www.blijf.nl

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:www.blijf.nl

conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

[quote="Kruimel"]
En die van mij maar 11 jaar en 7 maanden. Ze kan minstens 16 jaar mee >:( Stelletje sukkels >:(

"Je geeft Tra 1 x per dag eten, dat is niet goed. Dan gaan ze schrokken en dat kan tot maagdraaiingen leiden. Zet de bak op een verhoging ....." :P :P ::)
[/quote]
ts, dezelfde voor Jazz, en ik moet haar van de trap afdragen ;D ;D jij heb haar gezien, zie je het al voor jou, ik met een bengelende Jazz de trap af ;D ;D
EdwinK
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door EdwinK »

Brenda zou 11 jaar en 10 maanden worden. Ze wordt begin volgende maand 10.

Nou ja, volgnes mij kan ze best wat meer jaartjes krijgen. Er werd 3 maanden afgetrokken voor vers voer
Aileen
1-ster
1-ster

Bericht door Aileen »

puur onzin die site ;D
Buddy zou 11 jaar en 0 maand worden en hij is inmiddels al 11 jaar en 7 maanden ;D
Ianthe
2-sterren
2-sterren
Contacteer:

Re: www.blijf.nl

Bericht door Ianthe »

TSS wat belachelijk Xena heb ik ingevuld als kruising (omdat ze dat ook is) En haar leeftijd zou worden: 15 jaar

"Het is voor de gezond heid van Xena van groot belang dat je de voeding aanpast"
"Probeer Xena te dragen als je de trap op moet"
"Het is verstandig om Xena zo vroeg mogelijk te casteren"

Dat van het traplopen begrijp ik wel, maar het is al moeilijk genoeg om haar beneden te houden. WE hebben de trap al wel eens afgeschermd maar ze haalt ze gekste caperiolen uit om er op te komen dus dat is nog gevaarlijker.
En hondensnacks en brokken zijn goed voor de tanden: Laat me niet lachten! :D ;D
En het is niet zo vroeg mogelijk te castreren, maar zo laat mogelijk of helemaal NIET. Maar waarschijnlijk zullen we wel 1 hond moeten gaan castreren straks. Want we willen het liefst een reutje en een teefje. Omdat dat beter schijnt te gaan dan 2 teven.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Ik heb de test net ook gedaan, Indy wordt maar 10 jaar en 5 maanden  :'( .

Traplopen slecht, ik moet hem dragen of met de lift die we niet hebben. Nou ik weet niet hoor, Indy loopt heel rustig en beheerst de trap op en af. Lijkt me minder belastend dan bv behendigheid.

Conditie - 3 maanden. Het is zorgelijk dat Indy te mager is, vraag de dierenwinkel om advies. :nerves: En door inentingen kunnen ziektes voorkomen worden. :nerves:

Voeding - 4 maanden
Foei, kaas als tussendoortje! En in de natuur zou Indy ook niet alleen vers vlees eten (nee brokken nou goed). Ik moet in de dierenwinkel vragen om voedingsworst.  :-\

Ik ben een slechte eigenaar  :'(  :'( :'(
Morgen maar meteen naar de dierenwinkel, ik wil natuurlijk niet dat m´n liefje eerder dood gaat doordat ik zo slecht voor hem zorg. Ik poets ook al nooit z´n tanden en ontvlooi nooit, wat ben ik toch slecht. :nerves:
EdwinK
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door EdwinK »

[quote="Dorothea2"]

Ik ben een slechte eigenaar  :'(  :'( :'(
Morgen maar meteen naar de dierenwinkel, ik wil natuurlijk niet dat m´n liefje eerder dood gaat doordat ik zo slecht voor hem zorg. Ik poets ook al nooit z´n tanden en ontvlooi nooit, wat ben ik toch slecht. :nerves:
[/quote]

O o o o... Morgen de Dierenbescherming maar eens langs sturen. Hoe haal je het in je hoofd.

;D
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

[quote="EdwinK"]
Brenda zou 11 jaar en 10 maanden worden. Ze wordt begin volgende maand 10.

