Dat wordt even goed doorbijten voor jullie en voor Gitte. Heel veel sterkte!
Wéér die fistel...
Moderator: Lizzy
Re: Wéér die fistel...
O jee, dat was niet de bedoeling.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Hè Jakkes, ik had nog zo geduimd voor optie 1
.
Veel sterkte, ik hoop dat Gitte zich er net zo heldhaftig door heen slaat als de vorige keer.
Veel sterkte, ik hoop dat Gitte zich er net zo heldhaftig door heen slaat als de vorige keer.
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
jeetje, dat valt tegen , shit zeg

heel erg veel sterkte.....
en mocht je de dag van de operatie moeilijk zitten/ een rustplekje nodig hebben, dan zorg ik zeker dat ik thuis ben..........
echt ongelovelijk balen dit

dikke knuffel ook voor Gitte
en mocht je de dag van de operatie moeilijk zitten/ een rustplekje nodig hebben, dan zorg ik zeker dat ik thuis ben..........
echt ongelovelijk balen dit
Dankjulliewel voor het meeleven
. Heb nu eindelijk weer energie gevonden om te reageren. Ik heb bijna op het punt gestaan de operatie af te blazen omdat ik het zo rot voor Gitte vond
, maar goed, dat is natuurlijk ook geen optie. Voel me een soort van verrader, ik neem haar gezellig mee naar allemaal aardige mensen en dan gaan ze in je snijden heb je daarna ontzettend veel pijn... ja, ik weet wel dat dat krom gedacht is, maar toch.
Ben helemaal vergeten te vertellen hoe ontzettend braaf Gitte is geweest, anderhalf uur lang is ze met de echo onderzocht, en ze heeft al die tijd keurig netjes stil gelegen 8) (we moesten haar in het begin wel even overtuigen dat het echt moest
).
Rob heeft gelukkig vrij kunnen krijgen dus woensdag de 22e wordt Gitte geopereerd. 's Morgens om 8.00
moeten we al present zijn, een hotelkamer is al geboekt zodat we de avond ervoor al in Terneuzen zijn. Op mijn vraag of er honden welkom zijn zegt de mevrouw aan de telefoon: honden? Ik: Ja, 2 honden (ik 'vergeet' de rassen te noemen). Ach, zegt ze, ze zullen wel goed opgevoed zijn... (maar natuurlijk
).
Ben benieuwd of ze erg schrikt
.
Ben helemaal vergeten te vertellen hoe ontzettend braaf Gitte is geweest, anderhalf uur lang is ze met de echo onderzocht, en ze heeft al die tijd keurig netjes stil gelegen 8) (we moesten haar in het begin wel even overtuigen dat het echt moest
Rob heeft gelukkig vrij kunnen krijgen dus woensdag de 22e wordt Gitte geopereerd. 's Morgens om 8.00
Ahh, wat lief van jechamourel schreef: jeetje, dat valt tegen , shit zeg![]()
![]()
![]()
echt ongelovelijk balen dit![]()
![]()
![]()
-
macgirlie
- 4-sterren

- Contacteer:
Heel veel sterkte voor de 22e. Ik zal aan Gitte en aan jullie denken.
Hier wordt ook meegeleefd. Klinkt heftig allemaal. Ik hoop dat straks alles voorspoedig verloopt.
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
moeten we al present zijn, een hotelkamer is al geboekt zodat we de avond ervoor al in Terneuzen zijn. Op mijn vraag of er honden welkom zijn zegt de mevrouw aan de telefoon: honden? Ik: Ja, 2 honden (ik 'vergeet' de rassen te noemen). Ach, zegt ze, ze zullen wel goed opgevoed zijn... (maar natuurlijk
).
.
[quote][/quote]
Begrijp ik hier uit dat jullie Fedor menemen????
[quote][/quote]
Begrijp ik hier uit dat jullie Fedor menemen????
Ja, sorry, dat je dat hier eerst moets lezen, vergat het je steeds te vertellentrimsalon schreef:Begrijp ik hier uit dat jullie Fedor menemen????
In ieder geval harstikke bedankt voor het oppas aanbod, Fedor had het wel leuk gevonden denk ik, z'n baasje iets minder
Het is nogal wat die operatie, pffff 
We gaan allemaal duimen dat het helemaal goed komt met Gitte en zij nog een lange tijd bij jullie mag blijven,kan me goed voorstellen dat jullie er heel erg tegenop zien want het is geen kleinigheid wat ze gaan doen,heel veel sterkte
We gaan allemaal duimen dat het helemaal goed komt met Gitte en zij nog een lange tijd bij jullie mag blijven,kan me goed voorstellen dat jullie er heel erg tegenop zien want het is geen kleinigheid wat ze gaan doen,heel veel sterkte
-
Femke
- 5-sterren

ik kan me goed voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet, want het is me nogal een operatie zeg

En ik kan me voorstellen dat je je andere hond óók meeneemt, want dat zorgt toch ook voor afleiding op zo'n spannende dag (meestal kun je toch niets anders doen dan afwachten)
En ik kan me voorstellen dat je je andere hond óók meeneemt, want dat zorgt toch ook voor afleiding op zo'n spannende dag (meestal kun je toch niets anders doen dan afwachten)
-
nikèdog2000
- 5-sterren

Anne-Marie
ga er voor meid!!!
1,5 jaar is hartstikke jong
maar werkt wel in haar voordeel
ik hoop dat het allemaal goed komt met Gitte
ik denk aan jullie
ga er voor meid!!!
1,5 jaar is hartstikke jong
maar werkt wel in haar voordeel
ik hoop dat het allemaal goed komt met Gitte
ik denk aan jullie
Hier wordt ook aan je gedacht in deze moeilijke tijd 
Dankjulliewel
.
Fedor is idd een goed afleiding, we maken er denk ik maar een 'gezellig' dagje strand van oid. Moet de mogelijkheden daar nog even gaan onderzoeken. Maar het zal wel een lange dag worden.
Gitte mocht willen dat ze 1,5 jaar oud is
, ze is nu 7 jaar oud, maar in prima conditie en iedereen vraagt ook altijd of ze nog een jonge hond is 8).
Fedor is idd een goed afleiding, we maken er denk ik maar een 'gezellig' dagje strand van oid. Moet de mogelijkheden daar nog even gaan onderzoeken. Maar het zal wel een lange dag worden.
Gitte mocht willen dat ze 1,5 jaar oud is
-
nikèdog2000
- 5-sterren

o sorry anne-marie
niet goed gelezen
nogmaals
heel veel sterkte
niet goed gelezen
nogmaals
heel veel sterkte