oculoheel

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Re:oculoheel

Binno
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Binno »

Cathelijn schreef: Similisan heeft ook de aparte doses. ;)
OK bedankt, dan heb ik erover gekeken (of ze hadden ze daar niet, kan ook). ;)
pepper
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door pepper »

Lang leven de Tuinen
Hier vragen ze al als ik iets koop "is het voor uzelf of de hond? Hihihi
Fijn dat het helpt!!
Doedels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Doedels »

Op het moment loopt Hafan met een rood oog en een rood knipvlies. Na de eerste behandeling met oculoheel wordt het oog al rustiger. Bij mijn beide honden werkt het dus prima.
We hebben het vandaag bij een apotheek gekocht. Ze hadden het net in het assortiment en vroegen of het goed werkte. Na onze enthousiaste reactie wilden ze meteen meer op voorraad nemen 8)
johanna
1-ster
1-ster

Bericht door johanna »

Ook ik heb op aanraden van een medeforummer van de DH. oculoheel aangeschaft, doordat Uschi na alle ellende
van de laatste tijd, nu toch ook weer de oogontsteking de kop op gaat steken, haar oog was erg rood met veel vuil in de ooghoeken, haar andere oog is ook begonnen, daar ik Uschi niet meer op de AB wil hebben doordat ze eindelijk ontgift is en er weer glanzend en gezond uitziet, dankzij de Carnibest ben ik dus Oculoheel gaan gebruiken, ik moet zeggen het rood is al verdwenen alleen het vuil in de ooghoeken is er s'morgens na de hele nacht slapen nog wel, we gaan gewoon door met dit middel. :)
Ik heb het trouwens gekocht bij de Reformzaak.

groetjes Ans (Johanna)
Jojo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jojo »

Zouden jullie een van de 2 genoemde oogdruppels ook voor pups gebruiken?! Mijn pup van 9 weken heeft wat rode ooghoekjes (binnenkant) en van de dierenarts kreeg ik HELGRITIN oogdruppels om 2 maal daags drie dagen te gebruiken. Maar het is nog niet weg, en de drie dagen zijn al om ::)
Jojo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jojo »

Jojo schreef: Zouden jullie een van de 2 genoemde oogdruppels ook voor pups gebruiken?! Mijn pup van 9 weken heeft wat rode ooghoekjes (binnenkant) en van de dierenarts kreeg ik HELGRITIN oogdruppels om 2 maal daags drie dagen te gebruiken. Maar het is nog niet weg, en de drie dagen zijn al om ::)
Zit net te bedenken dat het heeel misschien we een soort van ontgifting van haar is nu ze een ruime week op vers staat ???
Laatst gewijzigd door Jojo op di 23 mei 2006, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie