Omdat het elk jaar raak is, nu toch maar geprobeerd met Hill's S/D. Na 8 weken gebruik is de pH van 8,5 naar 7 gegaan. Zou bijna denken dat deze niet onder de 7 wil gaan zitten
Iemand hier nog een visie op waarom de pH niet verder wil zakken?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Ik meet inderdaad af en toe,en verzuur ook af en toe.Ik geef wel zijn eten vaak met een scheutje heet water,dat drinkt hij na het eten op.Daarmee hoop ik te voorkomen dat er zich stenen kunnen vormen,de PH blijft hoog maar alles gaat goed.Lisa schreef: @Miekie: Ik had Tannetje een pb gestuurd en kreeg ook terug dat ze het wel vaker gehoord had. Bij jouw kat dus ook niet onder de 7. Verzuur je de voeding altijd? En check je om de zoveel tijd de pH om te weten hoe het gaat?
Eiwit kan ook duiden op een ontsteking of bloed.Lisa schreef: @Joke: spoortje eiwit heeft de assistente niets over gezegd dat het kon duiden op nog bacteriën aanwezig. Ik kreeg een of ander vaag verhaal over nieren die dan eiwitten lekken of zo.
misschien heb je hier iets aan?@Miekie: Af en toe verzuren wat moet ik mij daarbij voorstellen? Kun je mij wat handvatten daarin geven? Welk middel om de hoeveel tijd, hoeveelheid enzo?