Wéér die fistel...

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Wéér die fistel...

Binno
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Binno »

Pffffiew... da's ook niet niks zeg! :o
Heel veel beterschap voor Gitte, hopelijk geneest het allemaal heel snel en netjes en zonder teveel pijn!
Dikke knuffel voor jullie allemaal! :-* :-*
Magic
4-sterren
4-sterren

Bericht door Magic »

Ahh goss , beterschap ik hoop dat Gitte snel weer zich beter voelt en voorspoedig geneest!
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Hoe is het vandaag met Gitte?
Ziet de wond er nog schoon uit?
En jijzelf?
Een beetje kunnen slapen?
Elly
3-sterren
3-sterren

Bericht door Elly »

Ik vind het er heel netjes uitzien op de foto's. Ik hoop op een spoedig herstel. Ik duim in ieder geval nog eventjes door.
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

Ine schreef: Hoe is het vandaag met Gitte?
Ziet de wond er nog schoon uit?
En jijzelf?
Een beetje kunnen slapen?
Met Gitte gaat het wel goed, met mij iets minder ::), ben hondsmoe want Gitte heeft besloten 's nachts niet rustig door te slapen maar haar tijd 'nuttig' te besteden door zich uitgebreid te gaan wassen. Aangezien ik allergisch reageer op gesmak, geslobber en gesop doe ik geen oog dicht vooral omdat ik in het donker niet kan zien wáár ze nou precies aan zit te likken. Een muilkorf weerhoud haar ook niet van deze activiteiten, zelfs niet in combinatie met een Mooncollar... zucht. Een kraag is ook geen succes, dan gaat ze na een uurtje opstaan en kan ze ineens niet meer gaan liggen :P, óf ze blijft wel liggen maar gaat heel zielig piepen... Nouja, nog maar 3 weekjes... vanavond gaat Rob trouwens naast haar liggen en kan ik even wat slaap inhalen.

De wond ziet er verder goed uit, iets rood hier en daar maar niet verontrustend, alleen in de flap hoopt zich nu wat vocht op, ik heb van Johan het advies gekregen om om haar poot een drukverband aan te leggen om de zwelling binnen de perken te houden, koelen mag niet omdat de doorbloeding van de flap negatief kan beinvloeden. Ga zo even fröblen met een T-shirt, kraamverbanden en windsels ;D, het resultaat zal ik hier tzt wel laten zien ;).
We houden Johan via E-mail en foto's op de hoogte van de stand van de wond (leve het digitale tijdperk! :D).
Morgen heb ik een dagje 'vrij' en mag Rob op Gitte passen, ben benieuwd hoe hij zich na zo'n dag voelt ;). Het lijkt wel een hele klaagzang zo, maar ik vind het niet erg hoor, je humeur wordt er alleen niet beter op, maar zoals ik al zei, het is van korte duur en voor een goed doel! :D

Heel leuk hoe jullie allemaal meeleven, en de knuffels zijn allemaal (heel voorzichtig) doorgegeven (ook aan Fedor). :)
*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

Ik zou zeggen.........slaap heel lekker vannacht  :-*
Maar als je een beetje op mij lijkt dan word het alsnog niet veel  :D

Lekker makkelijk inderdaad zo dat mailen. Zeker gezien de afstand ook van jullie en Johan.

:-* voor jullie allemaal en welterusten alvast  ;)
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Tja, zoiets vermoedde ik al :-\ (heb nog heldere herinneringen aan september 1996)
Je bent doodmoe en blijft maar steeds kijken en luisteren. :-X
Fijn, dat jullie die taak even kunnen wisselen. ;)
En ja, leve het digitale tijdperk, dat scheelt je een heleboel tijd, reizen en ook zorgen!
Knuffels voor jullie alle 4 :-* :-* :-* :-*
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

Thanks! Ik ga proberen met de slaapkamerdeur dicht te slapen, even testen hoeveel vertrouwen ik in Rob heb :P ;D. Gitte ligt nu wel helemaal ingepakt dus veel te likken valt er niet voor haar. Ik heb nu alleen geen tijd om een foto te plaatsen (het ziet er trouwens niet uit ::)).

