Castreren

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re:Castreren

sheba
1-ster
1-ster

Bericht door sheba »

hoi tineke weet niet of je bij jullie ook is maar om uit te proberen wat een kastratie doet kan je ook eerst een gemische doen das gewoon een prik die binne 2 weken werkt en dan ongeveer 6 weken blijft door werken het is dan net of ze gekastreerd is weet je meteen de voor en nadelen bij jou hond heb het ook geprobeerd en weet dus dat ik sheba (nog) niet laat kastreren hij word gewoon een zielig hoopje ellende(hij is nu erg dominant naar andere honden toe) maar er zijn ook zeker wel positive verhalen misschien is het wat voor jullie groetjes olga
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

[quote="sheba"]
hoi tineke weet niet of je bij jullie ook is maar om uit te proberen wat een kastratie doet kan je ook eerst een gemische doen das gewoon een prik die binne 2 weken werkt en dan ongeveer 6 weken blijft door werken het is dan net of ze gekastreerd is weet je meteen de voor en nadelen bij jou hond heb het ook geprobeerd en weet dus dat ik sheba (nog) niet laat kastreren hij word gewoon een zielig hoopje ellende(hij is nu erg dominant naar andere honden toe) maar er zijn ook zeker wel positive verhalen misschien is het wat voor jullie groetjes olga
[/quote]
Het gaat over een teefje ;) En chemische castratie bij een reu is naar mijn mening echt troep. Mijn reu kreeg opgezette tepels :-X en zijn gedrag veranderde totaal niet. Het enige dat ik merkte was dat hij honger had en dat hij dik werd.
Plaats reactie