Smuldier vraagje...

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Smuldier vraagje...

fokje
2-sterren
2-sterren

Bericht door fokje »

[quote="fester"]
Wat ik jammer vind van smuldier is dat de pens is uitgespoeld en gewassen. Dus geef ik dit niet meer.  Bij Ahv is dit niet zo heb ik via hun vernomen. En is de pens gewoon nog vuil
[/quote]

ik heb hier nogal wat afgelezen ,maar smuldier pens  is dan ook niet zo schoon hoor vergeleken met rodi  en onze honden heb dan ook geregeld een grijze ontlasting  wat veel vaker voorkomt ,wat ik hier heb gelezen bij vuile pens ....................ik heb lkaatstnog een email gestuurd naar smuldier  en die complete versie is dan ook compleet met schapenvet en vitamine  en granen erin staat erwel bij hoor op hun site  wat er in zit  en ook groenten

gr, Fokje
karin G
2-sterren
2-sterren

Bericht door karin G »

[quote="fokje"]

ik heb hier nogal wat afgelezen ,maar smuldier pens  is dan ook niet zo schoon hoor vergeleken met rodi  en onze honden heb dan ook geregeld een grijze ontlasting  wat veel vaker voorkomt ,wat ik hier heb gelezen bij vuile pens ....................ik heb lkaatstnog een email gestuurd naar smuldier   en die complete versie is dan ook compleet met schapenvet en vitamine  en granen erin staat erwel bij hoor op hun site  wat er in zit  en ook groenten

gr, Fokje
[/quote]

op de site van smuldier staat dat de pens is schoongespoeld, beetje jammer, maar dat staat er.
oebaya
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door oebaya »

[quote="karin G"]
op de site van smuldier staat dat de pens is schoongespoeld, beetje jammer, maar dat staat er.

[/quote]

Dat staat alleen bij de pensvoeding, niet bij de complete. Maar ik weet niet wat ze met spoelen bedoelen, want echt gespoelde pens ziet er heel anders uit dan de pens van Smuldier.
gr.
Nicolette
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Gespoeld wil zeggen dat de pensinhoud eruit gespoeld is. In een pens past wel 100 liter inhoud. Ik denk dat er aan de wand van de pens nog genoeg bacterien blijven kleven. Het hangt er natuurlijk ook van af hoe goed ze spoelen.
Er staat wel bij dat de pens zo snel mogelijk wordt gekoeld en bewerkt om gunstig effect op de darmflora te behouden. Dus zij gaan er in ieder geval vanuit dat er nog voldoende overblijft
K@rin
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K@rin »

Mijn honden eten Carnibest en dat vind ik kwalitatief het beste.
Maar ........................
Mijn grote, eigenwijze en oh zo lieve BJULY mot ut nie ....
Het enige dat zij wil eten is de Smuldier Pens Kompleet, dus rijd ik eens in de zoveel tijd ff naar Winterswijk om daar een voorraadje voor haar te halen  ;)

Plaats reactie