verdienen aan rauwe voeding?
Moderator: Lizzy
Re: verdienen aan rauwe voeding?
Zo, ik heb nu voor het eerst besteld bij een rauwvoer leverancier.
eens kijken hoe het bevalt.
ik heb nl. geen tijd om overal langs te rijden, en er zijn ook gewoon produkten die ik zelf niet kan krijgen.
karin
eens kijken hoe het bevalt.
ik heb nl. geen tijd om overal langs te rijden, en er zijn ook gewoon produkten die ik zelf niet kan krijgen.
karin
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Ooooh, even off topic. Maar ik wil wel even melden dat ik vind dat Monique een werkelijk supergave bus heeft nu, evenals een supervriendelijke en leuke bezorgmeneer! Ik voelde me haast trost dat er zo'n mooie bus met 'natuurlijke hondenvoeding' erop voor mijn deur stond. Kreeg haast zin om met mijn zak botten en vlees nog even langs de bus te paraderen 
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Bedoel je deze?geer schreef: Ooooh, even off topic. Maar ik wil wel even melden dat ik vind dat Monique een werkelijk supergave bus heeft nu, evenals een supervriendelijke en leuke bezorgmeneer! Ik voelde me haast trost dat er zo'n mooie bus met 'natuurlijke hondenvoeding' erop voor mijn deur stond. Kreeg haast zin om met mijn zak botten en vlees nog even langs de bus te paraderen![]()
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, die! Ik wil er ook een...zijn ze ook in leasevorm te verkrijgen???Rovanna schreef: Bedoel je deze?
![]()
![]()
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
geer schreef: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, die! Ik wil er ook een...zijn ze ook in leasevorm te verkrijgen???![]()
Hahahahaha die Geer. En wil jij zeker ook wel, samen met die leuke meneer, voor Canis Naturalis werken?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Is het zo´n leuke meneer dan? Dan ga ik ook gauw maar eens een bestelling doen!Rovanna schreef:
Hahahahaha die Geer. En wil jij zeker ook wel, samen met die leuke meneer, voor Canis Naturalis werken?![]()
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou soms komt er ook een leuke mevrouw hoorDorothea2 schreef: Is het zo´n leuke meneer dan? Dan ga ik ook gauw maar eens een bestelling doen!
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Hahaha, nou, wellicht. Ooit. Maar gezien mijn korte doch niet geheel kreuvrije rijverleden vrees ik toch dat die bus ten alle tijden aan mijn neus voorbij zal gaan ;DRovanna schreef:
Hahahahaha die Geer. En wil jij zeker ook wel, samen met die leuke meneer, voor Canis Naturalis werken?![]()
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja want je moet natuurlijk wel zonder kleerscheuren de Van Spilbergenstraat achteruit uit kunnen rijden waarbij je iedereen, maar dan ook iedereen, gewoon terug de Posjesweg op laat rijden (zoals ik de vorige keer)geer schreef: Hahaha, nou, wellicht. Ooit. Maar gezien mijn korte doch niet geheel kreuvrije rijverleden vrees ik toch dat die bus ten alle tijden aan mijn neus voorbij zal gaan ;D
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, het is een erg leuke meneer. Maar niet zoals je je nu voorstelt. Het is niet dat Brad Pitt met ontbloot bovenlijf bezweet tegen de deurpost hangt en vraagt of je misschien een glaasje frist hebt (dat doet Monique alleen ;DDorothea2 schreef: Is het zo´n leuke meneer dan? Dan ga ik ook gauw maar eens een bestelling doen!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
NIET???? Hè wat jammer, ik heb altijd fris in m´n koelkast.geer schreef: Ja, het is een erg leuke meneer. Maar niet zoals je je nu voorstelt. Het is niet dat Brad Pitt met ontbloot bovenlijf bezweet tegen de deurpost hangt en vraagt of je misschien een glaasje frist hebt
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Haha, ik noooooit. Ik moet altijd bedenken dat ik fris koop als er bezoek komt, anders hebben ze de keuze tussen koffie, thee, bier, wijn of water.Dorothea2 schreef: NIET???? Hè wat jammer, ik heb altijd fris in m´n koelkast.
Maar nu dwaal ik wel heel erg af.
Waanzinnig mooie bus - wat een succes toch in zo'n korte tijd