visolie capsules
Moderators: koekje, pearlsofpassion
visolie capsules
Ik heb een kat die nogal vaak met een hink pootje loopt vaak na het wakker worden, opzich is het niet zo ernstig we hebben het wel eens na laten kijken maar goed het is zo zielig om te zien.
Ze barfen nu een tijdje en nou wou ik die kat extra visolie geven om de gewrichten soepel te houden.
Maar het enige probleem is dit zijn capsules kan ik deze in zijn geheel geven? want ik neem aan dat ik ze niet kan verpleten.
Ze barfen nu een tijdje en nou wou ik die kat extra visolie geven om de gewrichten soepel te houden.
Maar het enige probleem is dit zijn capsules kan ik deze in zijn geheel geven? want ik neem aan dat ik ze niet kan verpleten.
-
*Robin*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re:visolie capsules
waar heb je de capsules vandaan?
ik heb die van de hema die kan je doorprikken en uitknijpen en dan de olie vermengen met zijn eten
ik heb die van de hema die kan je doorprikken en uitknijpen en dan de olie vermengen met zijn eten
trekpleister eigenmerk, maar inderdaad daar had ik dus nog niet aan gedacht leeg knijpen 
Nou dat leegknijpen kan soms behoorlijk smerig zijn
. Daarom heb ik voor mijn katten vloeibare visolie in een flesje.
O ik lees het al jij kan net zo capsules leegknijpen als ikRosita schreef: Nou dat leegknijpen kan soms behoorlijk smerig zijn. Daarom heb ik voor mijn katten vloeibare visolie in een flesje.
Ik heb een jerrycan met zalmolie
http://www.plaza33.com/cms/content/naty ... ie&x=9&y=9
Ik vind het ideaal en uiteindelijk is het nog veel goedkoper dan die potjes uit de winkel.
dat leesknijpen heb ik gister gedaan maar dat stinkt inderdaad lekker.sylvia schreef: O ik lees het al jij kan net zo capsules leegknijpen als ik![]()
Ik heb een jerrycan met zalmolie
http://www.plaza33.com/cms/content/naty ... ie&x=9&y=9
Ik vind het ideaal en uiteindelijk is het nog veel goedkoper dan die potjes uit de winkel.
Maar was inderdaad al een tijdje op zoek naar vloeibare olie en hoeveel moeten ze er van hebben per week?
Hier krijgen ze 1 a 2 keer per week een klein scheutjereneetje schreef: dat leesknijpen heb ik gister gedaan maar dat stinkt inderdaad lekker.
Maar was inderdaad al een tijdje op zoek naar vloeibare olie en hoeveel moeten ze er van hebben per week?
(half pompje, op de jerrycan zit een pompje)