kvv moeilijk te verkrijgen?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: kvv moeilijk te verkrijgen?

Fresco
1-ster
1-ster

Bericht door Fresco »

[quote="Salty"]
Als jij kleine verpakkingen wilt kunnen ze die toch gewoon inkopen voor je?
[/quote]
De winkel in Aalten  (als dat er maar één is tenminste) meldde alleen grootverpakkingen/fokkershoeveelheden te hebben, de winkel in Lichtenvoorde (dierenwinkel) heeft alleen maar grootverpakking en ik vond het daar een zootje in de winkel bij het diepvrieseten  :D, dus of ik het daar vandaan wil hebben  :P en de fabrikant! in Winterswijk meldde echt alleen maar te leveren aan winkels en niet aan particulieren, en hun voeding wil ik slechts af en toe geven.
Nu heb ik een dierenwinkel in Eibergen die voor mij gaat vragen of ze Energique kunnen krijgen naast Prins...

Andere ideeën zijn nog steeds welkom  :)
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

In Hengelo is bij Dobey Hasseler Es: Energique, Rodi, Duck en bij Pauline Carnibest te koop. Maar H'lo - Eibergen is toch weer ruim een half uur rijden.
karin G
2-sterren
2-sterren

Bericht door karin G »

[quote="Fresco"]
De winkel in Aalten  (als dat er maar één is tenminste) meldde alleen grootverpakkingen/fokkershoeveelheden te hebben, de winkel in Lichtenvoorde (dierenwinkel) heeft alleen maar grootverpakking en ik vond het daar een zootje in de winkel bij het diepvrieseten  :D, dus of ik het daar vandaan wil hebben  :P en de fabrikant! in Winterswijk meldde echt alleen maar te leveren aan winkels en niet aan particulieren, en hun voeding wil ik slechts af en toe geven.
Nu heb ik een dierenwinkel in Eibergen die voor mij gaat vragen of ze Energique kunnen krijgen naast Prins...

Andere ideeën zijn nog steeds welkom  :)

[/quote]
plaats een oproep in de supermarkt(oid), mogelijk ben je niet de enige en kan iemand vriesruimte met je delen zodat je wat groter in kan kopen?
Fresco
1-ster
1-ster

Bericht door Fresco »

Ik heb inmiddels een winkel gevonden die mij naast de hoofdmaaltijd (Prins / Energieque) genoeg afwisseling kan geven: de Jumbo (hoe kan het ook anders)!
En, voor het gemak, ga ik op termijn denk ik inderdaad een extra diepvries aanschaffen.

Nogmaals dank voor jullie reacties!
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

[quote="Fresco"]
Ik heb hier al wat zitten rondrijden, Energique is moeilijk te verkrijgen en Smuldier is steeds op in de supermarkt als ik er kom...
[/quote]

Toen ik nog smuldier gaf, bestelde ik bij de supermarkt gewoon een paar doosjes (12 pakjes/400 gram) Misschien kun je ook zoiets bij jouw supermarkt regelen...

Plaats reactie