Ik (of eigenlijk mijn honden) hebben ervaren met beide. Ik heb in het begin lamsribben uit de "slechte serie" van Carnibest, die waren keihard. Dit probleem is naar tevredenheid opgelost, ik heb mijn geld volledig terugbetaald gekregen. Carnibest betrekt de lamsribben ook van derden, de slechte serie was volgens mij van Bob Bakker. Sindsdien ben ik voorzichtig geworden met het afnemen van de lamsribben uit Ermelo, ik neem geen risico meer.Miekie schreef: Ik wil lamsribben bestellen maar ben aan 't twijfelen of ik dit bij Islam Centrum of bij het CB-verkooppunt moet doen.Ik heb wel es gehoord en volgens mij ook hier gelezen dat de lamsribben van het CB-verkooppunt nogal hard en scherp zijn.Heeft iemand ervaring met de zowel de CB-ribben als de Islam C.-ribben? ???
Vorge week heb ik naast heel veel ander spul, ook lamsribben bij het Islam Centre meegebracht. Ze zijn iets duurder, maar van een hele goed kwaliteit: zachte ribben, heeeeeel dik bevleesd. Heb daar trouwens ook wat kalsribben meegenomen, die zich nog iets prijziger, maar echt subliem. Voor de beginnende barfers echt een aanrader, boter- maar dan ook boterzacht en ook heeeel dik bevleesd.