vleesmachine Lidl
Moderator: Lizzy
Re:vleesmachine Lidl
Ik keek net op de Lidl site, ik denk een landelijke... Ikzelf moet werken die dag en meestal is zoiets snel uitverkocht. Ik heb dus Pa al ingeschakelt 
-
Sylvi@
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik wil juist van het kapot slaan afLoeka schreef: Hé, das interessant! Eendennekken moet toch kunnen als je ze eerst kapot slaat? Vanaf wanneer is dit apparaat in de aanbieding? Hebbe, hebbe, hebbe![]()
En dat je er dan ook groentemix in kan maken is weer een pluspunt
Ik ben er ook mee gestopt,veel te veel werk en ze zuigen het zo naar binnenLizzy schreef: Ja, ik dus. Kalkoennek is het enige dat ik maal. Of eigenlijk: maalde. Ik geef geen kalkoennek meer. Ik vond het vies stinken en helemaaaal niet bepaald goedkoop en bovendien houd ik niet van gemalen vlees/vleesbot....
Geef nu af en toe een maaltijd van kalkoenvlees.
Mijn eerste molentje was ook zoiets, en daar gingen ook de kalkoennekken doorheen, het enige nadeel was dat ik ze eerst kleine stukken moest knippen ander paste het niet in de opening.
Ik denk dat eend nek ook geen probleem is hoor, en zoals er al gezegd is, je kan ze eventueel eerst met de hamer bewerken en dan malen...moet goed gaan! 8)
Ik denk dat eend nek ook geen probleem is hoor, en zoals er al gezegd is, je kan ze eventueel eerst met de hamer bewerken en dan malen...moet goed gaan! 8)
Laatst gewijzigd door mahuni op zo 02 jul 2006, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sylvi@
- 4-sterren

- Contacteer:
Donderdag gehaald
vrijdag al stuk

Motor is iig niet doorgebrand maar hij draait niet goed, mijn mening, niet geschikt voor eendennekken.
Hoop dat ik m'n geld terug krijg, anders was het een duur experiment
Motor is iig niet doorgebrand maar hij draait niet goed, mijn mening, niet geschikt voor eendennekken.
Hoop dat ik m'n geld terug krijg, anders was het een duur experiment
- EdwinK
- 4-sterren

- Contacteer:
Meestal doen ze niet zo moeilijk bij de Lidl. Wel even opletten of je een dichte doos meekrijgt.
Ohhwww, wat balen zeg.... Nou maar hopen dat je een nieuwe krijgt of je geld terug!
-
Bullekes
- 4-sterren

- Contacteer:
ik blij dat ik hem niet gehaald heb zag hem staan maar ben toch maar doorgelopen 
Ben benieuwd of nog meer mensen hem gekocht hebben?
Kunnen ze hem beter snel terugbrengen als hij nog niet gebruikt is
Kunnen ze hem beter snel terugbrengen als hij nog niet gebruikt is
ik heb hem ook gehaald en erstaat in de gebruiksaanwijzingtieneke schreef: Ben benieuwd of nog meer mensen hem gekocht hebben?
Kunnen ze hem beter snel terugbrengen als hij nog niet gebruikt is![]()
het apparaat is niet bedoeld voor het verwerken van harde botten en noten
gebruik alleen stukken vlees,die niet groter zijn dan 2cm. let erop dat het vlees geen bot of pezen bevat.
dat staat er dus in de gebruiksaanwijzing
nu mijn bevinding.
nu heb ik hem geprobeerd eerst met een wortel dat ging prima en toen voorzichtig geprobeerd met een kipvleugeltje eerst in 3stukken geknipt
en dat ging ook prima zonder moeite, wel eerst stukken maken want de worm is heel kort.
-
Sylvi@
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik heb zonder problemen mijn geld terug gekregen