Succes ermee....
Pinkel is in therapie
Moderator: Lizzy
Re: Pinkel is in therapie
Ik wil ook wel op de hoogte blijven
. Super dat je nu al zoveel vooruitgang ziet! Ik zal proberen hier regelmatig even te kijken. Ik weet dat je met Bach-bloesem veel kunt bereiken maar het is iid volgens mij erg moeilijk om er op de juiste manier mee om te gaan. Dus niet even 5 verschillende dingen in een flesje pletteren en helpt het niet dan probeer je toch weer 5 anderen? Een goede behandeling staat of valt met de juiste begeleiding, dat blijkt hier dus ook maar weer.
Succes ermee....
Succes ermee....
Interressant om te lezen dat het zo goed helpt bij Pinkel 
Hou ons op de hoogte!
Hou ons op de hoogte!
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Hee, wat goed dat je dat bent gaan doen Liz! En wat fijn dat het zo goed gaat!
Eerruug interessant, krijg ik o.a. in dit komende blok van mijn opleiding, beslist iets om in te verdiepen, keep us posted

Dit is erg interessant. Schrijf vooral op Lizzy...
Ik zal het vol belangstelling lezen.. en natuurlijk duimen voor Pinkel
Ik zal het vol belangstelling lezen.. en natuurlijk duimen voor Pinkel
Hee wat goed Liz, ik ben heel benieuwd naar het vervolg
Zonder meer zeer interessant. Zulke snelle resultaten dat klinkt toch als muziek in de oren!
-
macgirlie
- 4-sterren

- Contacteer:
Super dat je nu al resultaten ziet. Weet je ook welke bloesems Pinkel nu krijgt? De laag-voor-laag methode werkt vaak het best, alsof je een ui of pelt. Ik heb bij Pepper ook mooie resultaten bereikt dus ik geloof er wel in. Dus ik blijf je verhalen lezen.
dit is heel interessant en wat fijn dat je nu al resultaat ziet, ben wel heel erg benieuwd naar wat volgen gaat
Ja precies, alsof je een ui pelt! Ze heeft eerst kamperfoelie gekregen en daarna kamperfoelie + vogelmelk. Op dit moment kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat Pinkel heel veel slaapt en ook erg droomt. Dat heeft ze nooit eerder gedaan. Verder heeft ze haar oog en oorontsteking terug. Niet in vreselijke mate, een klein beetje, maar toch. Of het er mee te maken heeft... weet ik natuurlijk niet zeker, maar het is (denk ik) wel vrij opvallend dat ze alle lichamelijke klachten van de afgelopen 6 jaar nu in 2 weken terug krijgt...macgirlie schreef: Super dat je nu al resultaten ziet. Weet je ook welke bloesems Pinkel nu krijgt? De laag-voor-laag methode werkt vaak het best, alsof je een ui of pelt. Ik heb bij Pepper ook mooie resultaten bereikt dus ik geloof er wel in. Dus ik blijf je verhalen lezen.
-
macgirlie
- 4-sterren

- Contacteer:
Kamperfoelie moet helpen om weer terug te komen in het hier en nu en de problemen van het verleden ook echt aan te pakken. Ik zou zeggen dat het een soort "cleaning" proces is en daar horen de lichamelijke verschijnselen waarschijnlijk bij. De Vogelmelk moet de pijn verzachten en troosten.
Ik ken het verleden van Pinkel niet maar ik weet wel dat ze een verleden heeft voordat ze bij jullie kwam, dus ik denk dat jullie BB-therapeut het goed heeft ingeschat. En dat is heel knap.
Vandaag ook weer even met Pepper bezig geweest, die heeft ook nog wat in zijn systeem. Toch wel raar dat ie van 38 flesjes 10 flesjes uitzoekt door aan het flesje te likken en de andere flesjes echt links laat liggen (hij draait gewoon zijn kop weg). Die 10 flesjes ga ik nog nader uitzoeken.
Ik ken het verleden van Pinkel niet maar ik weet wel dat ze een verleden heeft voordat ze bij jullie kwam, dus ik denk dat jullie BB-therapeut het goed heeft ingeschat. En dat is heel knap.
Vandaag ook weer even met Pepper bezig geweest, die heeft ook nog wat in zijn systeem. Toch wel raar dat ie van 38 flesjes 10 flesjes uitzoekt door aan het flesje te likken en de andere flesjes echt links laat liggen (hij draait gewoon zijn kop weg). Die 10 flesjes ga ik nog nader uitzoeken.
Zo. Vandaag opnieuw met Pinkel naar Edwin de Hees geweest. Hihihi, als ik dan van huis wegga zeg ik tegen Pinkel "kom Pink, we gaan vandaag weer naar therapie".
Ik vond haar de laatste dagen behoorlijk dwars en onrustig en pinnig. Veel kiften tegen Linga, niet mee willen lopen in het bos (angstig), erg blafferig in huis en ik kan een beetje vierkant de boom in van haar. Ze schrikt in het bos wel vaker ergens van waardoor ze ineens niet meer mee wil lopen, maar als ik dan doorloop, loopt ze wel mee. Nu was het echt "de middelvinger". Een beetje alsof ze geen zin meer had om zich anders voor te doen als dat ze is. Ze wil niet, dus ze wil niet: punt.
Ze heeft nu dezelfde twee bach remedies gekregen die ze al kreeg maar ze heeft er ook een nieuwe bloesem remedie bij gekregen. Geen Bach remedie, maar een wilde bloemen bloesem namelijk: Kamille (Edwin werkt met veel meer als alleen Bach Bloesems). Deze moet harmonie en meer rust brengen. Ze heeft op dit moment inderdaad echt meer rust nodig, voor ze verder kan.
Kamille ken ik ook wel vanuit de homeopathie en ik weet dat het past bij onrust, geirriteerdheid, boosheid, ontstekingen. En dat was exact waarom Edwin deze bloesem aan Pinkel heeft voorgeschreven en bij mij voelde het gelijk helemaal goed. Ik had echt zoiets "JA! Die heeft ze nodig".
Ben benieuwd, hoe het de komende dagen, weken zal gaan!
Ik vond haar de laatste dagen behoorlijk dwars en onrustig en pinnig. Veel kiften tegen Linga, niet mee willen lopen in het bos (angstig), erg blafferig in huis en ik kan een beetje vierkant de boom in van haar. Ze schrikt in het bos wel vaker ergens van waardoor ze ineens niet meer mee wil lopen, maar als ik dan doorloop, loopt ze wel mee. Nu was het echt "de middelvinger". Een beetje alsof ze geen zin meer had om zich anders voor te doen als dat ze is. Ze wil niet, dus ze wil niet: punt.
Ze heeft nu dezelfde twee bach remedies gekregen die ze al kreeg maar ze heeft er ook een nieuwe bloesem remedie bij gekregen. Geen Bach remedie, maar een wilde bloemen bloesem namelijk: Kamille (Edwin werkt met veel meer als alleen Bach Bloesems). Deze moet harmonie en meer rust brengen. Ze heeft op dit moment inderdaad echt meer rust nodig, voor ze verder kan.
Kamille ken ik ook wel vanuit de homeopathie en ik weet dat het past bij onrust, geirriteerdheid, boosheid, ontstekingen. En dat was exact waarom Edwin deze bloesem aan Pinkel heeft voorgeschreven en bij mij voelde het gelijk helemaal goed. Ik had echt zoiets "JA! Die heeft ze nodig".
Ben benieuwd, hoe het de komende dagen, weken zal gaan!
Ik lees het nu pas, erg interessant dus ben zeer benieuwd naar je updates 
Wat heerlijk voor jullie en natuurlijk Pinkel dat je iemand gevonden hebt waar het ook echt mee klikt.
Ik denk namelijk dat dat buiten de middelen ook erg van belang is.
Met veel intresse lees ik dit en blijf het volgen.
Succes
Ik denk namelijk dat dat buiten de middelen ook erg van belang is.
Met veel intresse lees ik dit en blijf het volgen.
Succes
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Interessant! Er komt dus echt iets los bij Pinkel!
Ben zeer benieuwd waar ze eindigt
Ben zeer benieuwd waar ze eindigt