Poll: honden en het eten van hondenpoep
Moderator: Lizzy
Re: Poll: honden en het eten van hondenpoep
die van mij doen het na dat ze loops zijn geweest wel iritand wand je moet wel goed op letten tijdens uitlaten
Mijn hondemannen hebben nog nooit hondepoep gegeten en ook geen mensen poep.
Gelukkig niet want ik heb de adem van een mensenpoep etende hond een keer geroken
Gelukkig niet want ik heb de adem van een mensenpoep etende hond een keer geroken
Hoi,
Ik heb NEE aangevinkt. Ik heb 2 vlinders, moeder 2.5 jaar en zoon 4 maanden oud. Zij hebben nog nooit hondenpoep gegeten. Alleen toen Femke pups had, at zij de onlasting van haar pups op. Maar dit is helemaal normaal, zou zelfs raar zijn als zij dat toen niet gedaan zou hebben. Sinds Boris, haar pup zelfstandig eet, laat zij het liggen.
Ben wel benieuwd naar de conclusie van je onderzoek.
Riek
Ik heb NEE aangevinkt. Ik heb 2 vlinders, moeder 2.5 jaar en zoon 4 maanden oud. Zij hebben nog nooit hondenpoep gegeten. Alleen toen Femke pups had, at zij de onlasting van haar pups op. Maar dit is helemaal normaal, zou zelfs raar zijn als zij dat toen niet gedaan zou hebben. Sinds Boris, haar pup zelfstandig eet, laat zij het liggen.
Ben wel benieuwd naar de conclusie van je onderzoek.
Riek
Ik was benieuwd Lizzy, of je hier al wat wijzer door geworden was door alle antwoorden, kun je er al een duidelijke lijn in zien toevallig of niet?
Ik ben blij dat de mijne geen hondenpoep eten trouwens.
Nou ja zou het leuk vinden te horen...
Ik ben blij dat de mijne geen hondenpoep eten trouwens.
Nou ja zou het leuk vinden te horen...
ik mis een optie...
mijn hond eet alleen (soms) zijn eigen poep. heeft het een hele tijd niet gedaan, maar de laatste tijd doet hij het soms wel weer.
hij krijgt brok en soms barf. En eet zowel na brok als barf.
mijn hond eet alleen (soms) zijn eigen poep. heeft het een hele tijd niet gedaan, maar de laatste tijd doet hij het soms wel weer.
hij krijgt brok en soms barf. En eet zowel na brok als barf.
Toby maltezer op brokken die geen vlees bevatten dus wel groenten, vis en gevogelte eet GEEN drollen
Zaro labrador stond op Royal canin labrador om de dag afgewisseld met Duck Uitmuntend eet GEEN drollen (nu verander ik van voeding, compleet op Duck Lam & Rijst)
Magic de border collie van mijn pa stond op Royal canin medium eet geen hondendrollen (paardenshit daarintegen...)
Zaro labrador stond op Royal canin labrador om de dag afgewisseld met Duck Uitmuntend eet GEEN drollen (nu verander ik van voeding, compleet op Duck Lam & Rijst)
Magic de border collie van mijn pa stond op Royal canin medium eet geen hondendrollen (paardenshit daarintegen...)
-
bruutjevos
- 2-sterren

- Contacteer:
Nee hier eten d ehonden geen poep. Ook niet toen ze nog 100% op brokken stonden.
Okee ze proberen afentoe eens een paardenvijg op te smullen, wat ze niet mogen, maar poep van andere honden nee.
Ik heb 2 witte herdershonden.
Heb wel vaker gehoord en gezien dat labradors poep eten. Die van mijn vriendin wil dit ook weleens doen, en die staat op brok.
Okee ze proberen afentoe eens een paardenvijg op te smullen, wat ze niet mogen, maar poep van andere honden nee.
Ik heb 2 witte herdershonden.
Heb wel vaker gehoord en gezien dat labradors poep eten. Die van mijn vriendin wil dit ook weleens doen, en die staat op brok.
-
Ziviaantje
- 4-sterren

Gelukkig eten mijn honden geen hondenpoep, maar wat ik minstends zo erg vind.... wel mensenpoep als ze de kans krijgen, Bleeeeeeh
! Mijn oude hond heeft in haar leven het een keer of 3 gedaan ( we proberen het zoveel mogelijk te voorkomen, maar hoeveel mensen er wel niet in natuurgebieden poepen..... ). En nu zag mijn pup tijdens de vakantie een lekker mensendrolletje naast het voetpad liggen ( hoe komen de mensen erop ! ) en begon er aan te likken
Ik hoefde die dag toch echt geen kusje van haar 
Mijn Rakker heeft ook nog nooit hondenpoep gegeten. Volgens mij vindt hij het zelf vies, want als zijn bal eens te dicht bij of zelfs op een keutel ligt (wat vind ik het toch jammer dat mensen in een woonwijk de ontlasting van hun hond niet opruimen, maar ja is een ander onderwerp) dan draait hij er omheen en mag ik zelf de bal pakken! Tot 4 weken geleden kreeg hij alleen brokken en nu kvv.
Toch ook nog even mijn antwoord.
Ze eten hier beide geen hondepoep.
Layka eet als ze de kans krijgt wel kattepoep en mensenpoep. Zowel op brokken als op het vers wat ze nu krijgt. Maakt geen verschil.
Infi doet dit gelukkig niet.
Ze eten hier beide geen hondepoep.
Layka eet als ze de kans krijgt wel kattepoep en mensenpoep. Zowel op brokken als op het vers wat ze nu krijgt. Maakt geen verschil.
Infi doet dit gelukkig niet.
-
anibal
Onze dalmatische hond Quasar heeft nog nooit poep gegeten.
Ons hondje Spocky (kruising ruwharige teckel en cairn teckel volgens zijn paspoortje) heeft nog nooit hondenpoep gegeten, niet toen hij op brokken stond en ook niet nu hij (sinds kort) helemaal over is op kvv.
Nou ik ben er erg allert op dat Tara geen poep eet want ze heeft nog niet al haar entingen gehad, ik ben er ook een beetje bang voor dat ze het gaat doen, maar tot nu toe ruikt ze alleen.
Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar het resultaat van deze poll.
Ik heb twee labradors. Toen ze nog brokken kregen aten ze alletwee poep. Sinds een half jaar staan ze op CB vlees. Een van de twee kijkt niet meer om naar poep. De ander is er nog gekker op geworden. Het is een grote ellende om te wandelen. Ze is er ook al een paar keer behoorlijk ziek van geworden. Ben nu begonnen me eierkoeken en ananas. Ik hoop dat het helpt.
Ik heb twee labradors. Toen ze nog brokken kregen aten ze alletwee poep. Sinds een half jaar staan ze op CB vlees. Een van de twee kijkt niet meer om naar poep. De ander is er nog gekker op geworden. Het is een grote ellende om te wandelen. Ze is er ook al een paar keer behoorlijk ziek van geworden. Ben nu begonnen me eierkoeken en ananas. Ik hoop dat het helpt.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Poep eten is volgens mij wel een beetje een labradorkwaal. Ik ken er echt zoveel die het doen.Kuszco schreef: Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar het resultaat van deze poll.