Wéér die fistel...
Moderator: Lizzy
-
Femke
- 5-sterren

Re: Wéér die fistel...
Anne-Marie ik blijf voor je duimen

-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ik ben blij dat de operatie goed is gedaan, maar k*t dat het wakker worden moeizaam ging. 
ik zal duimen voor een goed herstel
ik zal duimen voor een goed herstel
Anne-marie,
hoe is het vandaag met Gitte?
Gr, Wendy
hoe is het vandaag met Gitte?
Gr, Wendy
Ja, ik ben ook benieuwd hoe het nu is.
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
gelukkig is het nu achter de rug, nu hopen op een spoedig herstel 
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
meis hoe is de nacht gegaan..................
hebben jij en Gitte een beetje kunnen slapen?
13.26 Anne-Marie ? ik weet dat je veilig thuis gekomen bent gisteren maar begin me zorgen te maken of jullie de nacht wel goed doorgekomen zijn, laat alsjeblieft ff iets van je horen.
hebben jij en Gitte een beetje kunnen slapen?
13.26 Anne-Marie ? ik weet dat je veilig thuis gekomen bent gisteren maar begin me zorgen te maken of jullie de nacht wel goed doorgekomen zijn, laat alsjeblieft ff iets van je horen.
Laatst gewijzigd door chamourel op do 23 nov 2006, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry
, ik kon niet eerder achter de computer, Gitte ging elke keer jammeren als ik wegliep (moet nodig een laptop
).
Gitte is de nacht goed doorgekomen, ze is net even aan de lijn naar buiten gelopen (zo goed en zo kwaad als het ging), maar heeft nog steeds niet geplast
.
Moet er nu ook alweer een eind aan breien, want ze wordt weer erg onrustig. Ze kijkt al weer helder uit haar ogen.
Uitgebreider verslag volgt als Rob thuis is.
Gitte is de nacht goed doorgekomen, ze is net even aan de lijn naar buiten gelopen (zo goed en zo kwaad als het ging), maar heeft nog steeds niet geplast
Moet er nu ook alweer een eind aan breien, want ze wordt weer erg onrustig. Ze kijkt al weer helder uit haar ogen.
Uitgebreider verslag volgt als Rob thuis is.
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
agosie, ziellige patientje, ik hoop dat ze snel beter voelt, en vooral weer kan plassen
sterkte ermee 
Gitte is nu weer rustig, en ligt te slapen, dus ik kan even achter de computer.
Ik wil jullie allemaal nog bedanken voor het duimen, het heeft volgens mij heel goed geholpen
!
Janet en Leon wil ik in het byzonder bedanken, zij hebben de dag een héél stuk dragelijker gemaakt voor ons
(ook namens Rob, die was er echt van onder de indruk dat iemand zomaar 2 bijna wildvreemden gastvrijheid verlenen). En Wendy, jij natuurlijk ook bedankt voor je afleidingsmanouvres
, het was heel leuk jou te ontmoeten.
Nou, dan volgt nu voor de geïnteresseerden het 'operatieverslag'. Johan heeft heel veel weg moeten halen, ook van een onderliggende spier heeft hij bijna de helft weggesneden om een zo ruim mogelijke marge te hebben. Het weefsel wordt voor onderzoek opgestuurd.
Toen ik Gitte na haar operatie zag, dacht ik, hé ze heeft een wratje op haar zij? Maar toen keek ik beter en dat bleek dus haar tepel te zijn
. De melklijst (heet dat zo?) is met huid aan de linkerkant losgesneden en in het geopereerde gebied genaaid, de lap huid zit aan het eind nog gewoon vast (waardoor de bloedtoevoer gegarandeerd blijft), en is 90 graden omgeklapt, waarna de huid op haar buik weer dicht genaaid is. Het klinkt heel griezelig, maar het ziet er niet eng uit vind ik.
Ik zal hier kleine fotootjes plaatsen, als je er op klikt kun je (als je dat wilt
) een iets grotere foto zien.
De prinses op de erwt
. Dankzij de bus van Hellen konden wij Gitte comfortabel vervoeren en kon Fedor ook zonder problemen mee. Fedor is trouwens héél voorzichtig met Gitte, lief hè? Ik heb de hele terug weg achterin bij Fedor en Gitte gezeten.

