Hi Fieke, Heel toevallig had ik van alle 2 't bloed afgelopen maandag laten onderzoeken bij Dr.Dodds,en daar was ook de 6 panel thyroid test bij ingesloten.Sennaruby schreef: Is er naast de lever- en nierwaarden nog meer onderzocht zoals de schildklierwerking. Dit kan namelijk ook aanvallen veroorzaken. Dit wordt in Nederland nog vaak niet standaard getest, maar in Amerika wel dacht ik. Dus misschien is dit ook wel al gebeurd, maar anders zou ik dit ook nog laten testen.
Ondanks de halve thyroid,was bij Cis alles normaal, en Tor met 'n complete thyroid was OOK alles normaal.
en alle andere bloedwaardes waren ook allemaal in orde.
Vrijdagmiddag hadden ze bloed geprikt bij onze DA en daar was de uitslag OOK allemaal normaal, vrijdag avond in E.R moesten hun OOK weten hoe 't bloed er uit zag, dus werd daar OOK weer bloed geprikt..en hadden hetzelfde resultaat....dus 3 bloed testen in 1 week...en alles is goed.
Ik ben al heel blij dat het nu rustig is, en als het met regelmaat terug zal komen...tja..dan zullen we eerst aan medicijn behandeling doen denk ik...
Zoals ik al eerder had geschreven kreeg onze vorige hond Boef ook seizures (toen ie 11 jaar was)
Ik had toen ook eventueel 'n MRI of CATscan kunnen doen om te zien of er misschien 'n hersentumor zou zijn...eerlijk gezegd was het niet allen de prijs die erg hoog was, maar om 'n paar duizend $$ aan de testen te doen en dan
1) niks is te vinden, of
2) ja er is 'n hersen tumor die we er uit kunnen halen en dat gaat dan OOK 'n paar duizend $$ kosten.....
maar....er is nog GEEN garantie dat de seizures weg blijven of dat de hond de operatie zal overleven.....
dus we hebben toen besloten dat we onze Boef zo lang mogelijk bij ons zouden houden zonder nog meer andere uitgebreide onderzoek of operaties..
We wachten nu eerst maar even af wat Tor gaat doen,we nemen 1 dag tegelijk en besluiten wel wat we gaan doen als of wanneer de tijd komt