Hanny schreef:
38.6 is niet ernstig, hoor. Moet je zien als een kleine verhoging.
Ik zou nu zeker geen pens geven, dat laxeert toch, lees ik hier op bp.
Vaginale ontsteking hoeft ook geen drama te zijn. Weet niet, of dit bruikbaar is, maar ik spoel dan met kamillethee met een druppeltje teatree, of echinacea. Als je geen spuitje in huis hebt, dan maar wat prutsen met watten gedrenkt in de thee.. Heel erg, ik heb wel eens water gebruikt met een ietsiepietsie soda, dat hielp ook, maar raad je dat zeker niet aan, is toch wel wat barbaars.
Kennelijk heeft ze weinig weerstand op het ogenblik.
Ik zie de jeuk als het ergste probleem, ga je daarvoor nog naar een andere arts?
Tegen de 40 is hoog, dan dus naar de arts.
Let op Laura, als je zelf vindt, dat het tijd is om een arts te raadplegen, dan zeker gaan. Jij bent degeen, die kan zien hoe je hond er aan toe is.
Succes en beterschap voor Ziggy, Hanny
Ik heb alleen kamille thee in huis, kan ik dat ook zonder echinacea en teatree geven?
En nee, voor de jeuk loop ik nu niet bij een andere arts. Maar ik ben van plan om binnenkort weer even langs Tannetje te gaan, want het duurt me nu te lang (ze had echt heel lang geen jeuk meer gehad, dus ik baal er echt van dat ik dat rotspul heb gebruikt, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan

).
En idd ze heeft geen koorts maar een beetje verhoging, maar dat zou ook door de hitte kunnen komen.
En idd zodra ik zie dat het heel slecht gaat ga ik gelijk naar de dierenarts, maar voorlopig gaat het redelijk, want ze is al heel de tijd Kai aan het irriteren.