Ja en als je die niet hebt (zoals ik ook) dan moet je het zelf doen. Goed voor je zelfvertrouwenQwertu schreef:
Ik zou willen dat ik iemand naar voren kon schuiven...zo van: doe jij maar
![]()
Zijn er hier mensen die een supermarkt-deal hebben?
Moderator: Lizzy
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Zijn er hier mensen die een supermarkt-deal hebben?
-
Xada
- 5-sterren

- Contacteer:
Als je het een paar keer gedaan hebt gaat het steeds makkelijker. 
(P.s. hoe krijgen jullie die foto's onderin je tekst? ???)
(P.s. hoe krijgen jullie die foto's onderin je tekst? ???)
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 337.0.htmlXada schreef:(P.s. hoe krijgen jullie die foto's onderin je tekst? ???)
Wij zijn zelf franchisenemer van en aantal supermarkten bij een grote organisatie. Het vees (en andere produkten) worden idd afgeschreven om de vooraad op peil te houden en dan gaan ze in een vuilcontainer. We kunnen helaas niets weggeven omdat we als de dood zijn dat mensen het misschien toch zelf gaan eten. Mocht er dan iets mis gaan (vb iemand wordt ziek) dan zijn we de klos. En dan mogen we de tent sluiten.
Je kunt het natuurlijk proberen. Maar heb aub begrip voor de eigenaar als hij niet meewerkt, het is ten slotte zijn brood wat op het spel staat.
Ik zelf (net begonnen) ben de markt af gegaan. Groente krijg je zo mee aan het einde van de dag. En voor vlees heb ik ook al wat lijntjes lopen. Zo kreeg ik gisteren drie stuks mooie kipkarkas mee voor nop. En na de zomervakantie kan ik ook geit gaan ophalen.
Je kunt het natuurlijk proberen. Maar heb aub begrip voor de eigenaar als hij niet meewerkt, het is ten slotte zijn brood wat op het spel staat.
Ik zelf (net begonnen) ben de markt af gegaan. Groente krijg je zo mee aan het einde van de dag. En voor vlees heb ik ook al wat lijntjes lopen. Zo kreeg ik gisteren drie stuks mooie kipkarkas mee voor nop. En na de zomervakantie kan ik ook geit gaan ophalen.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou ik snap dat heel goed. Als ik in jouw positie stond, zou ik het ook niet doen. Behalve wellicht voor goede vrienden.Yves schreef: Wij zijn zelf franchisenemer van en aantal supermarkten bij een grote organisatie. Het vees (en andere produkten) worden idd afgeschreven om de vooraad op peil te houden en dan gaan ze in een vuilcontainer. We kunnen helaas niets weggeven omdat we als de dood zijn dat mensen het misschien toch zelf gaan eten. Mocht er dan iets mis gaan (vb iemand wordt ziek) dan zijn we de klos. En dan mogen we de tent sluiten.
-
Xada
- 5-sterren

- Contacteer:
Dan is het ook heel begrijpelijk dat veel supermarkten dit niet willen doen. Maar als ze dat bekend maken, is er veel meer begrip van degene die vraagt.
Geldt dit trouwens niet voor groente?
Geldt dit trouwens niet voor groente?
Voor groente bij de supermarkts geldt hetzelfde. Ik zag een keer alle oude groenten weggehaald worden. Heb er toen om gevraagd, maar kreeg het echt niet mee.
OOk ik heb een deal!! en een hele goeie.
Als de AH boodschappen op mijn instelling mag leveren, kan ik iedere zaterdag vlees halen.
Tot nu toe leverde dat ongeveer 20 pakjes per week op, van alles wat!!
Goeie deal.
Als de AH boodschappen op mijn instelling mag leveren, kan ik iedere zaterdag vlees halen.
Goeie deal.
Zo heeee!!!!is toch 10 kilo volgens mijpepper schreef: OOk ik heb een deal!! en een hele goeie.
Goeie deal.![]()
Beetje gevarieerd, in sommige pakjes zit maar 3 honderd gram, maar er zaten ook pakken met rundvlees van 750 bij!!tieneke schreef: Zo heeee!!!!is toch 10 kilo volgens mij![]()
Ja zei al goeie deal!!
Zo hoppa het hondje eet nu echt goedkooppepper schreef: Beetje gevarieerd, in sommige pakjes zit maar 3 honderd gram, maar er zaten ook pakken met rundvlees van 750 bij!!
Ja zei al goeie deal!!
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
dat is nog eens een dealpepper schreef: OOk ik heb een deal!! en een hele goeie.
Goeie deal.![]()
Bestelling of werk?Lupa schreef: wat betekend dat?
Ik werk in een instelling voor verstandelijk gehandicapten. Als de AH daar zijn wekelijkse booschappen mag leveren, eet mijn hondje idd zowat gratis!!
Soort van chantagepepper schreef: Ik werk in een instelling voor verstandelijk gehandicapten. Als de AH daar zijn wekelijkse booschappen mag leveren, eet mijn hondje idd zowat gratis!!
Die Appie