groene druppeltjes uit ...

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Re: groene druppeltjes uit ...

-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Angelique schreef: Heel vaak wel, maar niet altijd. Het is zogezegt een "prettige" bijwerking van een castratie maar het zou geen reden voor de castratie mogen zijn.
Klopt! Het was hier niet de reden voor castratie maar het was daarna wel over. :)
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

pippy schreef: naar mijn idee is het "sperma"
;D ;D

Wandor had ook regelmatig van die pusdruppels. We hielden het schoon met kamillethee, prepusol e.d. Het ging nooit helemaal over, overal zaten groene stipjes :-X. Ik zou er inderdaad ook niet mee naar de dierenarts gaan, je wordt alleen maar op kosten gejaagd. Prepusol hoef je niet perse bij de dierenarts te kopen.

Toen Wandor gecastreerd was (natuurlijk niet om deze reden), was het over. Dat was wel een prettig neveneffect.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Die van mij hebben het af en toe, als er loopse teven in de buurt zijn, een paar weken prodier geslachtsdrift en het is weer weg
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

tt-tjes schreef: Die van mij hebben het af en toe, als er loopse teven in de buurt zijn, een paar weken prodier geslachtsdrift en het is weer weg
Dat heb ik ook een tijdje gebruikt, maar hielp helaas niet. Wandor had het trouwens ook bijna altijd, had ie geen loopse teef voor nodig :D
Boxergek
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door Boxergek »

Ik heb weleens gehoord dat extra vitamine C toedienen ook goed werkt.

Plaats reactie