Supermax schreef:
Hmmm, Sylvia, beter lezen. In mijn openingsstuk heb ik onderaan al geschreven dat dat geen optie was want daar kijken ze dus niet naar om....
Dus dat vind ik dan een beetje zonde van mijn geld.
Groetjes,
Mieke
oke, die regel had ik even gemist.
Bij ons vonden ze vroeger de papyrus erg lekker wij hadden in de hoek van de kamer een grote bak met drassigge grond en daar stonden hele grote papyrussen in , heerlijk vonden ze dat.
Maar wat er al geopperd wordt van het vocht dat is ook steekhoudend. Vocht van een vetplant en cactus is een wat ander vocht dan gewoon water en waarschijnlijk dus veel interesanter dan water uit een bakje. Ik weet niet wat je katten eten maar een kat haalt namelijk het grootste percentage van het benodigde vocht uit zijn eten
met brokken komen ze dan gigantisch in de problemen, ze gaan dan wel wat water drinken omdat ze anders niet overleven maar bij lange na niet genoeg, misschien hebben ze bij jou een andere manier gevonden om via eten vocht binnen te krijgen. Dit gaat natuurlijk niet op als je katten een rauw vlees menu eten want dan zouden ze voldoende vocht via hun voeding binnen krijgen.