gezamelijk koken
Moderator: Lizzy
-
Michael Somers
- 1-ster

gezamelijk koken
Hallo allemaal,
Mijn naam is Michael en ik ben chef-kok. Dit doe ik dus ook voor onze Argentijnse Dog. Zij is mijn grootste fan als ik voor haar weer een uitgebalanseerd barf diner maak. Nu vraag ik me af of er behoefte aan zou zijn om in groepsverband kooklessen gaan geven, met een stukje "barf theorie"?
Graag hoor ik jullie reactie via michaelsomers@planet.nl
Mijn naam is Michael en ik ben chef-kok. Dit doe ik dus ook voor onze Argentijnse Dog. Zij is mijn grootste fan als ik voor haar weer een uitgebalanseerd barf diner maak. Nu vraag ik me af of er behoefte aan zou zijn om in groepsverband kooklessen gaan geven, met een stukje "barf theorie"?
Graag hoor ik jullie reactie via michaelsomers@planet.nl
Re:gezamelijk koken
Begrijp ik je nu goed en kook jij voor je hond?
Nee joh...er staat dat:Ine schreef: Begrijp ik je nu goed en kook jij voor je hond?
"als ik voor haar weer een uitgebalanseerd barf diner maak. "
Das Bones and RAW food toch? 8)
Wat is je specialiteit Michael? , of wat voor soort restaurant ben je chef?
Waar ergens wil je ons kookles geven dan? Gaat dat wat kosten en hoeveel lessen en minimaal hoeveel personen?
-
Michael Somers
- 1-ster

excusus voor de foute benaming, ik bedoel maaltijden samenstellen en bakken, maar t is al laat en ik heb net voor veel mensen gekookt.....
Oh, ik denk dat Lizzy dit morgen wel naar de Bar verplaats, want staat denk ik verkeerde afdeling, we zien wel..
Bakken??Michael Somers schreef: excusus voor de foute benaming, ik bedoel maaltijden samenstellen en bakken, maar t is al laat en ik heb net voor veel mensen gekookt.....
Thuis visite gehad dan?Michael Somers schreef: excusus voor de foute benaming, ik bedoel maaltijden samenstellen en bakken, maar t is al laat en ik heb net voor veel mensen gekookt.....
Gezellig! Wat heb je allemaal klaargemaakt voor ze?
Ja, dat weten wij, maar Michael ook?202spots schreef: Nee joh...er staat dat:
"als ik voor haar weer een uitgebalanseerd barf diner maak. "
Das Bones and RAW food toch? 8)
Ik moet nu zelf even koken,dus ga er vandoor!
Huh ???Michael Somers schreef: Nu vraag ik me af of er behoefte aan zou zijn om in groepsverband kooklessen gaan geven, met een stukje "barf theorie"?
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
nou ben ik mischien een beetje dim, maar wat gaan we dan bakken?? als we op les komen?? de barfmaaltijd?? of iets voor de barfbereiders 
Jij wilt dus op kooklesconleeuw schreef: nou ben ik mischien een beetje dim, maar wat gaan we dan bakken?? als we op les komen??
euh.... leverkoekjes, worteltaart, ....? 
- Angelique
- 5-sterren

Wij hoeven geen kookles
Wij luie wieven
Wij alles rauw in de hondenba(e)kkies pletteren

Wij luie wieven
Wij alles rauw in de hondenba(e)kkies pletteren