Tip voor penshanden
Moderator: Lizzy
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Tip voor penshanden
en ook hier werkt het....... dus ik sta nu iedere keer liefdevol mijn kraan te aaien

ik ookconleeuw schreef: en ook hier werkt het....... dus ik sta nu iedere keer liefdevol mijn kraan te aaien![]()
![]()
![]()
Straks gaat "men"nog wat denkenconleeuw schreef: en ook hier werkt het....... dus ik sta nu iedere keer liefdevol mijn kraan te aaien![]()
![]()
![]()
conleeuw schreef: en ook hier werkt het....... dus ik sta nu iedere keer liefdevol mijn kraan te aaien![]()
![]()
![]()
Moet ik ook maar eens gaan proberen...vooral na de lever...sjonge-jonge wat meurt die zooi toch langdradig aan je handen....was ze iedere keer met pure ciffffff
Sterke koude thee wil ook nog weleens helpen bij sterke etensluchtjes aan je handen
-
*Robin*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik heb ook snel last van uien lucht als ik het heb gesneden, toch ook maar eens proberen dan 
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Het werkt! En niet alleen met de kraan maar ook met mijn roestvrijstalen pannenset

-
Femke
- 5-sterren

hahahaha sta jij ook al je pannen te aaien?Kruimel schreef: Het werkt! En niet alleen met de kraan maar ook met mijn roestvrijstalen pannenset![]()
![]()
![]()
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Yep 8)Femke schreef: hahahaha sta jij ook al je pannen te aaien?
Je moet er wat voor over hebben
oooowww wat erg ik zie het ehlemaal voor me, straks wordt half barfplaats in een gesloten afdeling geplaatst wegen knuffelen met pannen en kranenKruimel schreef: Het werkt! En niet alleen met de kraan maar ook met mijn roestvrijstalen pannenset![]()
![]()
![]()
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Nou, DAARVOOR niet denk ik zo. Er zijn heeeel andere dingen waarvoor barfers met oplsuiting bedreigd worden. BV poepkijken, hele discussies voeren over poep, schapenkoppen aan barrels hakken, penzen versnijden en ander bloeddorstig vermaak.sylvia schreef: oooowww wat erg ik zie het ehlemaal voor me, straks wordt half barfplaats in een gesloten afdeling geplaatst wegen knuffelen met pannen en kranen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt!conleeuw schreef: en ook hier werkt het....... dus ik sta nu iedere keer liefdevol mijn kraan te aaien![]()
![]()
![]()
Nooit gedacht dat ik mijn kraan in de badkamer en keuken nog eens geweldadig te lijf zou gaan
Kruimel schreef: Het werkt! En niet alleen met de kraan maar ook met mijn roestvrijstalen pannenset![]()
![]()
![]()
Je moet aaien niet meppentieneke schreef: Bedankt!ik vanaf nu dus ook ...en het werkt!!!! 8)
Nooit gedacht dat ik mijn kraan in de badkamer en keuken nog eens geweldadig te lijf zou gaan![]()
Half barfplaats?sylvia schreef: oooowww wat erg ik zie het ehlemaal voor me, straks wordt half barfplaats in een gesloten afdeling geplaatst wegen knuffelen met pannen en kranen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()