Heb je al eens 1 dagskuikens geprobeert?pippy schreef: jawel, muisjes eet hij wel .....althans de ene keer wel en de andere keer laat hij de muis weer half levend in huis liggen
Vogeltjes hetzelfde verhaal.
Nahja ga maar weer verse whiskas halen vandaag en zal af en toe nog een halfslachtige poging ondernemen.![]()
Ik krijg het niet voor elkaar
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Ik krijg het niet voor elkaar
-
desert_queen
- 1-ster

- Contacteer:
Oooooohhhh gerrum......alhoewel een gratis meal is nooit weg!!!panthera schreef:
Dank je !
Agossie, denk wel dat ze in de woestijn meteen geBBQ'de oortjes heeft.
Maar ze is inderdaad dan wel om op te vreten.
P.
Maarre met zonnefactor 60+ zal het toch wel lukken denk je niet? Of misschiens een leuk pakje op de babyafdeling voor dr kopen met een zonnehoedje...???
Maar alle gekheid op een stokje......Het is en blijft een beauty....
Ook ik ben nu 3 weken bezig om mijn asielkatje op iets anders dan brokken over te zetten. Maar wat Sylvia al zegt over het niet herkennen van vers voedsel als eten, dat zie ik inderdaad terug bij Jeltje. Ze gaat bij een bakje vers rundvlees zitten en met haar pootje voorzichtig de boel aftasten. Vervolgens vreet ze het gewoonweg niet. Tonijn uit blik vind ze ronduit smerig, om over carnibest maar te zwijgen. Ik baal er best van, want ik had mezelf voorgenomen om van mijn leven geen brok meer in huis te halen! Ze eet dus alleen maar brokjes helaas.
Groetjes Cat
Groetjes Cat
-
*Robin*
- 5-sterren

- Contacteer:
heb je al een ander merk kvv geprobeerd?? rauw eitje erdoor, kokend water er overheen?
bouillon trekken zonder zout (kip,rund,visbouillon) dit invriezen in zo'n klontjesbakje en bij iedere maaltijd zo'n ijsklontje verwarmen en voor de geur eroverheen doen. De bouillon goed inlaten koken zodat het een beetje geconcentreerd is.
Ja, een lieffie he ?desert_queen schreef: Oooooohhhh gerrum......alhoewel een gratis meal is nooit weg!!!
Maarre met zonnefactor 60+ zal het toch wel lukken denk je niet? Of misschiens een leuk pakje op de babyafdeling voor dr kopen met een zonnehoedje...???
Maar alle gekheid op een stokje......Het is en blijft een beauty....![]()
Ik heb er meteen haar broertje ook maar bijgenomen, hij was afgezegd, en aangezien ik er in mei toch nog één bij wilde, dacht ik: what the heck.
Lekker ding ook he ?

Een mannetje.
Panth.
Ja duidelijkpanthera schreef:
Een mannetje.![]()
Panth.
panthera schreef: Ja, een lieffie he ?
Ik heb er meteen haar broertje ook maar bijgenomen, hij was afgezegd, en aangezien ik er in mei toch nog één bij wilde, dacht ik: what the heck.
Lekker ding ook he ?
Een mannetje.![]()
Panth.
ooohhhhh wat een droppie
Ollie schreef:
ooohhhhh wat een droppie![]()
Ja, een lekker ding hoor, we dopen ze eerdaags over in : Ulrike en Baader.
Panth.
Ulrike en Baader ?panthera schreef:
Ja, een lekker ding hoor, we dopen ze eerdaags over in : Ulrike en Baader.![]()
![]()
Panth.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Rote Armee Fraktion, oftewel de Baader-Meinhof groep.Ollie schreef: Ulrike en Baader ?wasda ?
![]()
Ulrike Meinhof en Andreas Baader waren de leiders van deze links-radicale groep die een aantal aanslagen pleegde en industrie-baronnen ontvoerde en vermoordde.
Hoi,
Sinds vorige week, heb ik 2 van mijn katten in moeten laten slapen, en de 3e knokt nog.
Helaas hebben Kayla en Dolfje het niet gered, hun niertjes hebben het begeven, ze waren 14 jaar oud.
Het is het gevolg van een darm-maag infectie, waarschijnlijk veroorzaakt door een virus, ze wilden niet meer eten en drinken.
Dwangvoeren en onderhuidse water inbrengen dus, maar het mocht niet baten.
Ben nu met de laatste al 39 uur op, en er is een sprankje hoop.
Ik ben kapot.
Panth.
Sinds vorige week, heb ik 2 van mijn katten in moeten laten slapen, en de 3e knokt nog.
Helaas hebben Kayla en Dolfje het niet gered, hun niertjes hebben het begeven, ze waren 14 jaar oud.
Het is het gevolg van een darm-maag infectie, waarschijnlijk veroorzaakt door een virus, ze wilden niet meer eten en drinken.
Ik ben kapot.
Panth.
Wat ergpanthera schreef: Hoi,
Ik ben kapot.
Panth.
Ik hoop dat degene die nog knokt er wel bovenop komt.
Heel veel sterkte met dit grote verlies
Ach
heel veel sterkte