En hier het resultaat, op de laatste foto zie je hoe de melklijsten gesplitst zijn:

Gitte krijgt 2 verschillende soorten antibiotica, want een ontsteking is volgens Johan het laatste waar we op zitten te wachten. We moeten haar zo'n dag of 9 rustig zien te houden, dat lijkt momenteel niet zo'n probleem, maar ze zal natuurlijk nog wel ietsje wakkerder worden
. Voorlopig slaapt ze (gelukkig) heel veel, want dit moet volgens mij ontzettend veel pijn doen
. Voelde me toen ze vannacht zo zachtjes lag te piepen wel een enorme rotbaas... Hopelijk hersteld ze zich net zo snel als de vorige keer, ga daar in ieder geval alles aan doen!
Ik wil jullie allemaal nog bedanken voor het duimen, het heeft volgens mij heel goed geholpen
Janet en Leon wil ik in het byzonder bedanken, zij hebben de dag een héél stuk dragelijker gemaakt voor ons
Nou, dan volgt nu voor de geïnteresseerden het 'operatieverslag'. Johan heeft heel veel weg moeten halen, ook van een onderliggende spier heeft hij bijna de helft weggesneden om een zo ruim mogelijke marge te hebben. Het weefsel wordt voor onderzoek opgestuurd.
Toen ik Gitte na haar operatie zag, dacht ik, hé ze heeft een wratje op haar zij? Maar toen keek ik beter en dat bleek dus haar tepel te zijn
Ik zal hier kleine fotootjes plaatsen, als je er op klikt kun je (als je dat wilt
De prinses op de erwt

En hier het resultaat, op de laatste foto zie je hoe de melklijsten gesplitst zijn:

Gitte krijgt 2 verschillende soorten antibiotica, want een ontsteking is volgens Johan het laatste waar we op zitten te wachten. We moeten haar zo'n dag of 9 rustig zien te houden, dat lijkt momenteel niet zo'n probleem, maar ze zal natuurlijk nog wel ietsje wakkerder worden
Danjewel Vic!ziggy schreef: Anne-Marie en vooral Gitte heel veel succes toegewenst morgen, ben nog steeds bezig met duimen.
Hopelijk verloopt de reis voorspoedig.
Johan zei me vorige week nog dat het ook voor hem een zware dag zou worden.
Groet,
Vic.
En toen ik hem gisteravond óók nog de groeten deed van Wendy en Gandor had ie het helemaal niet meer, maffe barfers zei die LOL
Laatst gewijzigd door Nitus op do 23 nov 2006, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- - Judith -
- 5-sterren

Jeetje Anne-Marie, wat een enorme operatie heeft Gitte doorstaan!!! Ik moet zeggen dat ik het wel heel knap vind wat 'ze' allemaal kunnen. We wensen jullie heel veel sterkte, heel veel voorzichtige beterschaps
voor Gitte en duimen voor een heel spoedig herstel!!!
Dat je het toch nog aangedurfd heb om hem de groeten van mij te doenNitus schreef:En toen ik hem gisteravond óók nog de groeten deed van Wendy en Gandor had ie het helemaal niet meer, maffe barfers zei die LOL.
Blij dat het met Gitte redelijk gaat.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ik hoop zo dat het allemaal goed komt.
geen dr maar een voorzichtige knuf
geen dr maar een voorzichtige knuf
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
niet weer bedanken joh, heb ik je gister ook al gezegt 
het was echt TOTAAL geen moeite..........zoiets doe je gewoon.
wij zijn blij dat het met Gitte goed gaat, en zullen zeker door duimen en kaarsjes branden, want ze is er nog lang niet..........
wat een wonden heeft ze :'(
een hele dikke knuffel voor jullie allemaal :bigarmhug:
het was echt TOTAAL geen moeite..........zoiets doe je gewoon.
wij zijn blij dat het met Gitte goed gaat, en zullen zeker door duimen en kaarsjes branden, want ze is er nog lang niet..........
wat een wonden heeft ze :'(
een hele dikke knuffel voor jullie allemaal :bigarmhug:
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer: