Omdat hij waarschijnlijk op allerlei fora zo'n advertentie neerzet en nooit meer weet waar allemaal202spots schreef: Ik vraag me af waarom hij er 'n topic over maakt en dan zijn email adres neerzet om te reageren inplaats van hier op de topic te antwoorden???
gezamelijk koken
Moderator: Lizzy
Re:gezamelijk koken
Misschien durft hij niet meer on-line te komen na de reacties202spots schreef: Ik vraag me af waarom hij er 'n topic over maakt en dan zijn email adres neerzet om te reageren inplaats van hier op de topic te antwoorden???
Zou leuk zijn als hij zelf even op Bp uitlegt wat hij precies bedoelt
En aangezien wij alles willen weten
Een chefkok met zoveel tijdsylvia schreef: Omdat hij waarschijnlijk op allerlei fora zo'n advertentie neerzet en nooit meer weet waar allemaal
Ja in iedere éénpersoonskeuken loopt een chef hetieneke schreef: Een chefkok met zoveel tijd![]()
![]()
Stuur hem een mailtje met de link naar deze topictieneke schreef: Misschien durft hij niet meer on-line te komen na de reacties
Zou leuk zijn als hij zelf even op Bp uitlegt wat hij precies bedoelt
En aangezien wij alles willen weten![]()
Denk je dat hij dan... ???Ine schreef: Stuur hem een mailtje met de link naar deze topic![]()
![]()
![]()
![]()
- Angelique
- 5-sterren

tieneke schreef: Misschien durft hij niet meer on-line te komen na de reacties
Hoezo, we hebben toch hardstikke lief gereageerd ???
Angelique schreef: Hoezo, we hebben toch hardstikke lief gereageerd ???![]()
Toch ben ik heel benieuwd, wat hij nu bedoelt! 
Wij allemaalIne schreef: Toch ben ik heel benieuwd, wat hij nu bedoelt!![]()
Maar ik denk dat dit altijd een vraag gaat blijventieneke schreef: Wij allemaal![]()
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
the mistery continues.........watch here for the next episodesylvia schreef: Maar ik denk dat dit altijd een vraag gaat blijven![]()