Spons gegeten??!!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Spons gegeten??!!

judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Agossie,wat een ellende.
Vervelend zeg dat je ze achter moest laten.Ze is wel in goede handen.

Ik hoop voor je dat alles goed gaa en dat je za snel weer mee naar huis mag nemen.
Duim voor je en sterkte.
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Lees dit nu pas en hoop dat alles goed is met Ginger.
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Weet je al iets?
tigger
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door tigger »

Ginger is de nacht goed doorgekomen; niet overgegeven en geen diarree. Vanmorgen heeft ze de DA geholpen door het infuus door te bijten; kleine boef!
Ze krijgt nu te eten (speciaal blikvoer) en ze blijft de rest van de dag daar ter observatie. Hopelijk houdt ze het voer binnen; zo niet dan moet ze verder onderzocht worden. Nog steeds spannend dus.
Elise
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Elise »

Fijn dat ze de nacht zo goed is doorgekomen! Wij blijven gewoon doorgaan met duimen :-*
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Ik duim ook dat ze nu alles binnenhoudt.
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

Hè jeetje, ik lees nu pas hoe spannend die kleine meid het voor jullie heeft gemaakt... :-X. Ook wij duimen dat het nu allemaal de goede kant op gaat en dat ze heeeel snel weer naar huis mag  :-* :-* :-* :-*.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Pfjoe...dat klinkt al iets beter...
We blijven duimen!  :-*
conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

zo zeg, let ik even niet op, en dan ....... wat een drama zeg, gelukkig voelt ze zich wel iets beter, en blijft er nog wat eten binnen. Ik duim verwoed mee dat het nu gewoon over is, dan kan ze weer naar huis en weer lekker aansterken :-*
tigger
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door tigger »

Heb net even gebeld om te horen hoe het gaat met onze smurf. Tot nu toe heeft ze het eten binnen gehouden. Toch willen ze haar tot morgen ter observatie houden; kijken hoe haar ontlasting is en toch voor voor het geval ze weer zieker wordt.
Ze ligt super rustig in d'r hokje te kijken wie er allemaal langskomt; hopelijk houdt ze er niet een al te groot 'trauma' aan overnachtingen over.
Hopelijk blijft het goed gaan en kan ik haar morgen weer ophalen; de kaarsjes branden hier nog steeds.
Miranda en Pepper
4-sterren
4-sterren

Bericht door Miranda en Pepper »

Potjandorie wat een een vervelend gebeuren... hopelijk komt jullie kleine `doorbijter` er weer snel bovenop.

Veel sterke lieverd en rij snel naar de Blokker voor nog wat extra kaarsen.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Vivian schreef: Heb net even gebeld om te horen hoe het gaat met onze smurf. Tot nu toe heeft ze het eten binnen gehouden. Toch willen ze haar tot morgen ter observatie houden; kijken hoe haar ontlasting is en toch voor voor het geval ze weer zieker wordt.
Ze ligt super rustig in d'r hokje te kijken wie er allemaal langskomt; hopelijk houdt ze er niet een al te groot 'trauma' aan overnachtingen over.
Hopelijk blijft het goed gaan en kan ik haar morgen weer ophalen; de kaarsjes branden hier nog steeds.
Nee joh, welnee, ze houdt geen trauma over. Ze is zo'n lekkere stabiele meid! Komt goed! Ik hoop dat ze vandaag naar huis komt!!!
sophia
1-ster
1-ster

Bericht door sophia »

lees het nu pas, ik zal duimen dat ze alles binnenhoud en gauw naar huis komt
tigger
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Re: Spons gegeten??!! Ginger weer thuis

Bericht door tigger »

Ze is weer thuis! :D
Ook afgelopen nacht heeft ze niet gespuugd; dus de medicatie doet goed z'n werk. Ze was super blij om me te zien; helemaal door het dolle heen.
Ze heeft zich keurig gedragen; ze lag aldoor heerlijk rustig op d'r kleedje te kijken wie er allemaal langs kwamen. Ze heeft geen moment geblaft oid. Als ze werd uitgelaten dan was ze heel blij en vriendelijk en wilde ze met degene knuffelen; een echte allemansvriend. De DA vertelde nog dat ze een echte lachende dalmaat is.
Ze krijgt deze week nog medicatie (metridazol) en speciaal voer. Aan het einde van de week gaat ze langzaam over op haar normale eten.
Elise
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Elise »

Joepie, wat heerlijk dat ze weer thuis is en dat de medicatie zo goed heeft aangeslagen!!!!!

En wat moet je trots zijn op haar als je hoort dat ze zich zo geweldig lief heeft gedragen.
Dikke knuffel voor Ginger :-*

Plaats reactie