rust zacht lieve Luna
Moderators: koekje, pearlsofpassion
rust zacht lieve Luna
Vorige week zaterdag is onze liefste Luna overleden. Ik heb hier vaak om raad gevraagt vanwege haar gezondheid en voeding. Sinds afgelopen zomer is bij haar een te snelle schildklier ontdekt en heeft ze nog een aantal ouderdoms ongelukjes gehad. Ze is 17 jaar geworden en ze heeft tot op de laatste dag zichzelf kunen verzorgen, waar we erg dankbaar voor zijn.
We hadden haar s'ochtendsvroeg gevonden in de gang waar ze in een soort trance lag met haar tongetje uit de mond, ik voelde gelijk aan dat ze ons ging verlaten en heb haar op bed gelegd. We hebben de hele dag bij haar gezeten en haar geaait, totdat ze om half 7 haar laatste adem uitblies.
Mijn vriend en ik zijn er ontzettend verdrietig van, maar er is ook een soort van opluchting, omdat het allemaal op zo'n mooie rustig manier is gegaan en ze er gelukkig zelf voor heeft gekozen. Ze had een prachtig vachtje en haar tandjes waren super wit, haar lichaam was echter gewoon op.
Ik wil iedereen van het forum heel erg bedanken, omdat ze dankzij de carnibest nog een heel mooi laatste jaar heeft gehad. Ook heeft ze op haar oude dag nog mogen genieten van kippennekken.
Groetjes Anita
We hadden haar s'ochtendsvroeg gevonden in de gang waar ze in een soort trance lag met haar tongetje uit de mond, ik voelde gelijk aan dat ze ons ging verlaten en heb haar op bed gelegd. We hebben de hele dag bij haar gezeten en haar geaait, totdat ze om half 7 haar laatste adem uitblies.
Mijn vriend en ik zijn er ontzettend verdrietig van, maar er is ook een soort van opluchting, omdat het allemaal op zo'n mooie rustig manier is gegaan en ze er gelukkig zelf voor heeft gekozen. Ze had een prachtig vachtje en haar tandjes waren super wit, haar lichaam was echter gewoon op.
Ik wil iedereen van het forum heel erg bedanken, omdat ze dankzij de carnibest nog een heel mooi laatste jaar heeft gehad. Ook heeft ze op haar oude dag nog mogen genieten van kippennekken.
Groetjes Anita
Re: rust zacht lieve Luna
Heel veel sterkte met dit verlies.
Wel mooi dat jullie er bij waren en dat ze rustig en vredig is ingeslapen thuis.
Het maakt niet uit hoe oud ze worden, het verdriet zal er altijd zijn en dat is ergens ook mooi, het stoelt op lieve herinneringen - koester die
Wel mooi dat jullie er bij waren en dat ze rustig en vredig is ingeslapen thuis.
Het maakt niet uit hoe oud ze worden, het verdriet zal er altijd zijn en dat is ergens ook mooi, het stoelt op lieve herinneringen - koester die
War verdrietig, sterkte met dit verlies.
-
jantjehermien
- 3-sterren

Heel veel sterkte

-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
ergens heel mooi, rustig en gewoon thuis, dat is de stille wens van veel dierenbezitters, maar natuurlijke een grote verdriet, heel veel sterkte

-
Suzan54
- 4-sterren

- Contacteer:
Heel veel sterkte met het grote gemis van jullie leve Luna.
Heel veel sterkte met het verlies
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Achjee, wat verdrietig
maar ook heel mooi, dat ze zo vredig is gegaan met jullie erbij.
Sterkte!
Sterkte!
-
macgirlie
- 4-sterren

- Contacteer:
Luna zal vast met veel liefde aan jullie blijven denken! Fijn dat jullie dit samen met haar hebben gedaan. Sterkte met het verlies.
Heel veel sterkte!

Veel sterkte met het verlies van Luna 
-
*Inge*
- 2-sterren

- Contacteer:
sterkte

-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
veel sterkte 
17 jaar is niet niks om dan van je maatje afscheid te moeten nemen.
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
Och..wat verdrietig
Veel sterkte