Hoe eet mijn hond (POLL)
Moderator: Lizzy
-
boxerbende
Re:Hoe eet mijn hond (POLL)
Onze boxies eten vers en brok.
Onze reu en jonge teef 3/4 dagen vers 1/2 dagen vuile pens en in het weekend brok.
5 dagen vers en in het weekend brok.
Puppert eet voorlopig volledig vers.
Ik wil rustig aan eens gaan proberen af en toe zelf hun maaltijd in elkaar te gaan flansen en ben nu aan het rondkijken hoe of wat.
Onze reu en jonge teef 3/4 dagen vers 1/2 dagen vuile pens en in het weekend brok.
5 dagen vers en in het weekend brok.
Puppert eet voorlopig volledig vers.
Ik wil rustig aan eens gaan proberen af en toe zelf hun maaltijd in elkaar te gaan flansen en ben nu aan het rondkijken hoe of wat.
Tos eet iedere dag vervlees ( Energique )
daarbij krijgt hij af en toe sardines, of koolvis.
Iedere dag een stuk appel. En af en toe een beetje gepureerde groente ( dit vindt hij niet zo lekker !)

daarbij krijgt hij af en toe sardines, of koolvis.
Iedere dag een stuk appel. En af en toe een beetje gepureerde groente ( dit vindt hij niet zo lekker !)

Here are the votes from the Sweet Lake City jury
:
Gina krijgt zowel barf als versvlees.
Groetjes,
Angela
Gina krijgt zowel barf als versvlees.
Groetjes,
Angela
-
yalla
Zo zo Angela, jij bent dus ook overstag. Helemaal prima hoor!
Ik heb dus gestemd op volledig brokken. Daarom ben ik ook lid geworden hier, om daar verandering in te brengen hé 
Groetjes,
An
Lenka & Yorick
Groetjes,
An
Lenka & Yorick
Wij hebben een brokkenhond. Vorige week net begonnen met 1 dag vers vlees en deze week heeft ze een vers recreatiebot gehad...
beginnend dus! Dat is voor mij dus ook de reden dat ik hier ben
beginnend dus! Dat is voor mij dus ook de reden dat ik hier ben
;DIk regeer ook eingelijk nooit, maar lees wel veel!
Wij voeren carnibest, en een paar maaltijden in de week pruts ik zelf wat in elkaar!Blikjes sardientjes, Schelvislever, markreel! Rundergehakt,kippenvlees, rijst wat groente, rauw ei enzo!
Wij voeren carnibest, en een paar maaltijden in de week pruts ik zelf wat in elkaar!Blikjes sardientjes, Schelvislever, markreel! Rundergehakt,kippenvlees, rijst wat groente, rauw ei enzo!
-
Patrica
Hier krijgt hij nog brok
en VV.
Ik dacht eerst dat ik een makkelijke eter had, maar dat valt dus nog vies tegen
Ik dacht eerst dat ik een makkelijke eter had, maar dat valt dus nog vies tegen
-
Ineke
- 4-sterren

- Contacteer:
Hier staat de baas al op kvv, maar de jongens willen nog niet zo 
Als Bas alleen vv krijgt, wordt hij dat beu en belieft meneer graag brokken. Als hij alleen brokken krijgt, wordt hij dat beu en belieft hij graag vv
90% vv en 10% brokken lijkt de ideale oplossing.
Mufasa moet nog door zijn brokken voorraad heen, maar daarna gaat ook hij op 90% vv en 10% brokken om hem 's nachts wat te doen te geven tegen zijn ochtend misselijkheid. Versvlees verteert te snel.
Als Bas alleen vv krijgt, wordt hij dat beu en belieft meneer graag brokken. Als hij alleen brokken krijgt, wordt hij dat beu en belieft hij graag vv
90% vv en 10% brokken lijkt de ideale oplossing.
Mufasa moet nog door zijn brokken voorraad heen, maar daarna gaat ook hij op 90% vv en 10% brokken om hem 's nachts wat te doen te geven tegen zijn ochtend misselijkheid. Versvlees verteert te snel.
Laatst gewijzigd door Ineke op za 14 feb 2004, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Mayka krijgt sinds een paar dagen Carnibest, ga wel 1 keer per week brokken geven. (I.v.m. vakantie's en de flinke voorraad die er nog is)
Ik geef zowel de honden als de kat twee tot drie dagen bibi of carnibest en 1 dag brok.
Zo nu en dan voor beide partijen een kippevleugel en voor de hondjes een bot.
Ook krijgen ze zo nu en dan hart of kippemaagjes overgebleven groentes en een eitje.
Groetjes,
Sylvia
Zo nu en dan voor beide partijen een kippevleugel en voor de hondjes een bot.
Ook krijgen ze zo nu en dan hart of kippemaagjes overgebleven groentes en een eitje.
Groetjes,
Sylvia
De pup krijgt 's ochtends brok en 's avonds Carnibest.
De volwasssen hond, die sinds ruim een jaar alleen dieetvoer kreeg (Hill's Z/D), maar na de komst van de pup wel eens iets anders, krijgt nu 's ochtends dieetbrok en 's avonds Duck en dat gaat wonder boven wonder tot nu toe goed
De volwasssen hond, die sinds ruim een jaar alleen dieetvoer kreeg (Hill's Z/D), maar na de komst van de pup wel eens iets anders, krijgt nu 's ochtends dieetbrok en 's avonds Duck en dat gaat wonder boven wonder tot nu toe goed
Het zomaar in eens over zetten naar versvlees is bij ons ook zonder problemen gegaan Loti.Loti schreef: De pup krijgt 's ochtends brok en 's avonds Carnibest.
De volwasssen hond, die sinds ruim een jaar alleen dieetvoer kreeg (Hill's Z/D), maar na de komst van de pup wel eens iets anders, krijgt nu 's ochtends dieetbrok en 's avonds Duck en dat gaat wonder boven wonder tot nu toe goed![]()
En..smikkelen ze er lekker van?
Ja hoor, het eten is een feest

De volwassen hond heeft in het verleden veel merken versvlees gegeten en ik heb ook zelf voeding bereid, maar door een huidallergie ben ik uiteindelijk terecht gekomen op dieetbrokken, waar ze het erg goed op doet. Ik ben best wel huiverig om nu weer versvlees te geven.
De volwassen hond heeft in het verleden veel merken versvlees gegeten en ik heb ook zelf voeding bereid, maar door een huidallergie ben ik uiteindelijk terecht gekomen op dieetbrokken, waar ze het erg goed op doet. Ik ben best wel huiverig om nu weer versvlees te geven.