die zijn nu op en ik wil binnekort wel zelf bestellen maar dan moet ik wel een beetje kunnen splitsen met iemand anders word het gewoon te veel voor mijn ene vrieslade
kip
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
*Robin*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re:kip
ja via bernadette heb ik 2 muizen 1 hamster en 1 rat gekregen.
die zijn nu op en ik wil binnekort wel zelf bestellen maar dan moet ik wel een beetje kunnen splitsen met iemand anders word het gewoon te veel voor mijn ene vrieslade
-
Bernadette
- 4-sterren

Whaha, nou stoppen voor wild doe ik dan nog net ff niet.... We maken wel bij roadkills opmerkingen... in de trant van: lekker happie voor de honden 
Onze mechelaar vind eendagskuikens snacks en de duitser wil het liefst hard wegrennen voor dat enge zielige kleine dooie puppiekipje.... whaha...
Ik had ook mijn twijfels of de katten muisjes etc. zouden eten volledig... Dus met vachtje enz. Ik heb om te testen gewoon een muisje bij de reptielenzaak gekocht. 90 cent waren ze per stuk, dus dat is natuurlijk volop te duur! Maar om te testen. Daar heb ik ook een rat meegenomen.
Je moet wel stevig in je schoenen staan, want ze proberen je gelijk levende mee te nemen, zodat je zelf kunt fokken. Maar ik ben geen held hoor. Hij legde het allemaal uit, hoe je ze dan dood moet maken... brrr...
Muisjes en hamsters hebben we zelf niet meer zoveel. Verkeerd ingekocht. Wel duiven en ratten en kuiks.
Onze mechelaar vind eendagskuikens snacks en de duitser wil het liefst hard wegrennen voor dat enge zielige kleine dooie puppiekipje.... whaha...
Ik had ook mijn twijfels of de katten muisjes etc. zouden eten volledig... Dus met vachtje enz. Ik heb om te testen gewoon een muisje bij de reptielenzaak gekocht. 90 cent waren ze per stuk, dus dat is natuurlijk volop te duur! Maar om te testen. Daar heb ik ook een rat meegenomen.
Je moet wel stevig in je schoenen staan, want ze proberen je gelijk levende mee te nemen, zodat je zelf kunt fokken. Maar ik ben geen held hoor. Hij legde het allemaal uit, hoe je ze dan dood moet maken... brrr...
Muisjes en hamsters hebben we zelf niet meer zoveel. Verkeerd ingekocht. Wel duiven en ratten en kuiks.
-
Bernadette
- 4-sterren

Ik hoor net dat je in de buurt woont! Als je nog wil proberen stuur me een pb! Of Robin kan het voor je meenemen!Loeka schreef: Ow gaat dat via Bernadette. Uiteraard wil ik ook gewoon betalen!![]()
-
*Robin*
- 5-sterren

- Contacteer:
Detje...bij welke reptielenzaak ben jij geweest? issie in de buurt? dan ga ik ze daar voorlopig wel halen dat vind ik niet zo erg... dan hoef ik ook niet steeds bij jou aan te kloppen want dan voel ik me af en toe ook wel eens lulligBernadette schreef: Whaha, nou stoppen voor wild doe ik dan nog net ff niet.... We maken wel bij roadkills opmerkingen... in de trant van: lekker happie voor de honden
Laatst gewijzigd door *Robin* op wo 31 mei 2006, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bernadette
- 4-sterren

Vind 't best gezellig hoor! En Blitz is blij dat ie weer eens bij iemand op schoot mag 
Maar die reptielenzaak is echt mooi en groot!!! En ze hebben enge beesten! Niet te zuinig
Grote vijver erin met vissen en mooie planten. Van alles voor reptielen, vogeltjes hadden ze ook...
Het zit op de waalhaven. Als je langs de wielewaal rijd bij de kruising (stoplichten) rechtdoor dan de eerste afslag links na de stoplichten in dat straatje zit het aan de linkerkant.
Maar de ratten die ze daar hebben zijn groter als die ik heb!!! (nog groter ja!!!)
Maar die reptielenzaak is echt mooi en groot!!! En ze hebben enge beesten! Niet te zuinig
Het zit op de waalhaven. Als je langs de wielewaal rijd bij de kruising (stoplichten) rechtdoor dan de eerste afslag links na de stoplichten in dat straatje zit het aan de linkerkant.
Maar de ratten die ze daar hebben zijn groter als die ik heb!!! (nog groter ja!!!)
-
*Robin*
- 5-sterren

- Contacteer:
mmm ok!! ik ga wel eens kijken (als we weer een auto hebbenBernadette schreef: Vind 't best gezellig hoor! En Blitz is blij dat ie weer eens bij iemand op schoot mag
Maar die reptielenzaak is echt mooi en groot!!! En ze hebben enge beesten! Niet te zuinigGrote vijver erin met vissen en mooie planten. Van alles voor reptielen, vogeltjes hadden ze ook...
enne ik vind het ook gezelllig hoor als blitzie op schoot komt
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er hier geen muizen komen.Pierre viel haast spontaan flauw toen ik het idee opperde.Kost me weer een paar weken om hem te overtuigen.Deze ronde sla ik dus over.
Tineke
Tineke
-
*Robin*
- 5-sterren

- Contacteer:
ok jammer (ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor ik heb alleen een sterke maagTineke * schreef: Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er hier geen muizen komen.Pierre viel haast spontaan flauw toen ik het idee opperde.Kost me weer een paar weken om hem te overtuigen.Deze ronde sla ik dus over.
Tineke
Denk dat er hier iemand flauw valt als ik muizen in huis haal,hij moet er niets van hebben...dood of levendTineke * schreef: Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er hier geen muizen komen.Pierre viel haast spontaan flauw toen ik het idee opperde.Kost me weer een paar weken om hem te overtuigen.Deze ronde sla ik dus over.
Tineke
-
Bernadette
- 4-sterren

Denk ook niet dat je écht alles moet vertellen hoor in sommige gevallentieneke schreef: Denk dat er hier iemand flauw valt als ik muizen in huis haal,hij moet er niets van hebben...dood of levend![]()
![]()
-
*Robin*
- 5-sterren

- Contacteer:
hoe zou jij die mega vriezer van je willen verstoppen dan 8) ???Bernadette schreef: Denk ook niet dat je écht alles moet vertellen hoor in sommige gevallen![]()
-
Bernadette
- 4-sterren

Robin86 schreef: hoe zou jij die mega vriezer van je willen verstoppen dan 8) ???gelukkig is daan een grote voorstander van vers
![]()
![]()