Wij denken ook mee!!Ine schreef: Positief denken noemen ze dat!
Ik doe met je mee8)
Wéér die fistel...
Moderator: Lizzy
Re: Wéér die fistel...
Zo, dat is geweldig nieuws,
-
Femke
- 5-sterren

Fijn om te Horen Anne-Marie, is alles tenminste niet voor niks geweest 
Wanneer mogen de hechtingen eruit? Want dat lijkt me nog een aardige klus.....
Wanneer mogen de hechtingen eruit? Want dat lijkt me nog een aardige klus.....
Blijf duimen dat het ook echt afgelopen is met de tegenslag die Gitte heeft gehad.Nitus schreef: Voor de geïnteresseerden het laatse nieuws over Gitte:
, dat bultje was overigens wel kwaadaardig, da's dan weer minder. We zullen haar dus in de toekomst goed moeten controleren op verdachte bulten.
De patholoog wilde wel graag extra onderzoek doen naar het weefsel, want hij kwam allemaal rare dingen tegen. Het leek wel wat op kalkafzettingen of schimmels en ontstekingen waren ze ook nog tegen gekomen ...
Gaat ze reeds mee, op korte, wandelingen?
Groet,
Vic.
O wat goed: schone randen! Nu hopen dat ze er gewoon helemaal vanaf is. We gaan er vanuit!
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
klinkt alleen maar goed. alles er uit, snelle herstel, met zoveel zorg en liefde kan het ook bijna niet anders 
Ja, het gaat gewoon geweldig goed met Gitte! 8) En als je bedenkt dat het pas 9 dagen geleden is dat ze geopereerd is... ik sta er toch elke keer van te kijken hoe snel dieren zich kunnen herstellen
.
Wanneer de hechtingen eruit mogen weet ik eigenlijk niet precies. Johan had het erover dat hij de hechtingen zo lang mogelijk wilde laten zitten, dus ik reken op een week of 3, dan kan het alleen maar meevallen
(en dat wordt idd een hele klus, de meeste hechtingen zijn ook met een doorlopende draad gehecht, lijkt wel een beetje op de stiksteek zoals ik die vroeger op school heb geleerd).
Gitte ging vanaf zondag al mee op kleine wandelingetjes, op de tuin was ze héél snel uitgekeken
. We maken er snuffelwandelingen van, op deze manier doen we een half uurtje over een wandeling die normaal in 10 minuten gelopen kunnen worden. Heeft ze toch haar afleiding zonder al te veel beweging. Het is wel moeilijk haar rustig te laten lopen, dat woord komt in haar woordenboek niet voor
.
Nog even een foto-tje hoe ze er gisteren bijstond 8) (wil je hem groter zien klik er dan op). Het roze vlekje net langs de rand is het litteken waar ze als pup aan haar navelbreuk is geopereerd, daar is nooit meer haar gaan groeien).

Wanneer de hechtingen eruit mogen weet ik eigenlijk niet precies. Johan had het erover dat hij de hechtingen zo lang mogelijk wilde laten zitten, dus ik reken op een week of 3, dan kan het alleen maar meevallen
Gitte ging vanaf zondag al mee op kleine wandelingetjes, op de tuin was ze héél snel uitgekeken
Nog even een foto-tje hoe ze er gisteren bijstond 8) (wil je hem groter zien klik er dan op). Het roze vlekje net langs de rand is het litteken waar ze als pup aan haar navelbreuk is geopereerd, daar is nooit meer haar gaan groeien).

Ziet er netjes uit zeg
D'r haar komt ook alweer rap terug 
Bij Gandor is een keer een gezwel weggehaalt (kleintje op zijn elleboog) en daar hebben ze de hechtingen bijna 5 weken laten zitten.
Bij Gandor is een keer een gezwel weggehaalt (kleintje op zijn elleboog) en daar hebben ze de hechtingen bijna 5 weken laten zitten.
Sjeeeemig!!

Ze ziet er geweldig uit...voor een meid die 9 dagen geleden zo'n zware operatie heeft ondergaan. Ik ben perplex...en heel blij...voor jullie...en Gitte....joepie...JOEPIE!....YEEEEAAH!
Ga zo door, Gitte!!
Ze ziet er geweldig uit...voor een meid die 9 dagen geleden zo'n zware operatie heeft ondergaan. Ik ben perplex...en heel blij...voor jullie...en Gitte....joepie...JOEPIE!....YEEEEAAH!
Ga zo door, Gitte!!
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
Wow
echt super dat ze zo goed herstelt, het ziet er inderdaad allemaal erg netjes uit! 8)
Knuffel voor Gitte en succes nog met het rustig houden!
Knuffel voor Gitte en succes nog met het rustig houden!
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
ach wat een lekker moppie is het toch 
super dat het er allemaal zo positief uit ziet "geweldig"
super dat het er allemaal zo positief uit ziet "geweldig"
Heel goed nieuws gelukkig,houden zo 
Fantastisch zo goed als ze hersteld! Jemig, ziet er goed hoor, na 9 dagen!
-
nikèdog2000
- 5-sterren

wat een plaatje
en wat kijkt ze trots
super zeg
en wat kijkt ze trots
super zeg
Tjonge jonge, ze ziet er patent uit zeg! Alsof er niks gebeurd is! (als je even niet naar de kale plek kijkt). Fijn zeg, dat alle snij randen mooi schoon zijn! Dat is goed nieuws. En dat bobbeltje is dan ook ruim op tijd weg!
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
ziet er goed uit zeg, gelukkig herstelt ze goed !!!!