Ik leg de rol in koud water tot hij goed te snijden is en dan gaat het in een bakje in de koelkast.
De volgende morgen is het dan helemaal ontdooid.
Ontdooien
Moderator: eelke
Re: Ontdooien
ik pak 's avonds meteen na het eten geven de porties voor de hele volgende dag uit de diepvries, doe het wel in twee verschillende bakjes in de koelkast.
De ochtend en avond erop doe ik de porties wel 30 seconden in de magnetron, op kamertemperatuur eten vind mijn grootste hond nl. nog te koud. Dat de magnetron zo een deel van het voedsel verpest neem ik voor lief.
De ochtend en avond erop doe ik de porties wel 30 seconden in de magnetron, op kamertemperatuur eten vind mijn grootste hond nl. nog te koud. Dat de magnetron zo een deel van het voedsel verpest neem ik voor lief.
-
Esther1963
- 2-sterren

Ik haal het de avond voordien (rol Carnibest) uit de vriezer en ontdooi het op het aanrecht. De volgende ochtend is het dan ontdooit, maar nog wel koud. Ik vul de afwasbak met heet water en doe de (metalen) hondenbakken met vlees erin in het hete water zodat het vlees niet te koud is voor hun maag.
Esther en d'r beestenboel
Esther en d'r beestenboel
-
judith1967
- 5-sterren

He,das ook een idee.Heb ik nooit aan gedacht.Vind het in de magnetron nou niet echt fijn,met die straling.
goeie tip,Esther1963
goeie tip,Esther1963