Voeselallergie, hond valt af van Carnibest

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:Voeselallergie, hond valt af van Carnibest

K@rin
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K@rin »

[quote="Hilje"]
De enerigique liet hij nog weleens staan, maar de CB niet hahahah
[/quote]

Dan vindt hij de CB gewoon veeeeeeeeeeeeeel Lekkerder ;)
Hilje
1-ster
1-ster

Bericht door Hilje »

[quote="Karin & Pyrs"]
Dan vindt hij de CB gewoon veeeeeeeeeeeeeel Lekkerder ;)
[/quote]

Ik denk het ook hahahahha
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Mijn hondjes van 15 en 20 kilo eten samen ook ruim een kilo per dag. Barf dan wel. En dat al jaren. Ze zijn heel veel actief en hebben gewoon veel nodig.
charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

Het lijkt me als ze afvallen dat ze gewoon iets meer kunnen krijgen, de ene hond is de andere niet, en de ene hond heeft een snellere spijsvertering dan de andere.

Hier zijn ze ook allemaal afgevallen na begin van Carnibest dat is me nog nooit gelukt met brok dan zat het er zo weer aan. Straks krijgen we allemaal slanke dames ;) Nu moet ik sommige zelfs meer gaan geven omdat ze op gewicht zijn :)

Gr. jacqueline

[quote="Lessie"]
Hallo allemaal,

Ik heb al eerder op dit forum gestaan maar dan onder een andere rubriek. Dit i.v.m. de voedselallergie van onze jack russel. Na negen weken rijst en vis ging het beter. Maar niet super goed. De rijst en vis kwam volgens mij zijn oren uit dus liet hij het steeds vaker staan. Inmiddels zijn we met Carnibest begonnen. We zijn nu bijna 3 weken bezig met de Carnibest Eend/Rijst. Het gaat nog niet beter maar waarschijnlijk is dat logisch omdat we nog maar kort bezig zijn. Het gaat slecht met zijn huid, oren en ogen. Hij viel ook ontzettend af nadat we begonnen zijn met de Carnibest. Hij woog 6,4 kg. Als snel ging het naar 5,9 kg. Toen gaven we hem iets meer namelijk 150 gram. Hierna viel hij verder af naar 5,4 kg. Inmiddels geven we hem (sinds vier dagen) rond de 200 gram en vanmorgen woog hij 5,9 kg. Hopelijk gaat het nu de goed kant op. Is het normaal dat ze met een gewicht rond de 6 kg, 200 gram per dag nodig hebben? Zijn ontlasting ziet er wel goed uit en hij vind het ook heeeeeeerlijk. Ik heb hem nog nooit zo enthousiast gezien voor zijn eten! ;D
[/quote]
charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

Ik heb 8 hondjes varierend van zeven tot 10 kilo die eten ook iets meer dan een kilo per dag :)

Gr. jacqueline

[quote="Kruimel"]
Mijn hondjes van 15 en 20 kilo eten samen ook ruim een kilo per dag. Barf dan wel. En dat al jaren. Ze zijn heel veel actief en hebben gewoon veel nodig.
[/quote]
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

[quote="charmed"]
Ik heb 8 hondjes varierend van zeven tot 10 kilo die eten ook iets meer dan een kilo per dag :)

Gr. jacqueline
[/quote]
Mijn hondjes redden het daar niet mee ;D ;D
Lessie
2-sterren
2-sterren

Bericht door Lessie »

Hallo allemaal,

We zijn inmiddels 4 1/2 week bezig met de Carnibest. Ik heb het idee dat zijn huid al wat beter is. Hij krabt en bijt nog wel veel maar ik zie minder schilfers en zijn vacht glimt mooi ;D. Ook ruikt hij al wat minder sterk, hij stonk echt heel erg :-\. Nu ik hem 200 gram (soms iets meer) per dag geeft blijft hij zo rond de 6 kg. Ik blijf dat dus voorlopig maar geven. Het is wel fijn om te lezen dat ik zeker niet de enige ben waarbij de hond flink afviel in het begin. Ik hou zijn gewicht in ieder geval goed in de gaten (al is het wel snel te zien als zijn gewicht afneemt). Ik heb nog wel een vraagje. Bij de dierennatuurgeneeskundige waar ik de Carnibest ophaal hoorde ik dat het verstandig is om hem een product van Sana Vesta de geven wat zou ondersteunen bij het ontgiften. Ik heb op de site gekeken maar zie veel verschillende producten met ongeveer dezelfde werking. Weet iemand wat ik het beste zou kunnen gebruiken? Hij heeft dus een voedselallergie, last van oren, ogen en huid. Veel krabben en ook veel op zijn pootjes bijten. Alvast bedankt voor jullie reacties! ???
Twiz
4-sterren
4-sterren

Bericht door Twiz »

Ik denk dat ze dan Petogen bedoelde, dat is tegen huidjeuk ed. en dan zou je daarna de veendrenkstof (Sanofor) kunnen geven waarschijnlijk.
Maar je kunt ook eens op de site kijken van Sanavesta, www.sanavesta.nl, misschien staan daar dingen die beter aansluiten bij de behoefte van je hond.
charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

hihi, hondjes, zie op de foto dat ze wel groter zijn dan tje ;) Hahahah

Gr. jacqueline

[quote="tieneke"]
Mijn hondjes redden het daar niet mee ;D ;D
[/quote]
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Lessie"]
Hallo allemaal,

We zijn inmiddels 4 1/2 week bezig met de Carnibest. Ik heb het idee dat zijn huid al wat beter is. Hij krabt en bijt nog wel veel maar ik zie minder schilfers en zijn vacht glimt mooi ;D. Ook ruikt hij al wat minder sterk, hij stonk echt heel erg :-\. Nu ik hem 200 gram (soms iets meer) per dag geeft blijft hij zo rond de 6 kg. Ik blijf dat dus voorlopig maar geven. Het is wel fijn om te lezen dat ik zeker niet de enige ben waarbij de hond flink afviel in het begin. Ik hou zijn gewicht in ieder geval goed in de gaten (al is het wel snel te zien als zijn gewicht afneemt). Ik heb nog wel een vraagje. Bij de dierennatuurgeneeskundige waar ik de Carnibest ophaal hoorde ik dat het verstandig is om hem een product van Sana Vesta de geven wat zou ondersteunen bij het ontgiften. Ik heb op de site gekeken maar zie veel verschillende producten met ongeveer dezelfde werking. Weet iemand wat ik het beste zou kunnen gebruiken? Hij heeft dus een voedselallergie, last van oren, ogen en huid. Veel krabben en ook veel op zijn pootjes bijten. Alvast bedankt voor jullie reacties! ???
[/quote]

Was wel handig geweest van die natuurkundige als ze erbij had verteld WAT je moest nemen ::)
Lessie
2-sterren
2-sterren

Bericht door Lessie »

Was wel handig geweest van die natuurkundige als ze erbij had verteld WAT je moest nemen

Dat heb ik wel gevraagd maar daar had ze dan een (betaald) consult voor nodig.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Lessie"]
Was wel handig geweest van die natuurkundige als ze erbij had verteld WAT je moest nemen

Dat heb ik wel gevraagd maar daar had ze dan een (betaald) consult voor nodig.
[/quote]

Owwwwww, nou vertel maar wat je klachten zijn, dan vertel ik het je gratis ;D
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

[quote="Angelique"]
Owwwwww, nou vertel maar wat je klachten zijn, dan vertel ik het je gratis ;D
[/quote]
;D ;D ;D ;D ;Dvertel ;) :P
Angelique