftig over en dat is al heel wat.
Botten malen voor de katten deed hij trouwens wel, hij kon mijn gehannes niet aanzien en vond het toch wel stoere-mannenwerk 8) Maar de arme pluisbeesten moeten nu zelf aan de bak dus da's ook al een stuk minder.
En voeren doet hij wel als ik het lief vraag, mits het allemaal klaarstaat en duidelijk is. Hij vindt het ook niet eng ofzo, alleen ziet hij er de noodzaak niet zo van in.
MoniqueAppels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MoniqueAppels »

Peet schreef:Mijn man vindt alles best...zolang ik maar alles doe.... 8) ;D
Tja, typisch mannen ;D
jon
5-sterren
5-sterren

Bericht door jon »

Hier wordt er door mij ingekocht, gesneden en gehakt en opgeslagen. Rich en de twee thuiswonende kids zien dat allemaal aan. Als ik er niet ben krijgt Lhaki kvv............maar het tij lijkt te keren. De oudste zoon geeft tegenwoordig regelmatig een door mij klaargezette barfmaaltijd aan Lhaki en als ie dat vergeet is Rich de beroerdste niet.
Een maand geleden was dat nog heel anders: de barf bleef in de koelkast staan en er werd 'gewoon'een portie energique uit de vriezer gehaald (hoezo geef ik zoveel geld uit aan eten voor de hond) ;D
Hugo49
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door Hugo49 »

Rovanna schreef: Sinds ik barf heb ik geen man meer 8)
vonden de honden hem lekker???
Madera
4-sterren
4-sterren

Bericht door Madera »

nou ik heb dan wel geen man/vriend, maar wel een vader... hij snapt waarom ik geen brokken wil geven maar voeren??? ja als ik een bakje kvv klaar zet met wat Luck moet eten (afgewogen) dan kan ie t in Luck's voerbak gooien.. maar ik zie m nog geen BARFmaaltijd aan Luck geven!
JR
3-sterren
3-sterren

Bericht door JR »

ik ben me nu net aan het verdiepen in barf.ik hoef hier maar te kijken en krijg al commentaar:"ga je dat nou echt doen,dan vieze stinkvlees geven?" dan zeg ik ja ik ja,jij hoeft niks te doen,en hij eet trouwens zelf ook vlees,en ik niet,dus hij heeft geen recht van zeuren!!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Volgens mij moeten de barf-vrouwen van Nederland. met nukkige mannen, eens een paar weekjes ophouden te koken voor hun man. Zet ze gewoon eens drie keer per dag een kommetje cornflakes met melk + vitamine/mineralenpil voor. En dat een weekje of 3. Of eigenlijk, tot ze beginnen te zeuren. Even kijken hoe ze daar op reageren. En als ze beginnen te mekkeren, doodleuk zeggen dat dat is wat zij hun hond aan willen doen ;D!
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Hugo49 schreef: vonden de honden hem lekker???
;D ;DZe is er in ieder geval vanaf ;D ;D
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

JR schreef: ik ben me nu net aan het verdiepen in barf.ik hoef hier maar te kijken en krijg al commentaar:"ga je dat nou echt doen,dan vieze stinkvlees geven?" dan zeg ik ja ik ja,jij hoeft niks te doen,en hij eet trouwens zelf ook vlees,en ik niet,dus hij heeft geen recht van zeuren!!
Tssss....meteen op water en droog wit brood zetten >:(
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Lizzy schreef: Volgens mij moeten de barf-vrouwen van Nederland. met nukkige mannen, eens een paar weekjes ophouden te koken voor hun man. Zet ze gewoon eens drie keer per dag een kommetje cornflakes met melk + vitamine/mineralenpil voor. En dat een weekje of 3. Of eigenlijk, tot ze beginnen te zeuren. Even kijken hoe ze daar op reageren. En als ze beginnen te mekkeren, doodleuk zeggen dat dat is wat zij hun hond aan willen doen ;D!
Zeer goed idee 8) ;D ;D
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Bjorn (mijn vriend) is helemaal pro barf. Mijn vader vindt het gestoord dat de honden heerlijk vlees krijgen als hij hier logeert en dat hij konijnenvoer ::) te eten krijgt van mij (ik ben vegetariër en mijn vader niet). Maar zelfs mijn vader is heel erg pro-barf. Mijn broer ook, want door hem ben ik gaan barfen. Dus hier geen last van zeurende mannen.
Degene die het allemaal het smerigst vindt ben ik, maar ja, ik heb pech. En als mijn vader er is dan verdeelt hij het vlees voor de honden in porties, want hij vind werkelijk niks vies. Hij is een Spanjaard en hij at echt alles: pens (schone pens), hersenen, hart etc :-X :-X De laatste jaren eet hij niet meer zoveel rare dingen, maar vroeger wel, dus hij vindt echt niks vies.
Laatst gewijzigd door Laura2004 op zo 19 mar 2006, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Femke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Femke »

Lizzy schreef: Volgens mij moeten de barf-vrouwen van Nederland. met nukkige mannen, eens een paar weekjes ophouden te koken voor hun man. Zet ze gewoon eens drie keer per dag een kommetje cornflakes met melk + vitamine/mineralenpil voor. En dat een weekje of 3. Of eigenlijk, tot ze beginnen te zeuren. Even kijken hoe ze daar op reageren. En als ze beginnen te mekkeren, doodleuk zeggen dat dat is wat zij hun hond aan willen doen ;D!

ho, geen melk, dat krijgen de honden er ook niet bij!

nu weer serieus, ik vraag me wel eens af (ben nogal bezig met 'wat als ik er niet meer zou zijn') wat Paul zou doen als ik er niet meer zou zijn.
Ik hoop, dat hij gewoon vers zou blijven voeren, maar dat zou hooguit KVV zijn.

Natuurlijk hoop ik nog meer dat dit nooit aan de orde komt....
Kynida
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Kynida »

Hoe zal ik dit eens diplomatiek zeggen, mijn man is niet geheel onwelwillend, ziet ook wel dat de honden met meer smaak eten, maar het moet niet te veel kosten en het inkopen moet ook niet te ver zijn. Hij wordt vooral enthousiast als ik weer wat voor niks heb weten te scoren, dat vind hij prachtig. Wat betreft het eten geven, hij wil het wel geven, maar actief meedenken over hoe en wat, nee dat zit er niet in.

Plaats reactie