Ik moet zeggen dat ik uw document heel goed vind! Echt waar, geen overdreven en niet te controleren beweringen, mooie rustige uitleg, ...
Het is totaal iets anders dan dat brokkendocument waar al m'n haren van overeind sprongen. Ik moet toegeven, toen ik voor het eerst las over geeuthanaseerde katten, vergif, vlooienbanden, ... wist ik niet of ik moest lachen of wenen.
Bij mij werkte het document totaal averechts. Zo kwam ik trouwens op jullie forum terecht. Ik wilde nu wel eens weten waar zo'n beweringen vandaan kwamen, en het duurde niet lang voor ik het hier ook met een heleboel mensen aan de stok kreeg. En eigenlijk wilde ik totaal geen ruzie zoeken hoor, verre van, ik zocht gewoon een verklaring voor die toch erg felle beweringen over brokken die ik met de beste wil van de wereld onmogelijk kon geloven.
Het is eerder door de mensen hier op barfplaats die me op een gewone manier uitlegden hoe zij tot versvoer gekomen waren dat ik eigenlijk nieuwsgierig werd naar versvoer en het ook wel eens wilde proberen.
Maar 't kan goed zijn dat m'n reactie niet representatief is voor de gemiddelde brokkengebruiker hoor.
Ik weet dat ik niet echt makkelijk te overtuigen ben, zeker niet met een shockeffect die ik dan toch persé bewezen wil zien.
Maar, uiteindelijk heeft m'n nieuwsgierigheid er toch voor gezorgd dat ik naar de winkel gegaan ben achter versvoer en m'n Bouba nu toch al een week op versvoer gezet heb. Ik ben ook van plan om het te blijven geven aan m'n hondje. Ze eet 't graag, legt veel kleinere drollen en heeft nu toch een mooie schijn in haar vacht die ze voordien niet had.
Groetjes,
Stig
[/quote]
Grandioos dat je het nu zelf ervaart,ook wij hebben deze fase doorgemaakt hoor