Spiersupport

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Spiersupport

*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

ok gaat GAndor het ook maar proberen  ;)
Assie
1-ster
1-ster

Bericht door Assie »

Ook ik heb een positieve ervaring met spiersupport. Perro had een vervelende blessure aan zijn kniebanden en ook ik merkte na ongeveer een week of vier al verbetering. Het is inderdaad smerig spul (vind Perro ook) en ik meng het met het vochtsap van de carnibest of met het vocht van zalm uit blik. Dan nog eet hij met iets minder enthousiasme, maar goed, 't mot. Wat overigens nog een prettige bijkomstigheid was, is dat zijn huidproblemen, als sneeuw voor de zon verdwenen. Op zich was dat wel aan het genezen, maar tergend langzaam en hij bleef altijd wel een beetje bijten aan de korstjes tot bloedens toe. De holist had dat al voorspeld en ik heb haar onlangs gevraagd of spiersupport bij huidproblemen kan worden ingezet. Ze is echter op vakantie, dus ik wacht nog op antwoord......
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Ook ik geef spiersupport aan mijn hond.
En ik vind dat hj het er goed op doet.
Hij is bijna 11 jaar.Ik geef het als ondersteuning voor zijn a.poten,maar ik vind dat hij er stevig,en vast loopt.(hopelijk begrijp je wat ik bedoel ;))
Ik meng het door zijn vlees en hij eet het gewoon op.
Ik zelf vind het trouwens best lekker ruiken.
Robert Koncarevic
3-sterren
3-sterren

Bericht door Robert Koncarevic »

Kan je Spiersupport ook geven aan honden die nog moeten groeien (in spieropbouw)?

Sari is nu bijna 2 jaar (nog een paar dagen), en naar mijn weten groeit (de spieren) bij een Sarplaninac (waarschijnlijk ook andere grote rassen) tot ongeveer 3 jaar.
Thunder
3-sterren
3-sterren

Bericht door Thunder »

We zijn nu sinds een dag of 3 begonnen met de spiersupport. Zal maar niet te lang wachten met een nieuwe pot te bestellen(had maar een pot van 250 gr besteld,goed voor 25 dagen :-\)
Ik ben wel erg benieuwd of ik er resultaat van ga merken,en hoe lang het duurt.
Robert Koncarevic
3-sterren
3-sterren

Thunder schreef: We zijn nu sinds een dag of 3 begonnen met de spiersupport. Zal maar niet te lang wachten met een nieuwe pot te bestellen(had maar een pot van 250 gr besteld,goed voor 25 dagen :-\)
Ik ben wel erg benieuwd of ik er resultaat van ga merken,en hoe lang het duurt.
Ik ben ook benieuwd. Hou ons op de hoogte.
Thunder
3-sterren
3-sterren

Bericht door Thunder »

Ik weet niet of het aan de spiersupport ligt of aan z'n weekendje logeren bij m'n ouders,maar Twister heeft op een paar dagen tijd veel minder last met opstaan of gaan zitten. :mbounce:
Als ik het vermeng met gemalen kip,gemalen rund of duck gaat het er overigens zonder problemen in!
*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

dat is mooi  :D
Robert Koncarevic
3-sterren
3-sterren

Thunder schreef: Ik weet niet of het aan de spiersupport ligt of aan z'n weekendje logeren bij m'n ouders,maar Twister heeft op een paar dagen tijd veel minder last met opstaan of gaan zitten. :mbounce:
Als ik het vermeng met gemalen kip,gemalen rund of duck gaat het er overigens zonder problemen in!
Hoe gaat het nu met Twister?
Peet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Peet »

Wat fijn dat er zulke goede ervaringen mee zijn... bij Beau deed het helaas helemaal niets  :-\.. Bij hem ben ik dus aangewezen op anabolen. Waar hij overigens geen bijwerkingen van heeft. Maar jammer vind ik het wel, want ik was ook liever bij iets natuurlijks gebleven...
Thunder
3-sterren
3-sterren

Bericht door Thunder »

Robert Koncarevic schreef: Hoe gaat het nu met Twister?
Bij het gaan zitten of rechtstaan zie je nog wel dat hij voorzichtig is. Als hij bij het wandelen gewoon stapt,zie je er niks aan,in draf zie je heel soms dat hij niet zuiver loopt,gaat hij in galop,dan zie je nog wel duidelijk dat hij met z'n ene poot 'huppelt'.
Al bij al gaat het goed. Met z'n andere knie vorig jaar heeft hij 2 keer een terugval gehad,nu met deze knie niet. Je ziet duidelijk de vorm van z'n spieren aan beide kanten,alleen het volume is nog niet terug.
santino
1-ster
1-ster

Bericht door santino »

hallo dit is de eerste keer dat ik ook is een berichtje stuur!!!
Ik ben santino een berner pup van 6 maanden. maar dan een groooooote !!! al 40 kilo! eet al 2 kilo vlees per dag!!!!! en dan de rest!
dus hij werd bij een maand of 4 erg koehakkig en bij 5 maanden kon hij niet meer rennen omdat zijn hakken steeds in elkaar
verstrikt raakten, dat is volgens mij ook het probleem met een groot ras, spieropbouw krijg je door veel te lopen en dat mag nog niet!
Ik heb dus toch maar gekozen voor anabolen en moet zeggen het heeft goed geholpen!
hij moet nog wel een keer maar is er ook nog iets aan voeding wat ik kan geven waar hij sterkere spieren van krijgt????
hij al van 8 weken omega 3  voor de bot opbouw

groetjes van
santino en baasje jolette
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

santino schreef: hallo dit is de eerste keer dat ik ook is een berichtje stuur!!!
Ik ben santino een berner pup van 6 maanden. maar dan een groooooote !!! al 40 kilo! eet al 2 kilo vlees per dag!!!!! en dan de rest!
dus hij werd bij een maand of 4 erg koehakkig en bij 5 maanden kon hij niet meer rennen omdat zijn hakken steeds in elkaar
verstrikt raakten, dat is volgens mij ook het probleem met een groot ras, spieropbouw krijg je door veel te lopen en dat mag nog niet!
Ik heb dus toch maar gekozen voor anabolen en moet zeggen het heeft goed geholpen!
hij moet nog wel een keer maar is er ook nog iets aan voeding wat ik kan geven waar hij sterkere spieren van krijgt????
hij al van 8 weken omega 3  voor de bot opbouw

groetjes van
santino en baasje jolette

Hoi Jolette, welkom op Barfplaats! Mag ik vragen wat voor vlees je hem geeft van koehakkigheid kan een voerfout zijn. In veel gevallen is het ook erfelijk.

Plaats reactie