Nou ja, volgnes mij kan ze best wat meer jaartjes krijgen. Er werd 3 maanden afgetrokken voor vers voer
[/quote]

Huh, hoe kan dat nou? Bij mij stond dat dalmatiers gemiddeld maar 11 werden en ik kreeg nog eens 7 maanden aftrek. Hoe heb jij er 10 maanden bij gekregen?
EdwinK
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door EdwinK »

Zou het niet weten. Is ook al weer zo lang geleden.
Ziviaantje
4-sterren
4-sterren

Bericht door Ziviaantje »

Ach, mijn hond is 14 1/2 jaar en volgens de test kon ze wel 10 jaar worden  ::) Maar dan moest ik haar wel  minstends 1 x per dag een uur laten rennen.... Ach, dat arme beest kan net een blokje om  :-\
Anita*
4-sterren
4-sterren

Bericht door Anita* »

Ik heb de test ook gedaan en ik kreeg ook commentaar op het versvlees >:(
ik kreeg ook commentaar op het uitlaten, ik moet nog meer met Tara lopen.
Wat een onzin, ik ga drie keer per dag een uur  naar het park om lekker te rennen en nog twee kleine wandelingen tussendoor, ze snappen zeker niet dat je met een pup nog even moet opletten met hoelang je met haar loopt.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

[quote="Anita*"]
Ik heb de test ook gedaan en ik kreeg ook commentaar op het versvlees >:(
ik kreeg ook commentaar op het uitlaten, ik moet nog meer met Tara lopen.
Wat een onzin, ik ga drie keer per dag een uur  naar het park om lekker te rennen en nog twee kleine wandelingen tussendoor, ze snappen zeker niet dat je met een pup nog even moet opletten met hoelang je met haar loopt.
[/quote]

Die test deugt echt van geen kant. Ik heb ingevuld dat ik meer dan 1,5 uur per dag wandel en dat was prima.  :-\ :-\
eefje
5-sterren
5-sterren

Bericht door eefje »

haha Harley word 10jaar en 10 mnd altijd leuk om te weten,kunnen we ons alvast op de lijst laten zetten voor een nieuwe hond :o
wat een onzin,zijn gezondheid zou niet goed zijn en hij mag ook geen trappen lopen (oke doe ik ook liever niet)en ik moest anders gaan voeren >:(
nou ze zoeken het maar uit met dr zooitje :D
hij is nog nooit zo gezond geweest als nu en alles aan hem doet mensen verbazen dus waar ze het vandaan halen ???
ik heb ook de kat getest en die word maar 11 volgens de test,ben benieuwd,alle katten die ik tot nog toe gekend heb zijn ouder dan 11 geworden en ik ga er gewoon vanuit dat die van ons minimaal 14 word :)

haha grappig man!
groetjes eefje
Laatst gewijzigd door eefje op za 04 nov 2006, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
*Monique
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Monique »

haha wat herkenbaar allemaal. Ik heb me ook ooit laten verleiden om hier aan mee te doen. Krijgen jullie ook geregeld mail dat je bij een bepaalde speciaalzaak "goed en betrouwbaar" voer kunt kopen met korting?
Lil

Bericht door Lil »

haha na de tips van hier ingevuld dat hij Brokken krijgt (jaja en dat voor een echte barfer, ik weet het). Nou mijn beestje wordt 11 jaar en 9 maanden. Ik krijg 2 maanden aftrek voor het wassen van mijn hond, dat mag niet. Waarom verkopen ze dan van die dure hondenshampoo? Enne is het beter om de modder op de huid te laten zitten zodat hij zich constant bijt??? Rare test, maar goed, ik wilde hem toch doen om te kijken wat de experts ervan zeggen.
Heb trouwens een vals (mail)adres opgegeven, geen zin in nog meer spam!
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Ikke was nieusgierig,dus heb ook de test gedaan.
De eerste uitslag was 10 jaar.
Ik moest er wel op letten dat alleen vers vlees niet genoeg was,want in de natuur eten ze ok organ en ruwe vezel.(ja,duhhh!!!)

Toen heb ik het antwoord aangepast;ik ga jaarlijks naar de d.a voor entingen en controle,(ga niet jaarlijks voor de entingen)toen was ineens de uitslag 10 jaar en 10 maanden.
Echt klinklare onzin die site.

Cairo is nu in middels al 11 jaar en nog blakend van gezondheid. ;D ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door judith1967 op do 09 nov 2006, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie