Nieuw boek over verse voeding van Tannetje Koning
Moderator: Lizzy
-
Robert Koncarevic
- 3-sterren

Re: Nieuw boek over verse voeding van Tannetje Koning
Ik heb het boek gisteren bij Mediaboek bestelt. Ik hoop dat ik het spoedig in huis heb.
Ik heb het nu ook bij mediaboek besteld.
En bol.com een mail gestuurd of de bestelling geannuleerd kan worden. Zoniet dan heb ik nog 2 leuke cadeautjes voor 2 personen
En bol.com een mail gestuurd of de bestelling geannuleerd kan worden. Zoniet dan heb ik nog 2 leuke cadeautjes voor 2 personen
-
Robert Koncarevic
- 3-sterren

Ik heb boek gisteren binnen gekregen. (dinsdag om 15:00 besteld, woensdag binnen). Een hele snelle service van Mediaboek!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ja, ik ben ook altijd erg tevreden over ze!Robert Koncarevic schreef: Ik heb boek gisteren binnen gekregen. (dinsdag om 15:00 besteld, woensdag binnen). Een hele snelle service van Mediaboek!
Het enige nadeel is dat ze zoooooveel boeken hebben die ik gelijk wil kopen ...
Gelukkig woon ik niet in de buurt van Apeldoorn
-
Robert Koncarevic
- 3-sterren

Ik hem ook soms de neiging een heleboel boeken te kopen.Kruimel schreef: Ja, ik ben ook altijd erg tevreden over ze!
Het enige nadeel is dat ze zoooooveel boeken hebben die ik gelijk wil kopen ...
Gelukkig woon ik niet in de buurt van Apeldoorn![]()
Niet in de buurt van Apeldoorn???
Hiep hoi mijn exemplaar ligt klaar! Morgen ophalen.
Ik heb ze ook al binnen van Mediaboek
En hem gisteren even uitgelezen. Leuk duidelijk boekje !!!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

In Apeldoorn is de winkel van Mediaboek. En dat schijnt (heb ik van horen zeggen, ik durf er niet heen) een absoluut dierenboekenluilekkerland te zijn.Robert Koncarevic schreef: Ik hem ook soms de neiging een heleboel boeken te kopen.
Niet in de buurt van Apeldoorn???
Als ik nou de lotto win .... dan ga ik naar Apeldoorn! Lekker inslaan!
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Voor wie het nog niet heeft en het toch wil bestellen, kan dat ook op www.versvleesvoeding.com 
Uit voorraad leverbaar.
Uit voorraad leverbaar.
Ik hoop toch wel dat het boekje ook besteld wordt door niet-zelf-samenstellers.
Ik vind het duidelijk en begrijpelijk geschreven. Het is voor veel mensen toegankelijk.
Zelf heb ik er ook nog wat dingen bijgeleerd, met name over katten want die heb ik nooit gehad (ik ben er vreselijk allergisch voor
) ) en zodoende heb ik mij ook nooit in de kat verdiept. Maar als ik er een had en ik voerde die brokken zou ik die na het lezen van dit boekje gelijk op vers gaan zetten. Chronisch uitdrogen dat is toch pure dierenmishandeling!
Ik vind het duidelijk en begrijpelijk geschreven. Het is voor veel mensen toegankelijk.
Zelf heb ik er ook nog wat dingen bijgeleerd, met name over katten want die heb ik nooit gehad (ik ben er vreselijk allergisch voor
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Japike schreef: Ik hoop toch wel dat het boekje ook besteld wordt door niet-zelf-samenstellers.
Zelf heb ik er ook nog wat dingen bijgeleerd, met name over katten want die heb ik nooit gehad (ik ben er vreselijk allergisch voor) ) en zodoende heb ik mij ook nooit in de kat verdiept. Maar als ik er een had en ik voerde die brokken zou ik die na het lezen van dit boekje gelijk op vers gaan zetten. Chronisch uitdrogen dat is toch pure dierenmishandeling!
Ik heb het boekje direct kado gedaan aan een vriendin met drie katten die altijd roept dat dat maar onzin is, van dat vers, want brokken gebalanceerd en alles erin en blabla .... maar haar kater heeft wel een paar keer per jaar blaasgruis en -ontsteking en bijbehorende AB-kuur.
Wie weet gelooft ze het wel als een da het schrijft.
de eigen da van de ab-kuurtjes is vaak heilig 
-
judith1967
- 5-sterren

Ja,ik heb hem bij jouw besteld,samen met nog wat etenswaarRovanna schreef: Voor wie het nog niet heeft en het toch wil bestellen, kan dat ook op http://www.versvleesvoeding.com
Uit voorraad leverbaar.
Dinsdag avond heb ik hem dan lekker binnen.
Het werkt echt....Kruimel schreef: Heee, goeie tip! Ga ik ook doen met een van die van mij![]()
Edwin heeft woensdags een stel Makreelkoppen bij de visboer opgehaald.
Kom ik thuis zegt hij: "vergeet je niet dat je ze eerst een paar weken moet invriezen?"
Toen gebeurde er bij mij dit...