Similasan nr.2
Moderator: Lizzy
Re:Similasan nr.2
Bij chronische oogirritatie zou ik ook even op distichiasis (naar binnen groeiende wimperhaartjes) laten controleren. Sommige zijn heel moeilijk te zien, maar ze irriteren het oog wel.
bij ons bulletje is er goed naar distichiasis gekeken, daar was mijn DA ook bang voor, maar dat heeft ze gelukkig niet, wat het wel bij haar veroorzaakt is nog een groot vraagteken, wat wel opvalt is dat het op komt zetten als het buiten wat harder waait, als ze dan buiten heeft gelopen en we komen weer terug dan komt het ook vrij snel daarna opzetten, maar het duurt vrij lang voordat het weer weg is, vooral die zwelling kan ik er niet zo goed bij plaatsen.
groetjes simone
groetjes simone
Hey Lizzy
waarom kom ik nou steeds bij jouw uit als ik een oplossing voor een probleem met mijn hond zoek :-)
Ik moet me meer aan jouw methodes gaan vasthouden geloof ik, kan ik jouw kennis effe klonen graag , hihi
Grt
Aad
waarom kom ik nou steeds bij jouw uit als ik een oplossing voor een probleem met mijn hond zoek :-)
Ik moet me meer aan jouw methodes gaan vasthouden geloof ik, kan ik jouw kennis effe klonen graag , hihi
Grt
Aad
Lizzy schreef: Hihihi, graag gedaan. Weer een tevreden gebruiker erbij! Ik kreeg de tip overigens ook weer van iemand anders (gebruiker Dalmi - ze post hier niet zo veel maar wel op het Dalmatenforum). En ik ben haar weer heeeeel dankbaar!