Het gebruik van Solidago voor een oudere poes

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re: Het gebruik van Solidago voor een oudere poes

*Robin*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Robin* »

Suzan54 schreef: Vanmorgen ging onze El zelfs lekker op de deurmat bij de openstaande deur in het zonnetje zitten én ik vind geen plekken meer met die roodbruine urine!
geweldig!!!
Ze heeft er weer zin in!!
met die goede zorgen van jouw kan het haast niet mis gaan ;)
Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

Suzan54 schreef: Vanmorgen ging onze El zelfs lekker op de deurmat bij de openstaande deur in het zonnetje zitten én ik vind geen plekken meer met die roodbruine urine!
:thumbsupup:
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

Dat klinkt wel goed zeg  :angel2:
Suzan54
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Suzan54 »

Ik kan mijn geluk niet op. Elvira is vandaag nog beter. Ze zat net, op haar Elvira's - achter me op tafel lekker te spinnen. Dit katje uit haar stemming altijd al spinnend. Of ze nu staat te eten, zich zit te wassen of ergens lekker ligt - je hoort vaak dat gespin op de achtergrond. Toen dat geluid permanent ontbrak, was het hier dus groot alarm. Haar eetlust is inmiddels ook weer van redelijk naar echt goed gegaan.
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

Suzan54 schreef: Ik kan mijn geluk niet op. Elvira is vandaag nog beter. Ze zat net, op haar Elvira's - achter me op tafel lekker te spinnen. Dit katje uit haar stemming altijd al spinnend. Of ze nu staat te eten, zich zit te wassen of ergens lekker ligt - je hoort vaak dat gespin op de achtergrond. Toen dat geluid permanent ontbrak, was het hier dus groot alarm. Haar eetlust is inmiddels ook weer van redelijk naar echt goed gegaan.
WAt een geweldig goed nieuws zeg die Elvira heeft er weer helemaal zin in, geef haar maar een knuffel van hier.
*Robin*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Robin* »

Wat fijn zeg!!! :D

Plaats reactie