En Ine ik wordt nu wel nieuwsgierig naar september 1996 ;). Zal je antwoord alleen vanavond niet meer lezen, want ik ga nu naar bed. Welterusten allemaal! :)
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Mijn Lab Guus is toen in Utrecht geopereerd aan een onbekende afwijking aan de lever en een shunt. Voor de professoren een buitenkansje en voor ons de enige kans om hem langer bij ons te hebben.
Na een lange en moeilijke operatie met een slechte toekomstvoorspelling kregen we hem thuis.
Met een enorm aantal nietjes, die ik er zelf na 10 dagen uit mocht halen met een speciaal schaartje/knijpertje.
Ik heb hem toen ook 10 dagen lang gevolgd, bij hem geslapen, gefixeerd op likgeluiden en andere bewegingen.
Hij heeft nog een jaar mogen leven. (hij is 2 1/2 jaar geworden)

Maar ik hoop, dat je morgen wat uitgeruster wakker wordt en even lekker kunt ontspannen! :-*
workingmalinois
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door workingmalinois »

Dikke knuffels voor Gitte!!
En heel veel sterkte voor jou  :-*
*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

En lekker geslapen?  :D
K@rin
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K@rin »

en toen stond Karin vanmorgen om 6.30 uur voor de deur voor een dagje afleiding op de WINNER !!
Per telefoon wist AnneMarie precies hoe het met Gitte ging vandaag  ;)
Toen ik Anne Marie weer thuis afgeleverd had, heb ik natuurlijk ff lekker geknuffeld met Gitte !!
Wat een dappere meid !! Haar ogen straalden weer en ze is vol leven !!
Gelukkig ziet de wond er in het echt, veel minder eng uit als op de foto. Wat niet in houdt dat het niks is hoor, het is een rits van hier tot Tokio, met als versiering een klein tepeltje in haar lies  ;)
Ze wilde trouwens nu ook veel liever knuffelen, dan na haar vorige operatie, toen was ze toch nog een beetje bang, wanneer je met je hand in de buurt kwam,
Nu merkte je helemaal niets aan haar, FANTASTISCH !!!
Ik hoop, dat dit echt de laatste operatie voor haar is geweest !!
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

pffft, ik heb het gelezen..... wat een enorme onderneming!!

Ik hoop echt dat dit de truc is geweest.
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

*Karin schreef: en toen stond Karin vanmorgen om 6.30 uur voor de deur voor een dagje afleiding op de WINNER !!
Per telefoon wist AnneMarie precies hoe het met Gitte ging vandaag  ;)
Toen ik Anne Marie weer thuis afgeleverd had, heb ik natuurlijk ff lekker geknuffeld met Gitte !!
Wat een dappere meid !! Haar ogen straalden weer en ze is vol leven !!
Gelukkig ziet de wond er in het echt, veel minder eng uit als op de foto. Wat niet in houdt dat het niks is hoor, het is een rits van hier tot Tokio, met als versiering een klein tepeltje in haar lies  ;)
Ze wilde trouwens nu ook veel liever knuffelen, dan na haar vorige operatie, toen was ze toch nog een beetje bang, wanneer je met je hand in de buurt kwam,
Nu merkte je helemaal niets aan haar, FANTASTISCH !!!
Ik hoop, dat dit echt de laatste operatie voor haar is geweest !!
Oh heerlijk, dat het zo goed gaat! :-* :-*
nikèdog2000
5-sterren
5-sterren

Bericht door nikèdog2000 »

jeetje ik zag die foto's nu pas
wat een operatie is dat geweest zeg!!!!!!!!
ongeloofelijk
arm kind
ik hoop dat ze niet al te veel pijn heeft
geef gitte maar heeeeeeeeeeel voorzichtig een knuffel van mij

Plaats reactie