Nieuw boek over verse voeding van Tannetje Koning

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Nieuw boek over verse voeding van Tannetje Koning

dogsunlimited
5-sterren
5-sterren

Bericht door dogsunlimited »

Bedankt Tannetje! Leuk boekje, staat goeie info in.
cantos
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door cantos »

bedankt Tannetje heb het boek ontvangen
ben lekker aan het lezen :)
Barrak
2-sterren
2-sterren

Bericht door Barrak »

Ik denk dat ik hem ook via bol.com ga bestellen. Er staat bij bol nog geen reactie op het boek. Misschien een idee voor iemand hier die het al gelezen heeft?
Happy Tail
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Happy Tail »

UIT

in bijna een middagje.... erg helder en overtuigend met die sprekende voorbeelden en vergelijkingen. Ik was uiteraard al helemaal overtuigd, maar kan nu met een aantal voorbeelden toch weer wat beter utileggen wat mensen nu echt voorzetten
en ik denk dat ik wel een aantal mensen dit boek eens zal laten lezen
en ik zal idd even een recensie neerzetten bij BOL. Ik weet dat ik daar vaak ook naar kijk als ik een onbekend boek tegenkom
~Joke~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~Joke~ »

Gisteren gekregen en in 1 ruk uitgelezen  ;) ;) Leuk dat mijn Spike als vb werd aangehaald  8). Ik vind het een prettig leesbaar boek en ik kwam er al lezend achter dat ik de laatste jaren aardig holistisch ben gaan denken, ook dankzij Spike natuurlijk, hij is door zijn sterke reacties op bepaalde dingen mijn 'kanariepietje' voor wat goed en niet goed is voor mijn andere dieren.
Esther H
1-ster
1-ster

Bericht door Esther H »

Vanmorgen  het boekje gekregen en in een ruk uitgelezen.

Toppie hoor.

8)
Ellen Els en Nina
4-sterren
4-sterren

Bericht door Ellen Els en Nina »

Tja, maandag 4/9 besteld bij bol.com, vrijdag 8/9 email ontvangen dat het boek niet binnen de afgesproken termijn leverbaar is. Helaas vermelden ze er niet bij wanneer dan wel. Dus ik moet nog even geduld hebben.
workingmalinois
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door workingmalinois »

Is het ook in België ergens te koop?
Als ik namelijk van hieruit op een NL rekeningnummer stort, betaal ik bijna zoveel taksen als het boek kost  :(
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

workingmalinois schreef: Is het ook in België ergens te koop?
Als ik namelijk van hieruit op een NL rekeningnummer stort, betaal ik bijna zoveel taksen als het boek kost  :(
Wij leveren naar België en hebben een Belgische bankrekening. Bezorgkosten naar België voor dit boekje €3,50

http://www.plaza33.com/cms/content/naty ... t_info.php?
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

workingmalinois schreef: Is het ook in België ergens te koop?
Wat vreemd .... als ik naar een EU-land geld overmaak kost dat niks. En volgens mij is dat de andere kant op ook zo. Een jaar ofzo geleden kostte het idd aardig wat euri's om geld naar het buitenland over te maken maar de regels zijn veranderd. Je moet dan wel het IBAN- en het BIC-nummer van de ontvanger weten plus het complete adres.
Sanyo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sanyo »

Toen ik laatst geld overboekte naar een Duits banknummer vroeg de bank iets van 10 euro voor het overboeken. Dus ook dat was zeer zeker niet gratis! (ik heb Postbank, misschien dat het per bank verschilt?)
workingmalinois
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door workingmalinois »

Als ik stort naar het buitenland, moet ik daarop flink wat taksen betalen en anderzijds, als er vanuit het buitenland gestort wordt op onze rekening, wordt er ook redelijk wat afgehouden op het gestorte bedrag (zelfs met BIC en IBAN nr).

In België betaal je nu eenmaal veel belasting hé...

@ Angélique:

Interessant, die site van jou!  Een vriendin van me zoekt al lang de Prodier oordruppels.  Is er zelfs al een paar keer voor naar NL gereden maar zonder resultaat.  Maar bij jou kan ze die dus gewoon bestellen en ze worden naar België verstuurd?  :D
Saskia C.
3-sterren
3-sterren

Bericht door Saskia C. »

Heb het boek vandaag bestelt bij Tannetje. Ben erg benieuwd ernaar. Hoop er veel kennis uit te halen, zodat ik ook wat meer durf te gaan barfen. Ben volgende maand jarig en het lijkt me al een leuk verjaardagscadeautje  :). Maar ik ben wel bang dat ik het boek al uit heb voor mijn verjaardag  ;).
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Sanyo schreef: Toen ik laatst geld overboekte naar een Duits banknummer vroeg de bank iets van 10 euro voor het overboeken. Dus ook dat was zeer zeker niet gratis! (ik heb Postbank, misschien dat het per bank verschilt?)
Als je op de Postbanksite kijkt bij Betalingen Buitenland kun je zien dat binnen Europa overboekingen gratis zijn mits je IBAN en BIC van de ontvanger invult, en bij kosten Shared costs. Dat is Eurogiro Basis. DIe gebruik ik altijd, en ik heb al een paar jaar niks hoeven te betalen voor boekingen, bij of af.
Naar bv USA iets overboeken op een bankrekening is peperduur, kun je beter een cheque sturen. UK idem. Maar dat zijn de niet-Eurolanden.

En volgens mij betaal je in NL meer belasting dan in Belgie  ;D
Ellen Els en Nina
4-sterren
4-sterren

Bericht door Ellen Els en Nina »

Hehe, boek eindelijk (via Bol) ontvangen. En in 1 ruk uitgelezen. Leuk, duidelijk omschreven, zeker een hulp voor beginners. Ik ga beslist nog een paar exemplaren bestellen want ik vind het leuk om cadeua te geven...wie weet haal dan nog wat vrienden over.

Plaats reactie