Help!!Zoek hom.da in het Noorden!!!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Re: Help!!Zoek hom.da in het Noorden!!!

lyadeh
4-sterren
4-sterren

Bericht door lyadeh »

ulla schreef: Hoop dat de bp bij je is aangekomen.
Ja hoor!!Sorry dat ik zo laat reageer.Je hebt een berichtje terug ;)
lyadeh
4-sterren
4-sterren

Bericht door lyadeh »

Jojo schreef: Ik woon zelf in de omgeving Assen en ik ga sinds een tijdje naar Susan Hordijk in Gees dat ligt tussen Emmen en Hoogeveen ( http://www.dekapschuur.nl ) Ik ben erg blij met haar :D
Ik stuur je even een pb.!!???
lyadeh
4-sterren
4-sterren

Bericht door lyadeh »

Sandra K schreef: Mariette Kelfkens in Nieuw Balinge (vlak boven Hoogeveen). Zij komt van dezelfde 'school' als Tannetje Koning. Ik heb hele goede resultaten met haar behaald bij gedragsproblemen.
Bedankt. Al het derde adres.Het gaat nu lopen ;D ;D
Sanyo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sanyo »

Ik heb zelf (en hoor ook om mij heen) géén goede ervaringen met de homeapatische da in Vriezenveen.
Maar goed, als iemand er wel tevredenen over is, is dat natuurlijk hartstikke fijn voor hem.
Ik zou hem zelf alleen niet aanraden.
ingeastrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door ingeastrid »

Hallo,
ook ik woon in het noorden - Groningen - en zoek een andere DA. De mijne is niet doortastend genoeg vind ik, en staat ook helemaal niet positief tov kvv. (" heel onverstandig bij een nierpatient" ....zucht)
Ik zit te denken over de kliniek in Roden, Hopmans....iemand ervaring mee?

Ik stem voor een stuk of 20 kopietjes van Tannetje Koning...goed idee he?

Inge
~Joke~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~Joke~ »

Ik heb goede ervaringen met Hopmans. Ik ben er al vanaf dat hij in Roden de praktijk begon. Ze zijn dag en nacht en in het weekeind bereikbaar.
ingeastrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door ingeastrid »

Hoi,
ze staan ook positief tov kvv? Ik heb geen zin om verantwoording te moeten afleggen. Ben niet zo goed in dat soort confrontaties.
:-)
Inge
Joelle
1-ster
1-ster

Bericht door Joelle »

Hoihoi,

Ben je echt op zoek naar een Homeo. werkende dierenarts? of ben je ook wel geintresseerd in natuurgeneeskundig therapeut.
Ik ken in het Noorden wel goede therapeut Mabel Bergenhenegouwen, ze heeft een praktijk voor alternatieve geneeswijze voor dieren in 2de Exloermond (nabij Emmen) kijk eens op www.viadenatuurlijkeweg.nl
Misschien is dit iets? Succes ermee.

Groetjes Joelle
Jojo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jojo »

Joelle schreef: Hoihoi,

Ben je echt op zoek naar een Homeo. werkende dierenarts? of ben je ook wel geintresseerd in natuurgeneeskundig therapeut.
Ik ken in het Noorden wel goede therapeut Mabel Bergenhenegouwen, ze heeft een praktijk voor alternatieve geneeswijze voor dieren in 2de Exloermond (nabij Emmen) kijk eens op http://www.viadenatuurlijkeweg.nl
Misschien is dit iets? Succes ermee.

Groetjes Joelle
Hé wat leuk, dat wist ik helemaal nog niet! Zo zie je dat zo'n topic je nog aardig wat nieuwe adresjes kan opleveren :D
Heb je zelf ervaring met deze mevrouw?! Ik las op haar site dat ze ook voedingsadviezen geeft, dan ben ik natuurlijk benieuwd wat voor adviezen dat dan zijn?! ;) ;)
irmaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door irmaa »

ingeastrid schreef: Hoi,
ze staan ook positief tov kvv? Ik heb geen zin om verantwoording te moeten afleggen. Ben niet zo goed in dat soort confrontaties.
:-)
Inge
Hopmans en co zijn ook mijn dierenartsen. hangt af van wie je hebt. niet echt tegen, maar zeker niet pro vers.
Ik en nog meer mensen met grote rassen die vers voeren, kregen opmerkingen dat grote rassen in ieder geval brokken nodig hebben i.v.m. HD ontwikkeling ;)
Verder uitstekende dierenartsen, maar je moet zoals altijd ook zelf je kop erbij houden.
Heb erg goede ervaringen bij en tijdens mijn nesten.
Laatst gewijzigd door irmaa op ma 29 jan 2007, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Joelle
1-ster
1-ster

Bericht door Joelle »

Hoi Jojo,

ja, ik heb zelf wel goede ervaringen met haar, ze heeft oorproblemen van mijn hond opgelost en ook heb ik een keer bach bloesemremedies van haar gehad en die werkte erg goed bij mijn hond. Mijn hond was erg onderdanig en angstig en dat is nu veel en veel minder!
Ik vind echt zeker wel een aanrader!

Succes met de keuze.

Groetjes Joelle
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Jojo schreef: Hé wat leuk, dat wist ik helemaal nog niet! Zo zie je dat zo'n topic je nog aardig wat nieuwe adresjes kan opleveren :D
Heb je zelf ervaring met deze mevrouw?! Ik las op haar site dat ze ook voedingsadviezen geeft, dan ben ik natuurlijk benieuwd wat voor adviezen dat dan zijn?! ;) ;)
Als ik naar de links kijk heeft ze iets met Carnibest, Jarco en Biofood, allen natuurlijke diervoeders :P
Joelle
1-ster
1-ster

Bericht door Joelle »

Ze heeft mij carnibest geadviseerd voor mijn hond, omdat die een erg moeilijke eter is. En ik moet toegeven dat die carnibest heerlijk vind. Hij eet alles nu op!
Ik denk dat ze met die drie voeders goede ervaringen heeft ofzo, vandaar die drie links....?

Groetjes Joelle
yvonneklein
1-ster
1-ster

Bericht door yvonneklein »

Ik heb ook ervaringen met Mariette Kelfkens uit Nieuw Balinge,met meerder honden van mij.Ik ben erg tevreden over haar.

Yvonne
lyadeh
4-sterren
4-sterren

Bericht door lyadeh »

Jullie worden allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties. IK heb genoeg adressen verzameld!!!Maar  meer tips blijven natuurlijk nog wel welkom.!!!!
Lya.

Plaats reactie