KiezelDerma
Moderator: Lizzy
KiezelDerma

Re: KiezelDerma
Ik krijg de indruk dat hier diatomeeënaarde en homeopatisch verwreven Sulfur D6 10% in zit?
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt!
Het zou toe te passen zijn bij vachtproblemen bij honden en katten en ook voor het beendergestel bevordelijk zijn ??? Als ik het me goed herinner is dan die kiezel'dinges' , die diatomeeën voor het skelet en zou alleen de Sulphur D6 wat voor de huid kunnen doen ?!
Nah, dan kan ik beter het potje VSM Hepar Sulphuris D6 weer uit de kast opzoeken denk ik........
Het zou toe te passen zijn bij vachtproblemen bij honden en katten en ook voor het beendergestel bevordelijk zijn ??? Als ik het me goed herinner is dan die kiezel'dinges' , die diatomeeën voor het skelet en zou alleen de Sulphur D6 wat voor de huid kunnen doen ?!
Nah, dan kan ik beter het potje VSM Hepar Sulphuris D6 weer uit de kast opzoeken denk ik........
Hepar Sulfuris en Sulfur zijn wel twee totaal verschillende middelen, dus ik denk niet dat je dat middel weer hoeft te gaan geven, als Sulfur het middel is dat past.
Geen ervaring mee. Wel eens maar gekeken.
Allebei zou het reinigend werken.
Allebei zou het reinigend werken.
OwLizzy schreef: Hepar Sulfuris en Sulfur zijn wel twee totaal verschillende middelen, dus ik denk niet dat je dat middel weer hoeft te gaan geven, als Sulfur het middel is dat past.