Wij hebben een keer een scharrellam gekocht en daar zaten dus twee longen bij, die we apart gegeven hebben.
Borke weigerde het in de ochtend en in de avond en de volgende ochtend at hij het met lange tanden op (had toen dus al meer dan 24 uur gevast - dus was wel extra gemotiveerd om te eten).
De tweede long gaf ik een paar dagen later - zelfde ritueel alleen nu kotste hij het even later weer uit.
Geen succes dus - ik geef het hem niet meer!
wie oh wie
Moderator: Lizzy
Re:wie oh wie
Hij lust het gewoon niet of vindt het ronduit niet te vretenAstridStraver schreef: Wij hebben een keer een scharrellam gekocht en daar zaten dus twee longen bij, die we apart gegeven hebben.
Borke weigerde het in de ochtend en in de avond en de volgende ochtend at hij het met lange tanden op (had toen dus al meer dan 24 uur gevast - dus was wel extra gemotiveerd om te eten).
De tweede long gaf ik een paar dagen later - zelfde ritueel alleen nu kotste hij het even later weer uit.
Geen succes dus - ik geef het hem niet meer!
Hier moeten ze geen konijn,waarom zou ik mijzelf en de nollebakmonsters pesten ;)als ze het uitkotsen is het al een feit dat het niet helemaal lekker valt.
Je weet inmiddels maar al te goed dat Borke een echte gourmet is - een fijnproever net als zijn baasjestieneke schreef: Hij lust het gewoon niet of vindt het ronduit niet te vreten;DBorke heeft dus smaak
Hier moeten ze geen konijn,waarom zou ik mijzelf en de nollebakmonsters pesten ;)als ze het uitkotsen is het al een feit dat het niet helemaal lekker valt.
Konijn lust hij ook niet.
Inmiddels weet ik het wel, als hij aan het eten likt dan lust hij het waarschijnlijk wel, lukt hij er niet aan dan lust hij het neit en dan krijgt hij het ook niet meer. Gelukkig hebben wij hier twee 'allesetende katten' die dan de restjes van de hond nuttigen - echt de omgedraaide wereld hier 8)
-
Lil
Hier vinden ze het lekker als het aan een stuk is. Als het gewolft is (zeg maar een grof soort gehakt) dan laten ze het staan. Vind het zelf vrij bloederig, dus zelfs de katten krijgen het buiten te eten, anders smeren ze de hele vloer vol
.
Verder moeten ze er goed op kauwen (vrij taai), dus dat is ook al meegenomen.
Verder moeten ze er goed op kauwen (vrij taai), dus dat is ook al meegenomen.
Hond hier vind het erg lekker, zelfs de kat lust het.
Vind het aanvoelen als spekkies. Van die geel met roze.
Gisteren was het feest: slokdarm met 2 longen en nog iets plats wat ertussen zit.
Heb niets aan de poep gemerkt.
Vind het aanvoelen als spekkies. Van die geel met roze.
Gisteren was het feest: slokdarm met 2 longen en nog iets plats wat ertussen zit.
Heb niets aan de poep gemerkt.
-
Filou
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik heb het al gegeven, en ga het zeker nog geven. Filou haalde er zn neus niet voor op... alhoewel, bij nader nadenken, haalt hij toch voor niets zn neus op

Vanmorgen een stukje luchtpijp met long gegeven. Jammer genoeg geen succes hier. K weet niet wat mijn beest tegen orgaan heeft maar behalve hart en pens en de laatste tijd de kippemaag is er wat dat betreft niets mee te beginnen.