Kalfs hersenen
Moderator: Lizzy
-
202spots
Re:Kalfs hersenen
Ik heb geen kalfhersens, maar wel deze van lam....die krijgen ze starks als tussendoortje 8)

-
judith1967
- 5-sterren

Re: Kalfs hersenen
DE laatste keer ook kalfshersenen meegenomen bij het Ic.nou Cairo heeft er lekker van gesmuld.
Ik moet er niet aan denken.brrrrr!!
Ik moet er niet aan denken.brrrrr!!
-
Ziviaantje
- 4-sterren

Getverdegetver....
Ik heb spontaan geen honger meer, dat jullie al die dingen durven te eten
Ik hou het liever bij een kipfileetje of een lekker stukje biefstuk 
Maar wat kost het nou eigenlijk?
Ik zou eens een keer hersenen gaan eten met een vriendin, maar kon er nooit aankomen.....Toendertijd was er ook BSE...
Ik zou eens een keer hersenen gaan eten met een vriendin, maar kon er nooit aankomen.....Toendertijd was er ook BSE...
-
judith1967
- 5-sterren

bij het IC betaaldie ik 2,50 voor een bakje kalfshersenenSeertje schreef: Maar wat kost het nou eigenlijk?
-
Bernadette
- 4-sterren

Hier krijgen ze hele prooidiertjes dus ook de hersens, heb nog nooit hersens zien liggen hier die niet opgegeten waren!
Geef ze af en toe ook een kop van een geit of lam en daar eten ze ook altijd met smaak de hersens van op! Prima lijkt me zo, helemaal na het lezen van deze topic
Geef ze af en toe ook een kop van een geit of lam en daar eten ze ook altijd met smaak de hersens van op! Prima lijkt me zo, helemaal na het lezen van deze topic
Valt mee dus! Dat wordt dus een keer kokkerellenjudith1967 schreef: bij het IC betaaldie ik 2,50 voor een bakje kalfshersenen
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
Toen ik bij het IC was zag ik ze ook liggen, maar heb het bewaard voor een volgende keer. Heb eerst eens tong meegenomen. Ook prijzig, maar wilde kijken of ze het lusten. Vreemde gewaarding met verdelen maar ze vonden het lekker. Volgende stap is dus een bakje hersenen, als voorbereiding op een lamskop, want dat wil ik een keertje proberen