En die koken en dan pureren en dan elke dag een beetje door het voer?! En dat zorgt voor...?
zaden, pitten en kruidenmix
Moderator: Lizzy
Re: zaden, pitten en kruidenmix
Oke 
En die koken en dan pureren en dan elke dag een beetje door het voer?! En dat zorgt voor...?
Dat harde poep zachter word en zachte poep harder word.Jojo schreef: Oke
En die koken en dan pureren en dan elke dag een beetje door het voer?! En dat zorgt voor...?![]()
Kan dus gebruikt in geval van diaree OF constipatie.
Hier werd dunne poep idd weer stevig van gekookte pompoen, en hij vond het nog lekker ook202spots schreef: Dat harde poep zachter word en zachte poep harder word.
Kan dus gebruikt in geval van diaree OF constipatie.
Kun je het gekook en gepureerd in ijsblokjesvorm invriezen, die pompoen?!
Ja hoor dat kan heel goed.Jojo schreef: Kun je het gekook en gepureerd in ijsblokjesvorm invriezen, die pompoen?!
Ik heb altijd wel iets in de vriezer,meestal heb ik 'n hele pumpkin en verdeel het in kleine hoeveelheid om in te vriezen, en anders de hier verkrijgbaar pumpkin in blik altijd de kast staan.
-
Niekol
- 2-sterren

- Contacteer:
ik ga ook maar eens een voorraadje hiervan aanleggen. Lijkt me altijd wel handig om in huis te hebben.
Maar moet ik de schil dan ook mee pureren?
En hoelang moet zo'n pompoen koken?
De schil is erg wax achtig, kan wel gemalen....maar ik haal het er meestal af nadat het gestoomd is.Niekol schreef: ik ga ook maar eens een voorraadje hiervan aanleggen. Lijkt me altijd wel handig om in huis te hebben.
Ik doe in stukken gesneden pumpkin in de snelkookpan voor 5 min. of zo
Wanneer je kleinere stukken snijd dan kan je korter koken of je kan ook de hele pumpkin 30-45 min.in de oven bakken.
-
Niekol
- 2-sterren

- Contacteer:
Dank je wel!!
Ik ga vandaag meteen aan de slag.
Ik ga vandaag meteen aan de slag.