seizure.....

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: seizure.....

Eidos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eidos »

Jeetje Dory, weet gewoon even niet wat ik moet zeggen ......

Vind het zo rot voor jullie en voor Tor natuurlijk... Ik hoop dat 2007 een beter jaar word en de medicijnen aanslaan bij Tor...

Dikke knuffels voor Tor en jou :-* :-* :-*
Timmy

Bericht door Timmy »

Da's knap waardeloos, Dory. Ik hoop dat er wat verbetering gaat komen en dat de medicijnen wat verlichting geven!
Dikke knuf voor de spikkels!

Gr.
Linda
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

He jakkes Dory, dat klinkt allemaal echt niet fijn!
Ik stem ook voor een beter 2007
Mister T
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mister T »

he sh*t Dory....wat n rotdag voor jullie om Tor :'(ik hoop ook voor  n beter 2007!!!!!
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Nou dat is flink balen, wat een zorgen allemaal :-\. Sterkte en wens ook voor een beter 2007 :-*
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Thanks allemaal!
~Joke~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~Joke~ »

Dory heel veel sterkte! Met wat aanpassingen is met spondylose wel te leven, Spike heeft het vanaf zijn 2e jaar hij is nu 10. Af en toe kan hij zijn staart niet omhoog krijgen of heeft hij minder kracht in zijn achterhand. Bij hem herstelt zich dit gelukkig altijd weer met een paar dagen. Ik heb voor hem ook een homeopathisch middel gebruikt  maar ik had het idee dat het bij Spike aanvallen opwekte. Met name het middel met strychnine erin.
Elise
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Elise »

Jeetje Dory, wat waardeloos allemaal. Ook ik wens jullie een beter 2007 :-*
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Ik lees het nu pas...  :-[ Heel veel sterkte en beterschap, en voor het nieuwe jaar heel veel gezondheid gewenst!
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Lees het ook net,heel veel beterschap voor Tor  :-*
Dit is gewoon ontzettend balen  :-X
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Joke Miedema schreef: Dory heel veel sterkte! Met wat aanpassingen is met spondylose wel te leven, Spike heeft het vanaf zijn 2e jaar hij is nu 10. Af en toe kan hij zijn staart niet omhoog krijgen of heeft hij minder kracht in zijn achterhand. Bij hem herstelt zich dit gelukkig altijd weer met een paar dagen. Ik heb voor hem ook een homeopathisch middel gebruikt  maar ik had het idee dat het bij Spike aanvallen opwekte. Met name het middel met strychnine erin.
Ik had de foto's van Spike gegeken,en ik denk dat het bij Tor iets verder naar de staart zit, (ik was vergeten om me fototoestel mee te nemen naar de DA. zal kijken of ik tijd heb om langs te gaan)Maar het is nu dus al bijna 2 maanden zo aan de gang, en word nog echt niet minder, heeft geen staart probleem,hij kan z'n hele achterwerk niet omhoog hijsen en wanneer dat eindelijk na 4-6 pogingen lukt...dan zwabbert ie met z'n achterpoten totdat ie z'n balans heeft gevonden, en wanneer hij eenmaal rechtop staat...
dan gaat ie als 'n speer....go figure...
*Inge*
2-sterren
2-sterren
Contacteer:

Bericht door *Inge* »

Ik kom je in je eigen topic nu ook veel sterkte met jouw hond wensen.  Ik heb het gisteren allemaal gelezen, en ik hoop van harte dat hij er bovenop komt.
~Joke~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~Joke~ »

Spike heeft het voordeel dat hij veel kleiner is, een grote hond zoals Tor heeft veel meer te overwinnen voordat hij eenmaal staat  :-\ Als Spike uit lig omhoog moet komen, vooral als hij een tijd heeft gelegen gaat dat ook niet echt flitsend  :-\. De foto's van Spike die je hebt gezien zijn gemaakt toen hij zo'n twee jaar was. De rug is nu helemaal aangetast/verbeent.
Toen het destijds bij Spike geconstateerd werd heeft het ook weken geduurd voordat hij weer ok was. Hij heeft toen 6 weken metacam geslikt wat weer een maagzweer veroorzaakte.
Ik gebruik nu niets meer, ik heb hem tijden haaienkraakbeen gegeven maar ik merk geen verschil met nu ik het niet meer gebruik. Ik werk zo weinig mogelijk met pijnstillers, tenzij hij echt pijn heeft of uitvalverschijnselen. Rimadyl ed nemen nl de zwelling weg zodat de druk op de zenuwen afneemt en de uitvalsverschijnselen minder worden of verdwijnen.
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Kweet niet of 't goed te zien is...ik had de kleine foto ietsie donkerder gemaakt..maar is niet veel duidelijker he? :-\
Afbeelding
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

't Is wel een duidelijke foto, hoor!
Altijd mooi zo'n röntgenfoto, alleen wel balen van de aanleiding natuurlijk!
Sterkte ermee.

Plaats reactie