Haring

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re:Haring

Audrina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Audrina »

Mr Fish
Emmapark 88
2641EN Pijnacker
Tel: 015 3612014
Fax: 015 3612016

Zou van te voren wel eerst ff bellen. ;)

En anders hebben ze ze in Delft in winkelcentrum de Hoven, ook bij Mr Fish
Aart van der Leeuwlaan 5
2624PK Delft
Tel: 015 2567627
Laatst gewijzigd door Audrina op do 15 jun 2006, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Audrina schreef: Mr Fish
Emmapark 88
2641EN Pijnacker

Kijk! Fantastisch! Dank je wel :-*. Ik zal inderdaad eerst bellen.
Audrina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Audrina »

Mocht het daar niet lukken dan wil ik wel voor je kijken of ik ze hier in Delft kan krijgen (vast wel, moeten ze dan alleen wel voor me bestellen).

En anders kan ik ook proberen of ik er via Den Heijer in Scheveningen aan kan komen. De broer van mijn man zijn chef werkt daar en als we via die chef daar vis bestellen krijgen we het meestal een stuk goedkoper. ;)
Laatst gewijzigd door Audrina op do 15 jun 2006, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Audrina schreef: Mr Fish
Emmapark 88
2641EN Pijnacker

En anders hebben ze ze in Delft in winkelcentrum de Hoven, ook bij Mr Fish
Aart van der Leeuwlaan 5
2624PK Delft
Tel: 015 2567627
En wat kost het in Delft? Dat is voor mij ook wel te doen.
Audrina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Audrina »

Laura2004 schreef: En wat kost het in Delft? Dat is voor mij ook wel te doen.
Ook ca 2,50 de kilo. ;)

Als je ff op hun site kijkt, http://www.mrfish.nl kan je kijken of er misschien een vestiging dichterbij je zit.

Ze hebben er ook zakken diepvries sardienen (mooi groot, uit Portugal) voor ca 4,25 per kilo en als je mazzel hebt naturel ansjovis voor ca 3,30 de kilo.
Ze hebben er ook wijting voor niet duur, maar de meeste honden vinden dat niet te vreten.

Van te voren wel ff bellen want het is zonde als je zo'n stuk voor niks rijdt. Meestal hebben ze wel het e.e.a. in de vriezer liggen maar het komt wel eens voor dat ze die allemaal al gefileerd hebben om er van die zoute hap haringen van te maken.

Ik moet er vanmiddag toch ff naartoe (die in Delft) dus ik wil evt wel wat prijzen voor je opschrijven.
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Audrina schreef: Ook ca 2,50 de kilo. ;)

Als je ff op hun site kijkt, http://www.mrfish.nl kan je kijken of er misschien een vestiging dichterbij je zit.

Ze hebben er ook zakken diepvries sardienen (mooi groot, uit Portugal) voor ca 4,25 per kilo en als je mazzel hebt naturel ansjovis voor ca 3,30 de kilo.
Ze hebben er ook wijting voor niet duur, maar de meeste honden vinden dat niet te vreten.

Van te voren wel ff bellen want het is zonde als je zo'n stuk voor niks rijdt. Meestal hebben ze wel het e.e.a. in de vriezer liggen maar het komt wel eens voor dat ze die allemaal al gefileerd hebben om er van die zoute hap haringen van te maken.

Ik moet er vanmiddag toch ff naartoe (die in Delft) dus ik wil evt wel wat prijzen voor je opschrijven.
Ik heb even gekeken en die in Delft is voor mij het dichtstbij en dat vind ik ook goed te doen.
Als je de prijzen voor me op wilt schrijven, graag! ;)
Audrina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Audrina »

Laura2004 schreef: Ik heb even gekeken en die in Delft is voor mij het dichtstbij en dat vind ik ook goed te doen.
Als je de prijzen voor me op wilt schrijven, graag! ;)
Okay, is goed.

Er zitten 2 vestigingen in Delft en je kan het beste naar die op de Aart vd Leeuwlaan gaan want dat is in een winkelcentrum met veel parkeerplaats erbij. Die andere is midden in de stad en je kan daar nergens in de buurt parkeren.
Audrina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Audrina »

Audrina schreef: Ik moet er vanmiddag toch ff naartoe (die in Delft) dus ik wil evt wel wat prijzen voor je opschrijven.
Heb het even gevraagd, maar ze werken daar met dagprijzen. Dus de ene dag is iets bijvoorbeeld 40 cent per 100 gram, de volgende dag 30 cent en weer een dag later 60 cent. Geen prijslijst dus, sorry. Maar je kan ze altijd bellen.
herder_lover
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door herder_lover »

hmmm, woonde ik nu nog maar in Pijnacker >:(, maar nee we gaan emigreren ;)

Hier Hollandse nieuwe voor 4,50 gulden (ja gulden) per stuk, dus ff geen haring voor beestjes... ;D
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Maar goed dat ik 't nie eens lust....is hier niet eens te koop....ik eet WEL is zure haring...
maar geef mij eigenlijk maar gerookte paling hoor 8)
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Audrina schreef: Heb het even gevraagd, maar ze werken daar met dagprijzen. Dus de ene dag is iets bijvoorbeeld 40 cent per 100 gram, de volgende dag 30 cent en weer een dag later 60 cent. Geen prijslijst dus, sorry. Maar je kan ze altijd bellen.
Maakt niet uit hoor, ik bel ze wel ;)
-sanne
4-sterren
4-sterren

Bericht door -sanne »

Gister heb ik een hollandse nieuwe gekocht.
De staart eraf geknipt en gegeven. Nou ze vond het heerlijk.... ;D
Ik vroeg ook of ze wel eens panharingen hadden en die hadden ze waarschijnlijk volgende week.
Ik moet zeggen dat ze goed kauwde op het visje.
Dus als ik een panharing heb dan moet ik even op het hoofd van de vis slaan en de graten breken of hoeft dat nog niet eens?
Audrina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Audrina »

-sanne schreef:
Dus als ik een panharing heb dan moet ik even op het hoofd van de vis slaan en de graten breken of hoeft dat nog niet eens?
Hoef je in principe nog niet eens te doen. De graten van haring zijn erg zacht, je kan ze zo met je vingers breken. De kop is iets harder, maar zelfs die kan je met een beetje kracht zo stuk krijgen tussen duim en wijsvinger. Maar als je het eng vind zou je er een klein tikkie op kunnen geven met een hamer. Niet te hard, want dan spat je vis uit elkaar. Vis is niet zo stevig als bijvoorbeeld kip. ;)
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

Is panharing soms hetzelfde als verse haring? Ik heb van de week verse haring op de markt gehaald (Colmschate), 6 euro voor 3 kilo 8). Ze wogen ongeveer 100 gr per stuk, waren ongezouten en ongefileerd oid, ze leken wel wat op sardines.
Audrina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Audrina »

Nitus schreef: Is panharing soms hetzelfde als verse haring? Ik heb van de week verse haring op de markt gehaald (Colmschate), 6 euro voor 3 kilo 8). Ze wogen ongeveer 100 gr per stuk, waren ongezouten en ongefileerd oid, ze leken wel wat op sardines.
Ja, is hetzelfde. Toen ik een tijd geleden voor het eerst haring voor de honden ging halen vroeg ik panharing of bakharing of anders verse haring en toen begonnen ze keihard te lachen achter die toonbank want dat was allemaal 1 pot nat. ;D

Plaats reactie