KVV bij de Makro

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:KVV bij de Makro

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Audrina"]
Alleen via de dierenspeciaalzaak en die rekent voor zo'n "grote" doos dan wat ie voor 5 kleine pakjes zou rekenen. >:(
[/quote]

Oh fijn. :-\ Briefje naar Rodi doet misschien een klein wondertje. (al is het maar een beter adres)
Elf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Elf »

Rodi is bij de Jumbo het goedkoopst (wat ik tot nu toe heb gevonden) 0,89 per pakje! Veel en veel goedkoper dan bij de Makro. En meestal voldoende op voorraad. Nu heb ik wel het geluk dat er een Jumbo in de buurt zit. Maar de pech dat Doodles het minder goed doet op Rodi dan op Energique... ;D Maar in tijd van nood...
Audrina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Audrina »

Beetje laat, want ik ben inmiddels al lang langs de Makro geweest en het viel idd een beetje tegen. Ze hadden maar 5 soorten van Rodi en het was nog duur ook (lamrijst was bijvoorbeeld 1.49 voor 1 doosje). Nou ja, i.i.g. handig om te weten voor in geval van nood. ::) Maar er lagen idd grote dozen hart naast en die waren wel aardig geprijsd. ;D
Laura W
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Laura W »

Bij de Dirk van de Broek is de Rodi ook 0,89 euro en ze bestellen het speciaal voor ons. ;) Het ligt dan in de vriezer in het magazijn, ik hoef er alleen maar naar te vragen, maar de meest kennen me inmiddels wel.

De makro is inderdaad ontzettend duur met de Rodi, wel halen we er altijd Lamshart a 2 euro de kilo. :)

Plaats reactie