[quote="Ayra"]
Welk(e) merk(en) voer je[/quote]
Duck & Carnibest. De ene dag D de andere C.
[quote="Ayra"]
waar koop je het (dsz, apart verkooppunt, anders..)[/quote]
Duck = dsz
Carnibest: thuislevering
[quote="Ayra"]
uit welke merken kan je kiezen (ik doel hier op verkrijgbaarheid in jou buurt, niet betaalbaarheid oid)? [/quote]
Duck, smuldier en en 'wit produkt' in de supermarkt.
[quote="Ayra"]
Voer je dit ook het liefst of zou je liever een ander merk voeren? [/quote]
Ik zou heel graag BIBI eens proberen omdat ik er zoveel goeds over hoor maar de honden doen het zeer goed op Duck en Carnibest. Heb echt wel spijt dat er geen verkooppunt is voor Carnibest in de buurt omdat ik dolgraag wat meer botten en dergelijke van hen zou willen geven.
medewerking onderzoekje gevraagd!! (deel2)
Moderator: eelke
Re:medewerking onderzoekje gevraagd!! (deel2)
Ik voer Carnibest in alle smaken ,
ik haal CB in Ermelo,maar ik kan bij mij vlakbij Rodi,Duck,Prince krijgen,
maar ik voer Cb omdat ik vind dat het er beter uit ziet van samenstelling dan de rest ,iets minder voor Duck (granen),maar ze vindt het allemaal lekker
ik haal CB in Ermelo,maar ik kan bij mij vlakbij Rodi,Duck,Prince krijgen,
maar ik voer Cb omdat ik vind dat het er beter uit ziet van samenstelling dan de rest ,iets minder voor Duck (granen),maar ze vindt het allemaal lekker
-
Femke
- 5-sterren

Ik voer Carnibest, vis, groentjemixjes, rauwe eieren, zuivel, kaas, fruit, botten voor de fun.
Ik haal de CB in Ermelo (samen met Mayka
) de rest gewoon bij de (super) markt, eitjes hier op de kinderboerderij.
Ik kan in de buurt alleen Energique krijgen, ik heb zelf geen auto maar met een beetje moeite kan ik CB halen, haal dan meestal genoeg voor 3 maanden ofzo.
Ik voer CB omdat Corine zulke mooie blauwe ogen heeft (grapje)
Hiervoor voerde ik energique maar ik vind het er toch minder goed uitzien. Wil niet zeggen dat het slecht is ofzo, toen ik het voerde waren de honden er goed tevreden over.
Je vroeg ook waarom we rauw zijn gaan voeren? Nou ergens had ik altijd al wel zo'n onderbuikgevoel dat die brokken niet goed konden zijn, en na 1 ochtend hier op BP lezen was ik overtuigd
Alle soorten dieetbrokken zijn ingeruild voor 1 soort voer en de vieze tanden, stinkende en magere honden zijn als sneeuw voor de zon verdwenen....
Ik raakte puur gevoelsmatig overtuigd door het goede van vers vlees, want ik had altijd wel het gevoel dat het nooit goed kon zijn. En nu snap ik beter waarom Sunday altijd een slechte eter was.
Door de dierenspeciaalzaken, dierenartsen, kleurige folders en reclames voel ik me soms gewoon besodemieterd!
Ik haal de CB in Ermelo (samen met Mayka
Ik kan in de buurt alleen Energique krijgen, ik heb zelf geen auto maar met een beetje moeite kan ik CB halen, haal dan meestal genoeg voor 3 maanden ofzo.
Ik voer CB omdat Corine zulke mooie blauwe ogen heeft (grapje)
Hiervoor voerde ik energique maar ik vind het er toch minder goed uitzien. Wil niet zeggen dat het slecht is ofzo, toen ik het voerde waren de honden er goed tevreden over.
Je vroeg ook waarom we rauw zijn gaan voeren? Nou ergens had ik altijd al wel zo'n onderbuikgevoel dat die brokken niet goed konden zijn, en na 1 ochtend hier op BP lezen was ik overtuigd
Alle soorten dieetbrokken zijn ingeruild voor 1 soort voer en de vieze tanden, stinkende en magere honden zijn als sneeuw voor de zon verdwenen....
Ik raakte puur gevoelsmatig overtuigd door het goede van vers vlees, want ik had altijd wel het gevoel dat het nooit goed kon zijn. En nu snap ik beter waarom Sunday altijd een slechte eter was.
Door de dierenspeciaalzaken, dierenartsen, kleurige folders en reclames voel ik me soms gewoon besodemieterd!
Ik voer Energique en Fytomix.
Ik koop het bij een apart verkooppunt.
In de buurt kan ik kiezen: Rodi/smuldier/runner/ahv.
Dit voer ik het liefste omdat de honden het er heel goed op doet en ze het erg lekker vinden.
Ik koop het bij een apart verkooppunt.
In de buurt kan ik kiezen: Rodi/smuldier/runner/ahv.
Dit voer ik het liefste omdat de honden het er heel goed op doet en ze het erg lekker vinden.