Niet alleen van een forumbericht van maarttt-tjes schreef: Adres is Nederland. http://www.aquadog.nl
Sari was bij de dierenarts
Moderator: Lizzy
Re: Sari was bij de dierenarts
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
nee schat, het onderste stukje van het bericht is van een forumtt-tjes schreef: Niet alleen van een forumbericht van maart![]()
![]()
![]()
maar ik kan zelf nog niets vinden over een vestiging in de buurt van rotterdam.......
Neem me niet kwalijk, toch blondchamourel schreef: nee schat, het onderste stukje van het bericht is van een forum![]()
![]()
![]()
Haha!!!! hier past ie niet eens op de weegschaalRobert Koncarevic schreef: Ongeveer 68 kg. Kan iets meer zijn, omdat hij te groot is voor de weegschaal leunt hij iets tegen de muur.
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
en heb je al iets uit kunnen zoeken ?
-
Robert Koncarevic
- 3-sterren

Ik heb gebeld, maar kon niemand bereiken. De site is offline.chamourel schreef: en heb je al iets uit kunnen zoeken ?
Morgen ochtend bel ik opnieuw. Ik hou je op de hoogte.
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
ja dat is wel raar dat toevallig die site er nu net uit isRobert Koncarevic schreef: Ik heb gebeld, maar kon niemand bereiken. De site is offline.
Morgen ochtend bel ik opnieuw. Ik hou je op de hoogte.
laat ff weten hoe het afloopt , anders vraag ik woensdag ff op de hydro van Cindy of hij iets weet in de buurt van rotterdam.
-
Robert Koncarevic
- 3-sterren

Ik laat het je zeker morgen weten.chamourel schreef: ja dat is wel raar dat toevallig die site er nu net uit is
laat ff weten hoe het afloopt , anders vraag ik woensdag ff op de hydro van Cindy of hij iets weet in de buurt van rotterdam.
Weet je of in Antwerpen ze hun boekje over hydrotherapie ook per post naar Nederland versturen?
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
het zit eigenlijk in Melsele, dus hiervandaan is het nog voor antwerpen, maar we kunnen woensdag info voor je mee nemen dan stuur ik het wel naar je op...BP je adres maar ffRobert Koncarevic schreef: Ik laat het je zeker morgen weten.
Weet je of in Antwerpen ze hun boekje over hydrotherapie ook per post naar Nederland versturen?
-
Robert Koncarevic
- 3-sterren

Ik bel al de hele dag, kan haar niet bereiken. De site is nog steeds offline, haar vaste nummer is niet compleet en mobiel wordt niet opgenomen. Maar ik blijf het proberen.
-
Robert Koncarevic
- 3-sterren

Nancy heb ik tot op heden nog steeds niet kunnen bereiken. En de site in nog steeds off-line.
Maar ik heb wel hydrotherapie in Amsterdam en Harmelen (regio Utrecht) gevonden.
De zoektocht naar hydrotherapie in (of nabij) Rotterdam blijft voortduren.
Maar ik heb wel hydrotherapie in Amsterdam en Harmelen (regio Utrecht) gevonden.
De zoektocht naar hydrotherapie in (of nabij) Rotterdam blijft voortduren.
In Den Haag zit ook een dierenfysiotherapeut die dacht ik ook hydrotherapie doet, Floor de Ruiter.
Floor de Ruiter
Mezenlaan 52a
2566 ZJ Den Haag
T. 070-3655329
F. 070-3609013
Email: fl.deruiter@freeler.nl
Floor de Ruiter
Mezenlaan 52a
2566 ZJ Den Haag
T. 070-3655329
F. 070-3609013
Email: fl.deruiter@freeler.nl
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
hoe is t nu met sari?
-
Robert Koncarevic
- 3-sterren

Met Sari gaat het steeds beter. Hij krijgt Spiersupport en Glucobest en Vitamine C. Hij loopt een wandeling van ruim één uur zonder moeite mee. Wat hem betreft zou er nog een wandeling van één uur aan vastgeknoopt kunnen worden. Maar ik probeer het langzaam op te bouwen.
Wat spieropbouw aan zijn achterhand heb ik nog niet echt veel gemerkt. Maar ik wacht geduldig af.
De fysio is gestopt omdat hij niet te masseren was. Aan hydrotherapie zijn we nog niet begonnen. Sari moet eerst even wennen aan water en het wassen.
Wat spieropbouw aan zijn achterhand heb ik nog niet echt veel gemerkt. Maar ik wacht geduldig af.
De fysio is gestopt omdat hij niet te masseren was. Aan hydrotherapie zijn we nog niet begonnen. Sari moet eerst even wennen aan water en het wassen.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
tja soms is de grote van zo'n hond best onhandig he, ze moeten wel een beetje meewerkenRobert Koncarevic schreef: Met Sari gaat het steeds beter. Hij krijgt Spiersupport en Glucobest en Vitamine C. Hij loopt een wandeling van ruim één uur zonder moeite mee. Wat hem betreft zou er nog een wandeling van één uur aan vastgeknoopt kunnen worden. Maar ik probeer het langzaam op te bouwen.
maar fijn dat t steeds beter gaat